Tein pienen kokeen, olen ulkoisesti ihan taviksen näköinen ts. neiti huomaamaton 22 vuotias hiirulainen mitättömyys jolla ei pahemmin käy flaksi baareissa ja jota ei huomaa kukaan.
Päätin laittaa itseni sellaiseksi joka vetoaa miehiin kuin miehiin eli laitoin pitkät vaaleat hiuslisäkkeet, tiukan pienen nenäliinatopin joka jätti selän paljaaksi, rintojeni päällä silikoniset suurentavat tekokupit, tiukat lantiofarkut onneksi olen luonnostani hoikka, korkopiikkarit, ja 10kg meikkiä sekä rakennekynnet ja hampatkin olen vasta valkaissut todella hohtaviksi, vihjaileva pestävä tatuointi alaselässä ja myös kimalletta tottakai ja Louis Vitton kopio käsilaukku händyyn ja menoksi bailaamaan..
Täytyy tunnustaa, että entinen Maija hiirulainen oli kuollut ja kuopattu eikä kukaan tunnistanut mua, miesten suut suorastaan valui kuolaa ja silmät tapitti koko illan ja kaikenlaisia ehdotuksia sateli jatkuvasti yksi jopa lauloi mulle koko ravintolan edessä serenadin ja yksi jopa kosi. Niin ja nyt joku varmasti selittää, että loppujen lopuksi se sisäinen olemus ja luonne ratkaisee.. no ehkä, mutta se ei ole tähänasti auttanut, nyt sain miehiä ympärilleni, mutta täytyy tunnustaa, että suurinosa halusi enimmäkseen seksiä..
Olin samallainen olemukseltani kuin ennenkin Maija hiirulaisena joten miesten suhtautuminen johtui yksitään ulkoisista seikoista.
Baarissa koe 1.
18
2327
Vastaukset
- buuhuu
herää daiju
- Miesmanninen
Laitoin wartburgiini pahvista tehdyt mersun kuoret. Kyllä irtosi, nimittäin kuoret sateella!
- dayum
niin maailma jatkaa sittenkin pyörimistään...
Nojuu, pukeutumisesta tuli mieleeni kun kerran aikoinaan näin baarissa erään julkisessa ammatissa olevan nuoren naisen pukeutuneena mustaan, vartalonmyötäiseen mekkoon (ilmeisesti se siis oli mekko), kaula-aukon leikkaus oli mallia "napaan asti". Ei muuten ollut rintsikoita.
Vielä tänäkin päivänä Hän tanssii mieleni pimeissä sopukoissa siinä mustassa mekossaan ;) kaunis ja seksikäs ulkomuoto saa haluamaan seksiä. kuitenkin siihen rakkauteen ja kestävään suhteeseen vaaditaan tuhat muutakin asiaa jotka loksahtaa kohdilleen.
haluaisitkos naisena sitten että sinusta pidetään vain upean ulkomuodon vuoksi?- aikasemmin..
olisi flaksi käynyt varmasti kun oisit itse tehnyt aloitteita.
- Äläs
viiti.
- ,,,,,,,,,
Hyvä juttu ja on varmasti totta. Miehet ovat pinnallisia, se on huomattu. Miehet eivät useinkaan katso naisen piirteitä lainkaan,vaan he huomaavat vain, onko vaaleat hiukset, onko tekorusketus, onko korkeat korot. Aika helppoa hämätä miehiä.
- Bianca
Kyllähän miehetkin osaa päteä pukeutumisellaan, joten eiköhän tuo ole molemminpuolista tämä huijaus...
- hjhjjhh
Bianca kirjoitti:
Kyllähän miehetkin osaa päteä pukeutumisellaan, joten eiköhän tuo ole molemminpuolista tämä huijaus...
Toisia voi huijata aina ja toisia ei koskaan. Ärsyttää kun puku päällää ollaan kiinostuneita ja tavallisissa vaatteissa ei. Puvustako ne vain ovat innoissaan. En olekaan paljon pukua pitänyt kun mieluummin tulen kohdelluksi itsenäni, enkä pukunani.
Itse en juuri tuijota pukeutumista, kunhan ei ole aivan outo tai nuhjuinen. Eikä minua hämätä minihameilla (pysyn mieluummin noista kaukana).
Ikävää tämä teeskentely.
- hahahahhoh
..pukeuduitko transvestiitiksi....::)))
- nautin tästä
tilanteesta!!! Jukka oli kuulkaa ainut joka välitti paskan vertaa sillon kun olin alipainoinen harmaavarpunen. Vituttaako nyt, saatanan huoripukkilutkannussijaälykääpiökorstot, vituttaako????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
- ghtr
Ulkonäkö juttuhan se oli. Näytit kuumalta ja helpolta tapaukselta. Pääasiassa mihet sitä seksiä sellaisilta haluaa.
- Tejon
Tuo viestisi kertoi hurjan paljon enemmän sinusta, kuin noista miehistä. Kuinka hemmetissä jaksoit ja viitsit nähdä noin paljon vaivaa huomion saamisen eteen?!?
Ei ummarra minä. Hauskanpitoahan se pitäis olla kun ulos lähdetään, eikä mitään testailua....minun mielestäni. - seksiä!
Tämä on testattu kaveriporukassa useita kertoja. Jos lähtee minihameessa baariin, yksin ei tarvitse olla, miestä on tarjolla hätisteltäväksi asti! Siistimmät vaatteet päällä flaksi on huomattavasti surkeampi. Pukeutuminen siis sen mukaan mitä on baarista hakemassa ;).
- surkea provo
Yritä ens kerral jotai uskottavampaa?
- muuten..
Louis Vuitton. Tarkoitit varmaan Louis Vuittonin kopio?
Tässä muutama esimerkki http://www.toptik.co.il/data/images/Louis Vuitton.jpg
Vaan miksi ihmeessä kuvittelet, että kukaan mies välittäisi rumasta laukustasi? Tuon laukkuasian mainitseminen paljastaa, että puhut paskaa.
Eipä tässä sitten muuta. - Hiirulainen
Ja tänä iltana jälleen iskee erääseen pääkaupunkilaiseen ravintolaan näyttävä Britneyn& Parisin viehkeä sekoitus.. katsokaa ja kuolatkaa tulen taas.
- Mika0800
Soita ja sovi treffit, siis ihan omana itsenäsi, tälläytymistä ei tosiaankaan tarvita.
Numeroni löydät täältä:
http://ota.se/mika0800
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976008Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2941346Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226