menenkö ja

salattua elämää

pätkäsen turpiin ex:n nykyistä miestä, se ei ole huolinut kertaakaan lapsiamme luokseen, vaikka erosta on yli vuosi aikaa..

4

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää Ystävänpäivää

Älä hyvä ystävä käyttäydy väkivaltaisesti. Ei siitä ole mitään hyötyä.

Saat vain virkavallan kimppuusi.

Olen aikoinaan kärsinyt lähestymiskieltotuomiot tyhmien viestien takia.

Minua nykyään huvittaa suunnattomasti, että Paris Hiltonille on lätkäisty lähestymiskielto tyhmien viestien takia.

Pura pahaa mieltä vaikka tällä palstalla.

Vaikutat kunnolliselta isältä.

Meitä on moneen junaan. Istuin eilen työmatkalla junassa ja joku mies kertoi pikkuveljen kuolleen viime vuonna huumeisiin.

Elämä on kovaa. Minulle kuuluu vain hyvää.
      Söin äsken munkkipossun ja odottelen innolla nuorimmaisen penkkaripäivää. Menen huiskuttamaan ajotien viereen. Toivottavasti isäkin tulee.
      Ei hän enää minua pelkää.

• en todellakaan

tee, mutta ottaa todella päähän, kun omat lapset ei merkkaa mitään äidin uudessa perheessä, kas sattu tulemaan uuden miehen mukana muutama lapsi, joita täytyy palvoa ja paapia, omat jouti laittaa tuuliajolle, ei siinä kumpainenkaan tunne paljoa vastuuta toisen osapuolen lapsista..

• avioerolapsi aikoinaan
        en todellakaan kirjoitti:

tee, mutta ottaa todella päähän, kun omat lapset ei merkkaa mitään äidin uudessa perheessä, kas sattu tulemaan uuden miehen mukana muutama lapsi, joita täytyy palvoa ja paapia, omat jouti laittaa tuuliajolle, ei siinä kumpainenkaan tunne paljoa vastuuta toisen osapuolen lapsista..

Mun isän uusi vaimo ei voinut sietää minua ja siskoani joten emme saaneet tavata isää oikeestaan kun muutaman kerran 18 vuodessa. Heille syntyi myös uusi lapsi perheeseen joka on siis velipuoleni mutta en ole oikeestaan ikinä nähnytkään, vaikka nykyään olisi kiva ottaa yhteyttä kun hänkin on jo aikuinen eikä äiti voi enää määrätä asioista.
        En kuitenkaan ole mielestäni mitenkään kieroon kasvanut, mutta kyllä se isättömyys on aina välillä kaihertanut mieltä. Nyt jos ja kun oma ero alkaa olla käsillä niin ainakin olen asiasta viisastunut sen verran että samaa en tee omille lapsilleni. Annan heidän tavata isäänsä niin usein kuin vaan mahdollista enkä myöskään aio olla esteenä mahdolliselle uuden kumppanin lapsille.
        Koita jaksaa ja yritä vaan ottaa jotenkin yhteyttä lapsiisi...

• blueberry hill
        avioerolapsi aikoinaan kirjoitti:

Mun isän uusi vaimo ei voinut sietää minua ja siskoani joten emme saaneet tavata isää oikeestaan kun muutaman kerran 18 vuodessa. Heille syntyi myös uusi lapsi perheeseen joka on siis velipuoleni mutta en ole oikeestaan ikinä nähnytkään, vaikka nykyään olisi kiva ottaa yhteyttä kun hänkin on jo aikuinen eikä äiti voi enää määrätä asioista.
        En kuitenkaan ole mielestäni mitenkään kieroon kasvanut, mutta kyllä se isättömyys on aina välillä kaihertanut mieltä. Nyt jos ja kun oma ero alkaa olla käsillä niin ainakin olen asiasta viisastunut sen verran että samaa en tee omille lapsilleni. Annan heidän tavata isäänsä niin usein kuin vaan mahdollista enkä myöskään aio olla esteenä mahdolliselle uuden kumppanin lapsille.
        Koita jaksaa ja yritä vaan ottaa jotenkin yhteyttä lapsiisi...

sinulle, sillä minullakin on lapsena kokemus vanhempieni avioerosta, ja muistan tasantarkaan miten pahalta tuntui, kun en isääni tavannut moneen, moneen vuoteen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4360
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      82
      4049
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3518
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3450
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      107
      2465
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2318
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2199
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2189
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2179
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2064
    Aihe