Olen tavannut ihanan miehen, joka on islaminuskoinen, mutta päältä sitä ei huomaa, eikä sanojen perusteella, hän ole uskovainen. Olemme todella onnellisia yhdessä, mutta ongelmana on välimatka, koska hän asuu Turkissa ja minä Suomessa.
Oikeastaan se ei ole varsinainen ongelma, vaan se, että omat vanhempani ja läheiset näkevät hänet uhkana vain uskonnon takia, eivätkä voi ymmärtää kaiken mitä olen sanonut hänen uskonnostaan. Nyt kun olen menossa hänen luokse, kukaan ei hyväksy sitä, koska he pelkäävät puolestani. Uskon, että mitään ei tapahdu.
Haluan vain kysyä mielipiteitänne, toiminko oikein, jos en kuuntele muita, kun tässähän ei ole kyse heistä, vaan omasta ja rakkaani tulevaisuudesta. Lisäksi voiko hän todella satuttaa minua uskonnonsa puolesta (vaikka epäilen), mutta kertokaa kokemuksianne!
Kiitos!!
Kertokaa..
15
1416
Vastaukset
- pelkkä provo
Muslimimiehet on ihania niin kauan kun et kunnolla tunne heitä.
Uskon silti tämän viestin olevan provo.
Jos oikeasti uskoisin viestisi olevan aito kysymys, kertoisin sulle, että pysy kaukana niin kauan kuin sulla on vielä itsekunnioitusta jäljellä.
Koita pärjäillä. - siinä oiva esimerkki
monikansallisesta avioliitosta muslimimiehen kanssa. Betty Mahmoody: Lastani ette saa. Mies oli alussa tosi mukava, vei Bettyn kotimaahansa ja yllättäin piilotti passit eikä päästänyt takas kotimaahan lähtemään ja alkoi alistaa. Betty joutui pakenemaan tyttärensä kanssa Turkin kautta kotimaahansa.
Muita kirjoja, joista saat apua kysymyksiisi: Ayaan Hirsi Ali: Neitsythäkki.
Valitan, mutta vanhempasi ovat oikeassa.- on valitettavasti
liian paljon.
Jos haluat pitää hauskaa hänen kanssaan, OK.
Mutta ÄLÄ KOSKAAN erehdy hankkimaan lapsia hänen kanssaan. Lapset ovat miehen omaisuutta, joten jos jätät hänet, et saa lapsiasi mukaan. - Zeynep1
on valitettavasti kirjoitti:
liian paljon.
Jos haluat pitää hauskaa hänen kanssaan, OK.
Mutta ÄLÄ KOSKAAN erehdy hankkimaan lapsia hänen kanssaan. Lapset ovat miehen omaisuutta, joten jos jätät hänet, et saa lapsiasi mukaan.Turkissa lapset saa aina aiti.
Islamilla ei ole mitaan tekemista Turkin valtion lainsaadannon kanssa. Mikali nainen on asiallinen, eika esim. juoppo huumeidenkayttaja, saa han lapset automaattisesti. Turkissa katsotaan etta mies ei mitenkaan osaisi pitaa lapsesta huolta. Tiedan etta asia on nain, koska nain on kaynyt omassa perheessani taalla Turkissa yhteensa viisi kertaa. En ole koskaan kuullut avioerosta, jossa lapset olisi annettu isalle.
- Sananvapaus
Koraani antaa muslimiehelle uskomattomia (eurooppalaisen silmissä) oikeuksia suhteessa naiseen. Mies saa mm. hakata naisesta irti tunnustuksen, mikäli mies EPÄILEE naista.
- arabityttö
vanhako olet? 12v? Älä nyt ainakaan lähde sinne hyvä ihminen.
- osa
Saamasi vastaukset ovat täyttä peetä. Päätä itse ja muista, että elämäsi on sinun.
- Elena
Just mulla on täsmälleen sama ongelma ku sulla,
mun vanhemmat ei hyväksyny meidän juttua.
Ne yirttää vastustella noi vanhemmat, mikä on sinänsä ihan ymmärrettävää. Mutta kun rakastuu ei auta kun kuunella sydäntään, mene Turkkiin rakkaasi luo äläkä anna kenenkään tulla väliinne!
Mikä on kultas nimi kysyn tä ihan mielenkiinnosta. Mulla on samanlaiset suunnitelmat ollu jo jonku aikaa ja kyllä, uskon että toi voi toimiakki vaikka muut sanois mitä, jos kundi sua rakastaa en usko että se koskaan edes kuvittelis satuttavansa. Kyllä oon itekki yrittäny vakuutella, että hei kaikki ei tod ole samanlaisia! Koska Suomestakin noita casanovia yms. Muita löytyy myös, tiedän monta juttua jotka toimii hyvin Vaikka toinen onki muslimi ja toinen suomalainen.- Järki-mies
"Mutta kun rakastuu ei auta kun kuunella sydäntään"
Siinäkö se totuus on? Siksikö naiset rakastuvat renttuihin ja uskovat aina uudestaan ja uudetsaan heidän lupaksiinsa? Järjen ääni varoittaa mutta on pakko kuunnella sydäntä.
- keijo
sinne Turkkiin sivistymään ja keräämään hieman elämänkokemusta. Sen jälkeen et ehkä ole enää noin tyhmä ja sinisilmäinen bimbo...
Luuletko tosiaan että kyseinen kaveri tyytyy runkkaamiseen ja odottaa ja säästää itseään sinulle? - reiska
vuosisadan rakkaustarinoita... Ayaan Hirsi Alin kirjoitukset pitäisi olla pakollista luettavaa jokaiselle suomibimbolle...
- aina että
suomalaismiestenkin kanssa on ongelmia ja PAHOJA.
- reiska
aina että kirjoitti:
jos isi ei antanut sulle rakkautta kun olit lapsi...
- Masa
aina että kirjoitti:
mutta prosenttuaalisesti katsottuna muslimien kanssa on 80% ongelmia kun taasen suomalaisten kanssa on vain 10%. Joten kannattaako ottaa suurempaa riskiä?
Kannattaa todellakin tutustua todelliseen elämään muslimivaltiossa. Myöskin kannattaa lukea mitä koraani sanoo vääräuskoisesta vaimosta ja myöskin vaimon oikeuksista. Sitten kun se rakkaus hälvenee, niin todellisuus (tai miehen nyrkki) iskee päin naamaa.
- minä
vaan.. älä täältä kysele, vaan pohdi ja mieti itseksesi. Mikä vaaássa painaa suuntaan tai toiseen. Voimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603