pitkä vai pätkä

aika sopivan kokoinen

ihan vain utelen minkähän kokossii immeisii täällä savonlinnassa asuu,onko esimerkiksi jättiläisiksi luokiteltavia yli 2 metrissii paljon ja miten on niitä ala mittassii niin sanottuja persjalkassii?se pitemmällä immeisellä se jalkahiki haissoo ihan selvästi mutta niillä persjalkasilla ei voi olla varma haissooko varppaat vai joku muu...hihhihjhh..oikkeesti kumpia on enemmä..mie ite ihan 172cm pitkä ja aika paksukkiin oon ja painan 121kg seissaalleen

35

2233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pituutta on "sopivasti" 181cm, painoa "sopivasti" tommoset 85kg (ei töni kukkakepit)ja voimaakin on "sopivasti" ihan jumalattomasti

      Aina ne muutamat hämäläiset kukkakepit satama-altaaseen lentelöö jos poskeesa soitteloovat.

      • xxx

        naiseksi olen pitkä: 179cm kiloja 69


      • tönijä=)

        kyllähän se nyt vain on niin että töniihän sua kuiteskin joku ku oot mummon oma pullaposki=) ja aika pikkunenkin olet!!!siis ihan lutusen pieni!!!


    • koko ei merkihe

      naispuoleinen 159cm/47 kg

    • olen

      191 ja 106 kg
      eiks se ole aikasta normaali miehen mittaa? :)

    • mannakorpi

      185cm/110kg/28cm

      • lyhyenlänkä

        liekkö tyo viimeinen mitta sun piäs ympärys???aika pien on piä noin isolla immeisellä joten aivosi ovat luumun kokoiset koska olet ne juonut turvoksiin!!!mie ite oon 163cm ja painoo on 48 ja piän ympärys on sentään 62cm...ei niinkuin tulla yhellä...=)


      • kirjoittamaan
        lyhyenlänkä kirjoitti:

        liekkö tyo viimeinen mitta sun piäs ympärys???aika pien on piä noin isolla immeisellä joten aivosi ovat luumun kokoiset koska olet ne juonut turvoksiin!!!mie ite oon 163cm ja painoo on 48 ja piän ympärys on sentään 62cm...ei niinkuin tulla yhellä...=)

        oikein, on niin vaikea ymmärtää kun virheitä on joka toisessa sanassa!


      • mannakorpi
        lyhyenlänkä kirjoitti:

        liekkö tyo viimeinen mitta sun piäs ympärys???aika pien on piä noin isolla immeisellä joten aivosi ovat luumun kokoiset koska olet ne juonut turvoksiin!!!mie ite oon 163cm ja painoo on 48 ja piän ympärys on sentään 62cm...ei niinkuin tulla yhellä...=)

        Ei liene pään ympärys. Toivottavasti ymmärrät tätä kirjoitustani, katos kun on tuo suomenkieli hallussa toisin kuin sinullla. Minkäs sille mahtaa kun on iso jortikka lahkeessa, niin on myös tuota älyä päässä.


      • todella pitkä
        mannakorpi kirjoitti:

        Ei liene pään ympärys. Toivottavasti ymmärrät tätä kirjoitustani, katos kun on tuo suomenkieli hallussa toisin kuin sinullla. Minkäs sille mahtaa kun on iso jortikka lahkeessa, niin on myös tuota älyä päässä.

        aika pien on sulla toi jortikka,tollasii näkee neuvolassa!!itellään katos on 87cm ja painoa on 14.5 kg sit kokonais pittuutta on kertynyt 148 cm ja massaa ihan vain 47 kg!!kuules asia on nyt silleen että pien jortikkaiset on hiljaa ja menee neuvolaan hakee sen infulenssu rokotteen!!!


    • vakinikki

      pituutta löytyy 148 cm ja painoa 80 kg. Lempibändini on muuten Manowar ja viihdyn tällä palstalla. Tykkään myös haukkua muita ja olen varhaiseläkkeellä. Tänään voitin pingossa kahvipaketin. Käytin äitiäni siellä ja pelasin itsekin. Pitää katsos noita pisneksiä hoidella.

      • mutta hei

        mistä työ bingon löysitte?? Pitikö männä ihan Silivollaan asti vai mitä hä??


      • silvolan kuningas
        mutta hei kirjoitti:

        mistä työ bingon löysitte?? Pitikö männä ihan Silivollaan asti vai mitä hä??

        siellähän se bingo löytyy niinkuin myös kaikki mikä on suusta,kuten minä,pituutta 192cm painoo 148 kg ja se hurjaaaaan ISO 12 cm!!! varokaa!!!=)


      • useinkaan
        silvolan kuningas kirjoitti:

        siellähän se bingo löytyy niinkuin myös kaikki mikä on suusta,kuten minä,pituutta 192cm painoo 148 kg ja se hurjaaaaan ISO 12 cm!!! varokaa!!!=)

        tuota 12 senttistä, meinaan taitaa olla niin iso maha?!!


