Onkos kukaan täällä testannut? Kuulemma toimii...ihan rasvan polttajana/pilkkojana/hävittäjänä paikallisesti..?
Vastaukset 1
- selluliittipois
Toimii kuin toimiikin, ei laihduttajana, mutta selluliitin eli perinteisten kuhmuroiden poistajana. Kuurin ensimmäiset kerrat ovat - sanoisin kivuliaita - lopussa kojeen teho on täysillä ja tunnin operaatiosta varsinkin sen tehon tietäen jo nauttii. Itselläni 10 kerran kuuri poisti 9 senttiä vyötäröltä, 7 cm reidestä. Mukavaa on myös se, että ihon pinta hoidetuilla alueilla on nykyään täysin toisenoloinen kuin ennen. Voin siis todella lämpimästi suositella! Ja siitä laihduttamisesta vielä. Kun projekti, kuten selluliitin poistaminen aina, vaatii erittäin runsasta veden juontia, tahti ns. jää päälle. Lienee erinomainen juttu. Ja toinen huomio on se, että kun olet saanut kroppaasi kauniimman silhuetin, et välttämättä halua popsia rasvaisia ruokia entiseen malliin vaan sitä pikemminkin haluaa näyttää vielä paremmalle. Eli kun hoitoon. Ainakin Olarissa sijaitsevassa kauneushoitola Andziskassa saa erinomaista palvelua ja hoitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1291836Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja150844- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47712Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö267666- 72662
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42657Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34592