Kaunein kohteliaisuus

utelias(ko)

Mikä on kaunein kohteliaisuus, jonka mies on sinulle koskaan lausunut?

22

7999

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku.nainen

      on aistilliset huulet.

      • hanabi

        Se että ex-mieheni oli sanonut ystävättärelleni, että minä olen hieno ihminen. Se tuntui hyvälle.


    • katarzyna

      "Sun kanssa on kiva jutella." Tämä kohteliaisuus tuli mieheltä, jonka kanssa olin tuolloin seksisuhteessa, fuckbuddylta siis. Ujosti lausuttu kohteliaisuus lämitti mieltä siksi että se tuli varmasti sydämestä. Seksin takia miehen ei tarvinnut minua imarella.

      • kohteliaisuus

        itse asiassa niitä tuli kaksikin, eli sulla on aivan mielettömän sileä iho ja toinen oli että sun kanssa on niin helppo olla!


    • Nimetön

      Olen itse 30, työkaverini vanhempi. Näin sattumalta työkaverini poikansa 15v, kanssa. Poika oli hiirenhiljaa ja tuijotti. Myöhemmin työkaverini kertoi, että poika oli sanonut hänelle: "äiti, mä näin enkelin". Ehdottomasti kauneinta, mitä minusta on koskaan sanottu, ja niin vilpittömän viattomasti, että sydäntä särkee!

    • tulee pari

      "Miten sulla voi olla näin sileä iho?"
      "Sulla on tosi kaunis hymy"

      Kyllä sydäntä lämmitti :)

    • mimmimustikka

      60-luvun lopulla Tukholmassa odotin valojen vaihtumista suojatien reunalla, kun tuntematon mies kevyesti hipaisi korvalehteäni sanoen: "Du har mycket vackra öron!"

      Mutta ehdottomasti paras kohteliaisuus on se, kun miespuolinen tuttavani sanoi, että "miten ihmeessä sä olet onnistunut poraamaan 10mm reiät seinään betonin lohkeamatta!"

    • helmi!

      Olet helmi muiden naisten joukossa

      • Anonyymi

        Dannykin arvostaa helmiä


    • sanoi..

      "Eläkä oo nui komia" Sitten hän meni hämilleen :)

      Sanat eivät ehkä ne kauneimmat, mutta tuo on mieleenpainuvin ja mieluisin kohteliaisuus, jonka kukaan koskaan on sanonut.

    • Tuoksu

      " ei tuo sun älykkyys, eikä kauneus, vaan tuo tuoksu on sekoittanut pääni totaalisesti." Johon tietysti vastasin, että ei kai sulla vaan ole astma!

      • yyyyyyyyyyy

        muistiin jäänyt "tuota hymyä ei voi vain ohittaa"


    • Tillukas

      Olin kesätöissä aika mies(poika?)valtaisella työpaikalla. Saunaillan jälkeen me nuoret suuntasimme koko porukalla baariin, jossa työkaverini sanoi jotain siihen suuntaan, että olen hänen tapaamistaan naisista kaunein kokonaisuus sisäinen ja ulkoinen kauneus yhteenlaskettuna. Olihan kaveri juovuksissa kuin Eemelin possu syötyään äidin omenaviinimäskit, mutta tuntien ihmisen hän kyllä halusi kertoa, että en minä mikään paskempi tyyppi ole.

      Myöhempinä kesinä olen hänelle kertonut, että hän on sanonut minulle suurimman kohteliasuuden koskaan, vaikka en kyllä ole terävöittänyt hänen mieltään siitä, mitä hän silloin sanoi. Varmasti on jäänyt hiukan kiusaamaan, mutta kuitenkin lämmittänyt mieltä, että edelleen muistan hänen sanansa.

    • meillä

      Kun astuit ulos autosta, ajattelin, että oletko todella minun.

    • Bianca

      ...ei tuu siis mitään mieleen! Mitähän törppöjä mä olen oikein tapaillut??? :)

      Yks mies sanoi kerran sängyssä, että "oletpas sä melkoinen kuuma kissa", mutta se ei taida liittyä tähän... ;)

    • kesällä

      ravintolan terassilla oli keikka ja monet, minä muiden muassa tanssahtelivat sopivissa väleissä.. charmantti vanhempi mies kulki ohi ja sanoi: "sussa on paljon happee. pidä toi!"

    • jos ei peräti kolme

      miestä on toivonut, että olisin HEIDÄN äitinsä. Olivat sanoessaan 30-40 vuotiaita ja itselläni on kaksi nyt noin kolmekymppistä poikaa. Tuntui mukavalta, kai sitten olin heidän mielestään omille pojilleni hyvä äiti.

    • zana

      yksi mies sanoi jotain tällaista (puolituttu)...
      "sinun silmistä näkee, että olet IHMINEN... ja että tässäkin kaupungissa on vaikka miten kauniita naisia, mutta sinä erotut heidän joukosta, koska sinussa on jotain... olet aito."

      jotain tuollaista, ja kyllä lämmitti mieltä:)

    • sanoi

      löytäisinpä sinunlaisesi naisen.

      • ....mutta varattu...

        ...sanoi kaverilleen mun kuulleen (tiesi siis että kuulen): "Kato nyt tota Marian hymyä, kauneinta mitä on!" Ja sitten sipaisi hymykuoppaani. Eikä ollut mikään baari-ilta eikä kännissä lausuttu juttu. Ja tästä on ollut uskomattoman vaikeaa päästä yli ;)


    • Anonyymi

      Olit nuorempana kauniimpi, mut tyhmempi. Nyt saan sinusta fiksumman kuvan. P.S ethän rupsahda lähivuosina ja muutu painajaiseksi minulle? Olet päikkäreideni prinsessa.

    • Anonyymi

      Lihaisaksi sanoin kerran yhtä naista. Oli kyllä lihava, mut ei ymmärtänyt että oli kohtelias vihjaus painosta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe