pitääkö muijalle ostaa ystävän päivänä lahja?
ystävänpäivä
14
1711
Vastaukset
- ystävänpäivänä
sain ex-mieheltäni ihanan lahjan jota en olisi edes osannut odottaa:)
Saa nähdä, miten tänä vuonna-en nytkään kyllä odota mitään saavani.Itse aion kyllä huomioida ja antaa.:) - Coco_Loco
"pitääkö muijalle ostaa ystävän päivänä lahja?" Oletko todellakin noin tunteeton?
No elämässähän ei ole pakko muuta kuin kuolla,mutta suosittelisin mitä vilpittömimmin,että muistaisit naistasi jotenkin ystävänpäivänä. Ihan vaikka,jollain pienellä itsetekemällä kortilla. Se ei minusta ole liikaa pyydetty,että kerran EDES vuodessa osoittaa rakkauttaan.- Asiasta huvittunut
Jouluna, syntymäpäivänä, nimipäivänä, ensitapaamisen vuosipäivänä, hääpäivänä... Siinä on sulle jo 5 päivää, mihin vielä ystävänpäivää tarvitset?
- Leidi
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Jouluna, syntymäpäivänä, nimipäivänä, ensitapaamisen vuosipäivänä, hääpäivänä... Siinä on sulle jo 5 päivää, mihin vielä ystävänpäivää tarvitset?
Teot ratkaisevat. Jos miehet oppisi ettei pieni huomioiminen silloin tällöin ole miehiltä pois (päinvastoin) olisi miestenkin elämä paljon helpompaa. Onko naisen huomioiminen jotenkin vakaumuksesi vastaista?
- Asiasta huvittunut
Leidi kirjoitti:
Teot ratkaisevat. Jos miehet oppisi ettei pieni huomioiminen silloin tällöin ole miehiltä pois (päinvastoin) olisi miestenkin elämä paljon helpompaa. Onko naisen huomioiminen jotenkin vakaumuksesi vastaista?
Ottaa päähän, kun näitä kissanristiäisiä on ripoteltu ympäri kalenterivuotta. Ihme nalkutusta, että muka vaan kerran vuodessa. Koko ajan tässä saa olla varuillaan, että mikä merkkipäivä se nyt tupsahtaa eteen!
Miksei muka voi huomioida ilman erityistä päivää? Noista päivistä tulee vaan turhia miinuksia, kun kumminkin jokunen niistä unohtuu. Olis paljon helpompi, jos sais huomioida silloin kun itellä tekis mieli ja itelle sopis, eikä väkipakolla silloin, kun kalenteri (ja tyttö) niin käskee. - Arjen keskeltä
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Ottaa päähän, kun näitä kissanristiäisiä on ripoteltu ympäri kalenterivuotta. Ihme nalkutusta, että muka vaan kerran vuodessa. Koko ajan tässä saa olla varuillaan, että mikä merkkipäivä se nyt tupsahtaa eteen!
Miksei muka voi huomioida ilman erityistä päivää? Noista päivistä tulee vaan turhia miinuksia, kun kumminkin jokunen niistä unohtuu. Olis paljon helpompi, jos sais huomioida silloin kun itellä tekis mieli ja itelle sopis, eikä väkipakolla silloin, kun kalenteri (ja tyttö) niin käskee.Sen takia niitä "kissanristiäisiä" on hyvä olla, koska motivaatio toisen muistamiseen arjen keskellä helposti katoaa. Saahan sitä muistaa noiden päivien lisäksikin! Vaikka joka päivä antaa selkähierontaa lahjaksi, tuoda perjantaisin kukkia, lauantaisin viedä shoppailemaan ja sunnuntaisin ulos syömään. Ihan vapaasti! Mutta aloittajan kaltaiset miehet tuskin ymmärtävät, että naisen huomioimisesta saattaa tulla hyvä mieli myös miehelle. ;)
Jos asenne on se, mikä on aloittajalla, niin oikeastaan turha hommata lahjaa lainkaan edes ystävänpäivänä. Itse en ainakaan haluaisi lahjaa jonka mies antaa siksi että "täytyy", eikä siksi että "tulipa mieleen iloisesti muistaa rakastani, kun on ystävänpäiväkin..." Toisaalta, en minä haluaisi päivääkään olla suhteessa sellaiseen mieheen, joka ei naista huomioi.
