kunnialla "tästä kaikesta" huolimatta siitä yhdestä illasta ja mm.katseista töissä. Olin vähällä retkahtaa sinuun. Huomaan sinustakin, että olet päässyt jaloillesi. Onneksi meillä ei tapahtunut mitään mitä olisimme joutuneet katumaan.
Onnellista loppuelämää sinulle mies perheesi kanssa!
Mukava huomata etttä selvittiin
9
2819
Vastaukset
- sipulisilmä
voi käydä noin,että on hyvä ettei kerennyt tapahtua mitään.
- toinen tonttu!
Joo...ehkä selvinnyt jotenkin. Kyllä mä olen suhun ihastunut vieläkin ja olet monesti vieläkin unissani. Viikonloppuisin on vaikeaa kun en näe sinua. Eli mull on kyllä vielä prosessi kesken... Sinun vaikutus oli ja on uskomaton.
- hänen rakas
Minuun hän on rakastunut, turhaan olisit yrittänyt.
- se mies
Kiva kuulla että sinulle ohi pääsy oli noin helppoa, kunpa voisi sanoa samaa itsestä. Ihmettelinkin hieman miksi olit niin varovainen kun viimeksi nähtiin sen "illan" jälkeen. Mutta ehkä tosiaan on parempi että edes toinen meistä pystyy vastustamaan vetovoimaa välillämme, eihän tästä tosiaan seuraa lopulta kuin pahaa... vai mitä?
- melkein tonttu
on kyllä mieletön voima. Mitä tarkoitat varovaisuudella? Ai, kun en enää silmäile niin usein vai? Huomasitko tänään kun pystyin olemaan seurassasi jo paljon rennompi...
- tonttu-
melkein tonttu kirjoitti:
on kyllä mieletön voima. Mitä tarkoitat varovaisuudella? Ai, kun en enää silmäile niin usein vai? Huomasitko tänään kun pystyin olemaan seurassasi jo paljon rennompi...
vetovoimaa, etten sitä koskaan opi tajuamaan..ei sun tarvitse kuin silmiin katsoa, niin johan tonttua huimaa....
tonttu haluaisi vain niin lähelle niin lähelle
sinua :(( - minä
tonttu- kirjoitti:
vetovoimaa, etten sitä koskaan opi tajuamaan..ei sun tarvitse kuin silmiin katsoa, niin johan tonttua huimaa....
tonttu haluaisi vain niin lähelle niin lähelle
sinua :((Oletko sinä se joka on tekstaillut miehelleni läpi yön, kirjoitat hänelle "tunnustuksenomaisia" maileja ja vietätte aikaa mesessä - pienessä punaviinissä on helpompi tehdä tunnustuksia? Jäin siihen käsitykseen että mieheni osasi vetäytyä tilanteesta ajoissa, vai?
- tonttu-
minä kirjoitti:
Oletko sinä se joka on tekstaillut miehelleni läpi yön, kirjoitat hänelle "tunnustuksenomaisia" maileja ja vietätte aikaa mesessä - pienessä punaviinissä on helpompi tehdä tunnustuksia? Jäin siihen käsitykseen että mieheni osasi vetäytyä tilanteesta ajoissa, vai?
sinun miestäsi häirinny öisin, anteeks vaan. kun tuskin miestäsi edes tunnen...
- se nainen
ole minä, joka pystyn sitä vetovoimaa vastustamaan... :( Mistäpä sitä tietää mitä tästä seuraisi?? Miten se muka noin vain loppuisi jos tämä on yli vuoden jo jatkunut? Mulla on sua ikävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779