      • vakinikki
        mutta hei kirjoitti:

        mistä työ bingon löysitte?? Pitikö männä ihan Silivollaan asti vai mitä hä??

        Pingojahan on pitkin poikin Savonlinnaa. Tiedän kun teen pisneksiä ja se yksi rateginen mitta unohtui. 3 cm ja risat. Kun vaikutat noin viisaalta niin kerro mikä rohto auttaisi alkavaan otsan luiskaantumiseen?


    • Housussa

      2 metrin kanki!

    • paikkaajan kaveri

      sopivasti on pituutta ja painoa ainakin minulla ja jenkka-kahvoista ei tietoakaan!! 167cm 48 kg ja pitkät hiukset ei finnejä eikä muitakaan näppylöitä ja rinnatkin on pystyrinnat...ainakin silloin kun olen kontallaan=)

      • aika

        laiha.


      • paikkaajan kaveri
        aika kirjoitti:

        laiha.

        ite oot läski!!!minä olen juuri sopiva,en liian laiha,enkä liian lihava niinkuin sinä!!! revi siitä!!


      • johanon
        paikkaajan kaveri kirjoitti:

        ite oot läski!!!minä olen juuri sopiva,en liian laiha,enkä liian lihava niinkuin sinä!!! revi siitä!!

        soot säälittävä.


      • mistäs tiiät paljon
        paikkaajan kaveri kirjoitti:

        ite oot läski!!!minä olen juuri sopiva,en liian laiha,enkä liian lihava niinkuin sinä!!! revi siitä!!

        painan??

        Ootpa vihamielinen laiheliini!!


      • paikkaajan kaveri
        mistäs tiiät paljon kirjoitti:

        painan??

        Ootpa vihamielinen laiheliini!!

        enhän mie tiiäkkään!!enkä ole vihamielinen laiheliini vaan oikeesti hellyyttävä vanhapiika=)


      • jos sinulla
        paikkaajan kaveri kirjoitti:

        enhän mie tiiäkkään!!enkä ole vihamielinen laiheliini vaan oikeesti hellyyttävä vanhapiika=)

        lapsia olisikin, niin et olis noin laiha. Muista syödä enemmän.


      • paikkaajan kaveri
        jos sinulla kirjoitti:

        lapsia olisikin, niin et olis noin laiha. Muista syödä enemmän.

        en ole mikään laiheliini ja en voi saada edes lapsia...joten? ja joka päivä syön kuitu pitoista ruokaa ja rasvatonta maitoa juon sekä erittäin paljon salaatti annoksia koska niistä saa energiaa!!no toki jos saisin sen lapsen niin sepäs olisi kuule eritäin kiva asia!!


    • yhtä pituutta=)

      193 cm joka suuntaan seisoiltaan on minullakin pituutta..siis jopa ihan kävelevä mulkku kuulemma...ainakin joko niin joskus väittäny ja kyllä daamit tykkää!!!

      • ON MIULA

        PÄTKÄT !


      • kyllikki
        ON MIULA kirjoitti:

        PÄTKÄT !

        ...siulla pisin,vaan kyllä se löytyy meidän talon talonmieheltä ja toinen jolla on kamalan pitkä,niin se on se yks nuohooja!!


    • yhtä hymyä=)

      piti ihan mitata itsensä ja se kun tähän vastata halusin=) pituutta 191cm painoa 148kg kikkeli on 24 cm ja eikös se jo olekkin ihan kivan kokoinen??

    • pätkä

      pätkä..oon 124cm ja 78kg ja kaiken lisäksi viellä nainen=/

      • tosi-pitkä

        aika pätkä oot!!ja mie pitkäm201cm ja painoa 140kg ja se roikkuu minkä seisokiltaan kerkijää!!!en viiti edes mitata,on se sen verran iso!!!


    • kippari-kvartetti

      pitkät,pätkät,parrun pätkät sinisellä saimaalla seilattiin.......

    • MINÄ

      110 CM JA 18 KG ! vaviskaa !

    • hätänen

      186cm89kg22cm ja ihan mukkiin menevä ja charmikas..johan se sanontakin kuuluu,kun on charmia on tytöistä harmia!!!joutuu jo rumempia potkii kauemmas!!

      • tuuutsonit

        sonni mikä sonni,siin minä!!iso ja komea sekä helkatin vahva!!


      • KUIN MINÄ!
        tuuutsonit kirjoitti:

        sonni mikä sonni,siin minä!!iso ja komea sekä helkatin vahva!!

        VOIT OLLA VARMA TOMPPELI!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe