Olen ihan hyvä tyyppi, hyvä työ, nuori mies ja ulkonäköäkin on kehuttu. Olen sinkkuillut tässä nyt aika kauan ja voin tunnustaa, että nyt alkaa riittää. Baarit kyllästyttää. Tiedän nyt jo mitä teen ens viikonloppuna. Kivaa on. Vai onko sittenkään? Ehkä ulkoisesti näyttää, mutta tosiasiassa haluan suhteen ja oman kullan kainaloon, jota voi hoivata ja jakaa ilot/surut.
Mutta se onkin helpommin sanottu kuin tehty. Ei sitä omaa kultaa löydy kainaloon ihan helpolla. Baarista voi löytyä illaksi seuraa ja ehkä jopa yöksi jos haluaa. Mutta mistä löytyy vapaita, mukavia naisia, jotka ovat oikeasti valmiita aloittamaan suhteen? Eikä se niin helppoa ole selvinpäin lähestyä vastakkaista sukupuolta, vaikka minäkään en ole ujo yhtään. Mene nyt vaikka kaupassa puhumaan vieraalle ihmiselle, että lähdetkö treffeille? Kyllä suurin osa katsoo kieroon sellaista ehdotusta tosipaikan tullen.
Ja sitten kun vanha totuus on se, että mitä enemmän yrität saada sitä naista ja suhdetta, niin sitä epätoivoisemmalta vaikutat ja sitä vähemmän kiinnostat kumppaniehdokkaita.
Osaako joku kertoa, että miten tästä eteenpäin? Miten sen suhteen saa löydettyä? Ja miten lähestyä kiinnostavaa naista selvinpäin ilman täydellistä munausta?
Haluun suhteen!
7
1124
Vastaukset
- Ella22
Samat on ajatukset..
liian kauan on tullut tallustettua sinkkuna.
Onhan meitä mukavia naisia,tulee varmasti päivittäin vastaan,tule vaan moikkaamaan! Minä ainakin tykkäisin..
Asiat ovat ulkoisesti hyvin,mutta oma kulta puuttuu...tuntuu ettei ystävistäkään enää ole seuraa kun nekin ovat jo pariutuneet ja viettelevät pariskuntaelämää viikonloppuisin ja heitä näkee kun heille sopii :(
Olisihan se ihanaa kun olisi joku jonka kanssa laittaa ruokaa (yksin se on niin tylsää,usein jää laittamatta...),joku jonka viereen mennä pötköttämään sohvalle,joku jonka kainaloon käpertyä iltaisin...jakaa ne ilot ja surut :)
Nyt loppuu jossittelu ja haaveilu.- Tyttö
Mullakin lähes kaikki kaverit seurustelee eikä viikonloppuisin meinaa oikein löytää seuraa, kun he haluavat vain olla poikaystäviensä kanssa. Yksi kaveri joka meni naimisiin ilmoitti ettei voi enää lähteä ulos tanssimaan mun kanssa koska on naimisissa, toinen taas näkee poikaystäväänsä vain viikonloppuisin ja haluaa viettää joka sekunnin hänen kanssaan. Sama juttu juhlapyhinä, esim. uutena vuotena nämä pariskunnat viettävät juhlat keskenään tai toisten pariskuntien kanssa. Ahdistaa kun joutuu keksimällä keksimään itselleen tekemistä ja turvautua niihin muutamaan sinkkuystävään mitä minulla on.
- Etsin kunnollista, miel. su...
Hei!
Vapaa mies Kuopiosta etsii huumorintajuista naista, jolla on lämmin sydän ja hellä syli, nauravat silmät ja iloinen mieli. Sopivalla huumorilla höystettynä ja viisailla ajatuksilla varustettuna. '
Seuraksi lumelle ja vesille, puruille ja poluille ... Ei vakavasti, mutta tosissaan :) Ota yhteyttä! Email: [email protected]
- cyne
Sitä samaahan se on, baareista en juuri enää vaivaudu hakemaan seuraa koska se erittäin harvoin on mitään pysyvää.
Tosiaan aivan sama tilanne itsellä, käyn töissä, tulen ihmisten kanssa toimeen, komeaksikin on kehuttu...Mutta se kontaktin ottamisen vaikeus!
Jotenkin tulee väkisin mieleen että sen on käytännössä tapahduttava niin että yksinkertaisesti törmätään toisiimme kadulla, lyödään nupit yhteen :D
Ei tosiaan kantti kestä mennä vaan sanomaan jotain jollekkin tuntemattomalle, karkuunhan se vaan lähtee...
Jos jollakin on jotain hyvää vinkkiä tai jekkua niin sano ihmeessä!- nina, 26
missä niitä vapaita miehiä sitten tapais? itse jäin sinkuksi tässä vuoden alusta ja tarkoitus olisi kyllä ennen vuoden loppua järjestellä itsensä pysyväispaikalle jonkun ihanan miehen kainaloon, baarit on kyllä ilmeisesti ainoa vaihtoehto, josata vois sellaisen ihanuuden löytää...?
- vapaaherra
nina, 26 kirjoitti:
missä niitä vapaita miehiä sitten tapais? itse jäin sinkuksi tässä vuoden alusta ja tarkoitus olisi kyllä ennen vuoden loppua järjestellä itsensä pysyväispaikalle jonkun ihanan miehen kainaloon, baarit on kyllä ilmeisesti ainoa vaihtoehto, josata vois sellaisen ihanuuden löytää...?
Täällä oon, 27v vapaa mies. Täällä mut tapaa unta odotellessa. ;)
- cyne
nina, 26 kirjoitti:
Täsähän esim. olisi yksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697