Mitä meiltä miehet olette romanttisista illoista? Oma mieheni jonka kanssa olen seurustellut 4v ei ole asiasta innoissaan. Ystävänpäiväkin menee paskaksi kun hän ei halua ressata siitä että tekisi romanttisen illallisen vaikka minä suunnittelisin ja tekisin loput. Hänen mielestään ne romanttiset häslingit ovat liian vaivalloisia ja ei tykkää Ollenkaan alkaa näkeen vaivaa niiden eteen. Hänen mielestä romanttisia asioita ovat mm: tv katselu yhdessä, ravintola, ulona käyminen, elokuvat, maholliset yhteiset harrastukset, jokapäiväinen yhdessäolo.
Dont get me wrong..rakastan noita asioita, mutta joskus haluaisin jotain erikoista. se ei suinkaan tarkoita mitään henkeä salpaavaa vaan simppelisit romanttinen illallinen kotona(itse tehty), suunniteltu eroottinen ilta...eli ei aina sitä samaa.
Haluaisin siis tietää onko miehet yleisesti tätä mieltä.
MIEHILLE kysymys romantiikasta
8
2909
Vastaukset
- romantikko mies
itse kuulun tähän antiromantikkomies ryhmään.
käsitykseni romantiikasta on pillun nuoleminen 10 min jonka jälkeen parrua hanuriin voimakkaasti.toimituksen jälkeen safkaa naamariin ja rööki päälle. - minulla
Edellisen vastaus oli runkkarin miehistelyä , josta nainen ei saa kuin pahan olon ?
mutta mutta , omakohtainen mielipiteeni on näin , että mikäli nainen arvostaa huomioinnin ja ns.näen hänen nauttivan, niin hän ansaitsee lisää hellyyttä ja hyvää.
Mulla on kokemusta siitä että nainen ei arvostanut pätkääkään hivelyä, huomiota tms.
toinen kokemusoli taas että näin hänen nauttivan ja hän kyllä ansaitsikin huomion yms...
Mutta , nykyään tahtoo olla vaan niin ettei näitä huomioitavia ja yllätettäviä ole niin paljon tai enää vapaana...
mikä sitten tapani onkaan huomioida romanttisesti?
Kerron nyt vain yhden tavan, jolla erään naisen ns. yllätin, ja tää on kuitenkin ihan perusjuttuja...
No oli heinäkuu, ja mennessäni ns treffeille, ostin tuoreita mansikoita, vaahtokarkki pussin ja pullon Q10 rasvaa...
Perillä sitten pyysin alkujutustelun jälkeen naista ottamaan rennon asennon ja sulkemaan silmänsä. Sen jälkeen pyysin avaamaan suun...
suuhun laitoin mansikan ja vaahtokarkin...
niitä nainen mutusteli, kun aloin rasvaamaan hänen jalkojaan ja siitä sitten ylöspäin tarpeen mukaan...kyseinen hlö kyllä nautti tilanteesta ja miksipä ei...
Veikkaan että minun tapaisia miehiä on vähemmistö ?
mutta täytyypi sanoa , että nytkin olen ns.ilman vaimoa...siis lähes sinkku...
Ei siis mahdollista romantikkoakaan aina onnista : )
ja helposti käy niinkin että kun muutama ei arvostava nainen sattuu kohdalle, niin ei sitä enää viitsi yrittääkään romantikoida ?- tln
Romantikkoja löytyy sentään täältä Härmälandiastakin. Oikein useamman sukupolven edustajia. Upeeta.Aivan kummallista, jos naiset eivät osaa otta vastaan miesten huomionosoituksia. Ei heidän sitten pidä ruikuttaa puutteestaankaan. Pikkuylläreitä pitäisi järjestää puolin ja toisin. Järjestelykysymys! Menenpä tästä valmistelemaan pientä säpinää siltä rintamalta loppuillaksi puolisolleni. Että onnistuu se niinkin päin. Eikä ikä ole esteenä.
- Aatu
tln kirjoitti:
Romantikkoja löytyy sentään täältä Härmälandiastakin. Oikein useamman sukupolven edustajia. Upeeta.Aivan kummallista, jos naiset eivät osaa otta vastaan miesten huomionosoituksia. Ei heidän sitten pidä ruikuttaa puutteestaankaan. Pikkuylläreitä pitäisi järjestää puolin ja toisin. Järjestelykysymys! Menenpä tästä valmistelemaan pientä säpinää siltä rintamalta loppuillaksi puolisolleni. Että onnistuu se niinkin päin. Eikä ikä ole esteenä.
Mutta mitäs sitten tehdään jos toista ei kiinnosta pätkääkään. En itsekään ole umpiromantikko, mutta haluaisin silti joskus silloin tällöin järjestää kivoja yllätyksiä puolisolle. Ei vaan enää paljon huvita mitään järjestää, kun toiselta tulee vaan laimeaa ”ihan kiva” –reaktiota. Musta tuntuu, että pitäisi olla tunteeton kodinkone ja tehdä väsymättä aina just niin kuin käsketään, että toinen olisi tyytyväinen.
- pörssihai
itse kyllä rakastan järjestää naiselleni romanttisia illallisia ja muita yllätykksi. Se on parasta kun näkee rakkaampansa silmissä sen ilon ku on koko päivän hääränny jonku yllärin parissa ja saa sen totetuttaa..
mut ei tietenkää kaikki voi tämmösestä hömpästä pitää :) - Paljonkin
Nainen rakastuu korvillaan ja mies silmillään.
Tuosta jo paljastuu miten erilaisia olemme,ihmetellä täytyy miksi parisuhdetta yleen-
sä rakennetaan. - Mihin se aina häviää?
Pitäisikö vaihdella naaraita?
ja uroksia..sopivin välein? - parasta elämässä
Mikä sen upeampaa kuin yhdessä kokkailu, herkuttelu ja keskustelut illan hämärässä, viinin kera ja kynttilöiden keskellä...
Arkea on ihan tarpeeksi, romantiikka on tunnelmaa ja läheisyyttä. Kokeilkaa, se tekee hyvää.. ;)
http://personal.inet.fi/koti/jx/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708