Niin mitähän se mies oikein mahtaa tarkottaa kun sanoo että on ikävä mutta kuitenkaan sillä on joku salainen meno, ja nähdään vasta huomenna, vaikka edellisestä tapaamisesta jo kulunut aikaa? Johtuuko siitä ettei vieläkään oo ollut seksiä ja halusin vaan paijailla viimeks ja viettää söpöä aikaa?
tarkottaa
2
617
Vastaukset
- Kolli Kellinen
Se tarkoittaa sitä, että sillä miehellä on sinua ikävä, mutta sillä on joku meno ja siksi se ehtii tavata vasta huomenna. Miksi kaikesta pitäisi aina etsiä jotain piilomerkityksiä?
- sie kolli
sä olet niin mies, niin mies!
Mä kimposin kattoon kun tyyppi jota olin tapaillut sano yhtenä viikonloppuna että on niin paljon kiireitä, että ei ehdi nähdä eikä selitelly sen kummemmin minne ja kenen kanssa.Hän loukkaantui sitten siitä että mä kimposin ja arvaat kai mikä sotku siitä tuli.Sanoi että joskus ne vanhat kaverisuhteet menee uusien edelle jne.
Luulin että nyt on kaikki menny pieleen mutta hän sanoi joku aika sitten että älä ajattele asioita niin kamalan monimutkaisesti!
Aina kun sillä ei ole aikaa tavata mua niin mä automaattisesti kuvittelen että sillä on joku kierroksissa.
Me naiset varmaan monesti tehdään kärpäsestä härkänen vaikka kyllä sitä varovainen kannattaa olla ettei ihan liian korkealta tipahda.
Sulla on muuten hirmusti kommentteja jotka on mun mieleen, eli samanlainen ajatusmaailma.
Mukavaa ystävänpäivän jatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073