.....Miehet joilla ei oo naisia ikinä,ja jotka ei nussi ikinä,ne menee aina kalastaa,siis miehet joideka harrastus on kalastaa kaloja niillä ei oo naisia pantavaksi,kun ei oo mittää pantavaa,niitten naamasta jo näkee ettei ne pane ikinä!
Eräs mies
6
1014
Vastaukset
- ja vielä...
Kuulemma on semmonen tutkimus, että reppumiehillä ei oo seksielämää. Eli jos miehellä on reppu, niin naista sillä ei kyllä ole. Nauratti kyllä kun tapasin nykyisen mieheni, joka oli ollut monta vuotta ihan yksin ja sillä tosiaan oli aina se reppunsa mukana, vaik yli 30 onkin...
- Asiasta huvittunut
Mä en oo koskaan käynyt kalassa :)
- kyllä me
ainaki ollaa miehen kanssa nussittu kalastusreissullakin.:)
- mielestä
kala on hyvää, sitä on mukava syödä aina välillä. Ei kuitenkaan liian usein muuten se alkaa inhottaa. Savustettuna kala on parasta, mutta myös muuten se on hyvää. Myös kalastaminen on mukavaa, minä en saa koskaan isoja kaloja. Olisi myös mukavaa saada joskus jotain muuta kuin haukia, saan vain niitä aina, jos saisi joskus vaikka lohen. On niitä haukiakin silti ihan kiva kalastaa ja syödä. Naisiakin saan joskus, niitä ei kuitenkaan tule hirveästi kalastettua, yleensä ne vain uivat avoimeen haaviini.
Ei kannata kaikkea uskoa mitä isot yläasteen pojat kertoo. On kalamiehikin kahdenlaisia, pyyntimiehiä ja saantimiehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491737
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111581Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291196Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931141- 861008
- 74951
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351923- 61798
- 49781
- 50766