P.S. Ja ennen kuin kukaan sanoo, niin mielestäni toki naisenkin täytyy huomioida mies.
- Knowhow
Eikös Amerikassa ystävänpäivä ole joku Valenttiininpäivä, jolloin muistetaan vain toista sukupuolta. Tänne Eurooppaan tullessa päivä on muuntunut Ystävänpäiväksi. Ruotsissa päivän nimi on alla Hjärtansdag (kaikkien sydäntenpäivä)
- turha päivä
Me sovittiin miehen kanssa, että ostetaan hyvät munkit ja juodaan kaffet töistä tullessa. Erityistoivomuksena miehelleni oli, ettei vaan osta mitään.
Ylipäätänsä en jaksa vauhkoontua ystävänpäivästä. Toivon ihan oikeasti, että kukaan ei lähetä minulle ystävänpäiväkortteja, kun itsekään en ole niitä lähettänyt. Mielestäni ko. päivä on ihan turha. Täysin markkinamiesten keksimä hölynpölyjuttu, tarkoituksena vain, että ihmiset tuhlaisivat hölmöihin pehmonalleihin ja kortteihin rahaa.
Minä olen yhteydessä ystäviini useasti muutenkin ja meillä on lämpimät suhteet. Ei ystävänpäivää tarvita. Ystävänpäivä on joka päivä. - omalle rakkaalle?
Ystävälle kyllä, jos sellaisia kenellä on, vaan ei kai oma puoliso/rakas liity ystävänpäivän viettoon millään tavalla?
- Aikuinen nainen
Höp. Itse koen kyllä, että ystävänpäivänä muistetaan ensisijaisesti parasta ystävää, joka luonnollisesti on elämänkumppani. (toivottavasti!)Ystävänpäivä muistuttaa ihmisiä siitä, että romantiikkaakin saa olla.
Alunperin ystävänpäivä on nimenomaan rakastavaisten päivä. - ehkä olikin.........
Aikuinen nainen kirjoitti:
Höp. Itse koen kyllä, että ystävänpäivänä muistetaan ensisijaisesti parasta ystävää, joka luonnollisesti on elämänkumppani. (toivottavasti!)Ystävänpäivä muistuttaa ihmisiä siitä, että romantiikkaakin saa olla.
Alunperin ystävänpäivä on nimenomaan rakastavaisten päivä.Vaan on tuo tarkoitus pahasti hämärtynyt, ei tällaista amerikanhömppää kannattaisi täällä matkia.
Todella teennäistä. - aikuinen mies
Aikuinen nainen kirjoitti:
Alunperin ystävänpäivä on nimenomaan rakastavaisten päivä.Täytyy tunnustaa, että elämänkumppanini ei ole paras ystäväni, vaan se ainoa.
Senpä vuoksi ystävänpäivä tuntuukin niin turhalta.
- sugarkane
ei tarvi olla mikään iso, ajatus tärkein. kortti riittäis mulle tai vaikka tikkari. :P Itsekin haluan lähettää just esim kortin ystävänpäivänä rakkaille ihmisille.
- wesimies-70
Riippuu tietysti siitä mistä muijasta puhut. Jos tyttö-ystävä/naisystävä/avopuoliso/aviopuoliso, niin totta munassa ostat lahjan. Jos "pelkkä" kaveri/ystävä, niin viesti/kortti/soitto riittää. Onneksi on teitä jätkiä keksimässä mitä erispöljempää kysyttävää, niin meillä muijilla riittää viihdykettä!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474