Antisaltit eli nestettä poistavat pillerit, kuinka paljon niitä kannattaa syödä vai kannattaako ollenkaa? onko ne terveellisiä? olen yleensä ottanut 1 päivässä, vaikka purkissa lukee että 1-2, 1-3 kertaa päivässä eli max voi ottaa 6 päivässä.. eiks se oo aika paljon jo?
Vastaukset 3
- ei auta mitään
Anti Salt on niin kuin muutkin rohdos- ja lääkevalmisteet. Niitä tulee ottaa ohjeen mukaan, ei enemmän eikä vähemmän. Otan 4-6 kertaa päivässä vähän riippuen syömäni ruoan suolan ja rasvan määrästä.
Anti Salt ei ole mikään laihdutustuote, mutta ylimääräisen nesteen se poistaa. Olen käyttänyt sitä (ja rinnakkaisvalmisteita) usean vuoden ajan, eikä minulla ole koskaan silmäpusseja tms. turvotusta, ei edes juhlimisen jälkeen.
Myös lääkärini on vahvistanut, ettei Anti Saltista ole ohjeen mukaan käytettynä haittaa. Päin vastoin, minulla on lievä imeytymishäiriö, ja AS takaa sen, että saan riittävästi magnesiumia.- *tietämätön*
hyvä kuulla että olet noin pitkään jo käyttänyt.. koska olen itse miettinyt että onko siitä haittaa jos käyttää säännöllisesti. eli ei näköjään ole.. itse juon niin paljon nesteitä, liikaakiin, lähelle neljää-viittä litraa menee joka päivä, en mahda sille mitään, sitä vaan menee :/ oon ehkä vähän "addikti" mut on pakko olla juomista koko ajan vieressä.. olen ajatellut mennä lähiaikoinan tutkituttamaan jos olisi mahdollisesti vaikka diabetes tai muu. Eli ehkä ihan hyvä että alan syömään antisaltteja edes välillä kun kuitenkin liika veden juonti varmasti turvottaa kun neste kerääntyy joka puolelle..
- Anonyymi00003
Mun 77-vuotias äiti sai massiivisen aivoverenvuodon tämän anti-saltin seurauksena. Hän oli ryhtynyt popsimaan niitä ilman lääkärin lupaa. Anti-Salt sekoitti verenpäinelääkityksen ja huonosti kävi. Äiti halvaantui toispuoleisesti ja menetti kävely- ja puhetaidon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1261506Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431348Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak109814Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja120771- 62715
- 53691
- 37571
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144559Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt286529- 6515