Haluaisin kuulla teidän mielipiteenne, miten saan suhteeni toimimaan minua liki kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa.Aluksi aloitimme suhteemme ihan ystävyys pohjalta ja sitten etenimme seksisuhteeseen......Nyt ajan kuluessa meillä on kiinteä seksisuhde mutta jokin on muuttunut...kertokaa minulle mitä teen, kun en haluaisi luopua hänestä, mutta kumminkaan tämä ei näin pitemmän päälle voi toimia....
nuori mies ja vanhempi nainen
16
2283
Vastaukset
- jaahas....
miksi ei voi pitemmän päälle toimia? minä olen naimisissa 11vuotta nuoremman miehen kanssa.ja meillä toimii kaikki.ihan alussa mietimme ikäeroa ja juttelimme kaikesta esim.lapsista.ympäristökin kai loi paineita.sitten tajusimme-kaikki sujuu ,me viihdymme toistemme kanssa ,miksi stressata?emme ajattele ikäeroamme enää,emme sitä huomaa,toisetkaan eivät huomaa.miksi mietit miten saat suhteesi toimimaan nuoremman miehen kanssa?-kaava on sama kuin kaikissa suhteissa-se joko toimii tai ei.miksi sun täytyisi luopua hänestä?etkö tunne itseäsi tasavertaiseksi,kannatko taakkaa siitä että olet vanhempi?yhtälailla taakka voi olla nuoruus.ei ne numerot vaan se sisältö.
- eikä ole
mietitty ikäeroamme. Olishan se nyt huonolla pohjalla jos pitäisi miettiä että mies nyt sattuu olee nuorempi. Kun kimppaan mentii niin ei siinä mietitty ikää mutta muu ympäristö kyllä jaksaa muistuttaa siitä toisinaan.
- Riina42
ei voi pidemmän päälle toimia? Ei taatusti toimi, jos noin ajattelee! Suhteessa muuttuu ihan koko ajan jokin ja sen jälkeen taas. Mikäs se sellainen suhde olisikaan, joka täysin samanlaisena pysyisi päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen?
- Noki-Elmeri
Aivan totta, jos suhde toimii henkisellä tasolla (joskus puhutaan aaltopituuksista), niin mielestäni vuosinumerot joutaa romukoppaan.
Kun vaan välillänne toimii muutkin yhtälöt kuin seksi, niin ei kannata käyttää energiaa suhtautumalla epäilevästi tulevaan, vaan nauttia hetkestä.
Mainitsit että jokin on muuttunut. Selvitä itsellesi mikä ja jos mistään hälyyttävästä ei ole kysymys, jatka vaan ystäväsi kanssa elämää. Siis miksei voisi toimia ?
Ympäristö on aina ympäristö, paineineen, epäilyksineen. Älä siitä välitä.
"Ota onnea nutunnurkasta kiinni." - popsdf
kysyykö se "äiti mitä ruokaa tänään" tms ?
- mielipide joka
kertoo ilmaisijastaan kaiken..........
- Ritikki
mielipide joka kirjoitti:
kertoo ilmaisijastaan kaiken..........
ja miun morsein on 23 hehhehehe näin se pitää olla!
- että mitä
Ritikki kirjoitti:
ja miun morsein on 23 hehhehehe näin se pitää olla!
ruokaa tänään laitetaan iskä?
- -10 vuotta
On ikäeroa. Olen itse 45 ja mies 35. Olemme olleet avoliitossa 5-vuotta ja kaikki on mennyt hyvin.
Joskus on ollut jotain hänen tekemiään/sanomiaan juttuja, mitä en ole oikein ymmärtänyt (johtuneeko ikäerosta vai mistä?)Mutta näin voi olla varmasti molemmin puolin. - No just
No sehän on päivän selvää ettei tuollaiset ikäerot kauan suhdetta koossa pidä.Ja juuri näin päin se on huonompi vaihtoehto.Luulenpa että miehesi on herännyt todellisuuteen...ei hän äitinsä kanssa tahdo olla.....
- come along.
Miehelle se sopii vallan mainiosti. Saa helposti helpolta vanhemmalta naiselta pillua. Sen siitä saa kun ryhtyy seksisuhteisiin nuorien miesten kanssa.
- kateellisten panettelua
minkäs sille voi jos toisilla skulla ikäeroista huolimatta. Toiset ne kulkee päivyri taskussa ja tarkistaa voiko syntymävuosien perusteella mennä kimppaan.......... Niin ja on niitäkin bimboja nähty jotka tuijottavat horoskooppimerkkiä, lompakkoa, autoa, sukujuuria ym. mutta itse pääomalla ei väliä....................
- Pipari*
vai tuollainen ajatuksen juoksu ? Eipä ole sun aivotoiminnassa paljon hurrattavaa. Mutta ehkä se juontuu vain kokemattomuudesta... Otapa itseäsi niskasta kiinni ja koita kasvaa oiiiikein isoksi.
- greengirl
12 vuotta nuorempi mies ,voi toimia ei ikä haittaa
- .. ja toisesta ulos!
Minulla on 11 v. nuorempi mies. Olemme seurustelleet 6 kk. Olen onnellisempi hänen kanssaan kuin koskaan. Joskus mietin vielä ikäeroamme mutta mitä pidemmälle suhde etenee, sen vähemmän ikäero on mielessäni. Sen vaan sanon että ympäristö ei tästä asiasta helppoa ole tehnyt. Mutta kannattaa uskoa itseensä. Itsehän siinä suhteessa elää, ei se joka arvostelee. Toisestaa korvasta sisään ja toisesta ulos.
- perja
Minulla oli suhde itseäni muutaman vuoden vanhempaan mieheen, hän oli hyvin alkoholisoitunut ja sadistinen petturi, purin sydäntäni hänen pikkuveljelleen ja pikkuhiljaa ystävyytemme muuttui tuon romanttisen ja hyvin kypsänoloisen nuorenmiehen kanssa rakkaudeksi, tajusimme olevamme toisiimme hyvin kiintyneitä.Ikäeromme on hirvittänyt minua aina välillä, ja paheksuntaakin olemme kokeneet ihmisten katseissa ja puheissa. Rakkautemme on kuitenkin hyvin vahvaa. olemme olleet nyt yhdessä 3 vuotta ja kihloissa 6kk. mies alussa petti minua, ja usein kavereidensa kanssa tekee lapsellisia ryyppyreissuja ja hölmöyksiä,joita katuu syvästi jälkeenpäin. mutta olemme puhuneet asioista, ja hän on itsekin myöntänyt virheensä ja katunut tekojaan syvästi. Yritän antaa hänelle tilaa olla nuori ja kokea elämän hölmöydet, siksi asummekin myös eri kaupungissa.Vaikka hän on ikäisekseen hyvin kypsä ja aikuisen oloinen niin kyllä se kakaramaisuus tulee ilmi kun kavereidensa kanssa hän liikkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708