Olettekos huomanneet,että nykyään näkee yhä enemmän autoja,joissa on rekisterikilvet jätetty lian peittoon,vaikka muuten auto kiiltelee puhtauttaan.
Syy on varmaan selvä,mutta sakottaahan sitä poliisi voisi kun auton tunnistettavuus heikkenee.
Uusi
7
847
Vastaukset
Katsos, kun se etukilpi likaantuu hyvin herkästi jo yhden rekan takana ohitustilaisuutta odottaessa. Rekan takapyörä paiskoo kuraa just sopivasti kilpeen muun auton pysyessä suht puhtaana. Sitä kilven likaantumista on tietenkin kesken matkan mahdottomuus todeta :-)
- hmh..
... selität takakilven likaisuuden?
hmh.. kirjoitti:
... selität takakilven likaisuuden?
Aivan samoin se etukilven sotkeva loska pyörteilee auton ali ja imusta takakilpeen. Niin kuin näkee talvisinkin lumimyräkällä ajon aikana peittyneitä takakilpiä ja joskus takavalojakin.
- Auto--Antero
Kuraa spraypullossa! Köyhät, ottakaa onkeenne ja miljoonia takomaan. Minä maksasisin melkein mitä tahansa, kunhan ei tarvitse kurata sormiaan....
- Teppo
heh heh, isot miehet pelkää poliisia...
- Tapa Rikollinen
mm. Brittein saarilla myydään spaykuraa, vaikkakin sen alkuperäinen käyttökohde on kaupunkimaasturien kyljet. Käytettäneen sitä kuitenkin myös rekisterikilpiin.
- kilpikake
voi määrätä puhdistamaan kilven välittömästi. Jos ei putsaa,siitä voi sakottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961585- 541063
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että404988- 166932
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 77661
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651