Oon kauhee lakritsiperso ja siks haluisinkin kysyä onko lakritsi parempi vaihtoehto kuin esim. suklaa? Saako laihduttaja syödä silloin tällöin lakritsijäätelöä (kasvirasvaa ja 180kcal/100g)?
Lakritsijäätelö & lakritsi karkit
3
864
Vastaukset
- lakritsi
kasvirasvajäätelö on epäterveellisempi koska siinä rasva on kovetettua. kovetettu rasva on jopa huonompi kuin luonnollisesti kova rasva. lakritsi nostaa verenpainetta. mutta kaikkea saa syödä, kunhan syö vähemmän mitä kuluttaa jos laihtua haluaa.
- heippa
Mulla on laku kans se ehdoton ykkönen makeista! Paikkareiden pisteiden perusteella se on ainakin parempi valinta kuin suklaa, pienestä lakupatukasta menee yksi piste. Sekin -kumma kyllä- nykyään riittää tyydyttämään mun himon, ennen piti syödä pussillinen panda-lakuja!
- Sand_ra
se on kyl ihmeen hyvää se lakritsa, parasta karkkia mitä voi olla! :) pepe-lakut ja sukulakut ja bisbis-lakut!! NAM! ja sit ne täytetyt lakut, lidlis se punanen pussi ja löytyy myös tavallisistki kaupoist;) miks ei lakritsa vois edes auttaa laihdutusta, mitä enemmän syöt sitä enemmän laihdut :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713