Ihan oikeesti metallihorot on kauheinta mitä maailma päällään kantaan. vitun idiootti norsut pvc-housuissa. Ja miksi? Harvempi naikkonen ajautuu raskaamman musiikin pariin oma aloitteisesti ja hevaritjätkät taasen luokitellaan friikkeihin joista useimmat eivät ns. normaaleille naisille kelpaa. Tämä luo kaikille ylipainoisille idiooteille loistavat apajat. ei muutakuin mustaa kajalia silmiin, pitkä samettihame pullukka jalkojen peitoksi, Cradle of filthin -paita niskaan ja vaihdetaan nimi Lilithiksi. Tadaa rokkinorsumeduusa on syntynyt (tunnetaan myös nimellä bläkkishuora).
Sitten vaan odottamaan keikalle että epätoivoinen(lue kiimainen) kiljuhöyryissä näkönsä menettänyt trueworshipperofsatan kaatuu kännissä syliin.
Vaikea sanoa kummat ovat säälittävämpiä läskit bläkkis/heavyhuorat vai niitä panevat kirkonpolttajat jotka kutsuvat vieressä höllyviä kasojansa ties miksi pimeyden prinsessoikksi.
joka tapauksessa vitun kuvottavaa sakkia.
bläkkishorot
11
963
Vastaukset
- messiah
ollaanpas sitä turhautuneita...
- WoMan
olihan hieno ja asiallinen kirjoitus..
arrrrgh...
eiks se vanha viisaus kuitenki ollut et
"antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..."
nimimerkistäs ja jutuista päätellen et ole itsekään kovin kummoinen? - Puolustus
...kauniin "bläkkis"-naisen tiedän. Himpskatti ku meinas olla housuissa ahdasta kun tämä ilmiö tuli vastaan "koulutyttö"-asussa("ylilyhyt" skottiruutuhame, polvisukat, kravatti jne...). Että musiikkimausta huolimatta mielikuvitusta saa pukeutumisessakin käyttää.
- cunt
nuo kauniit ovat. jokainen keikoilla käynyt tietää asian todellisen laidan.
musiikin kanssa tällä ihmiskuonalla ei ole mitään tekemistä dimmu/him/cof -paitojensa lisäksi. - Puolustus
cunt kirjoitti:
nuo kauniit ovat. jokainen keikoilla käynyt tietää asian todellisen laidan.
musiikin kanssa tällä ihmiskuonalla ei ole mitään tekemistä dimmu/him/cof -paitojensa lisäksi.harvassahan ne on......
- Nightwanderer
..bläkkisnaiset ovat harvassa, olivat he kauniita tai ei. Itse olen bläkkis ja ihan oma-aloitteisesti. Olen jo aiemmin kirjoittanut samasta aiheesta, ja taas siitä jauhetaan. Kertauksen vuoksi. Aito bläkkis on bläkkis myös sydämeltään, eikä vain ulkoisesti. Itselleni ei tulisi mieleenilkään esittää kovaa, tai katsella sellaista miestä, joka esittää kovista.
Olet kyllä toisaalta oikeassa noiden bläkkishorojen kannalta.. Mutta vielä kerran.. miksei naiset voi olla yhtä lailla bläkkiksiä, kuten miehetkin..?- sovinisti
Naiset ei voi koskaan olla yhtä vakavasti otettavaa sakkia musiikin maailmassa siitä ainoasta syystä että ne ei osaa soittaa, tai eivät ainakaan soita kunnon, huom! kunnon hevibändissä. Jos niitä siellä on niin se on sitten sitä Nightwish-Tiktak -osastoa joten se siitä.
Sen sijaan nainen sopii mainiosti siihen tehtävään mihin se on luotu eli bändäriksi. Ilman naisiahan tää homma ei pyörisi päivääkään!
- Ruojatar
hmm...mun tietääkseni tuosta tekno ja ym. "poppari"piireistäkin löytyy lihavia ihmisiä ja sielt niit varsinkin löytyy mutta kun poppari maailma ihannoin laihuutta ja sairaaloista ulkomuotoa jota taasen hevarit eivät tee he arvostavat ihmistä juuri sellaisena kun se ihminen sattuu olemaan ei minään muuna. taidat ite olla joku britney fani joka luulee tietävänsä kaiken ja joka haukkuu kaikkia ja kaikkea siinä missä kerkee ja kun väitit että kukaan muija ei oma aloitteisesti ala kuuntelemaan raskaampaa musaa,siinä olet todellakin väärässä, itse olen nainen ja olen itse ihan oma alotteisesti ruvennut bläkkiä kuuntelemaan. ja tuo kuvaamasi naisen pukeutuminen on aika kaukaa haettu jos joskus katsoisit meitä vähän terkemmin vois sit huomata että hevaritkin osaa pukeutua. on totta että hevareille maistuu tuo viina aika paljon enemmän kuin poppareille mut sit taas vastaavasti popparit käyttää enemmän huumeita joka on oikeen muotia tänä päivänä. tiesitkö että lihavakin ihminen voi olla kaunis? et varmaankaan kun ihannoit malleja joilla ei ole mitään luittensa ympärille ja jotka näkevät nälkää koska muoti vaati sen, jotain järkeä?itse rakastan ruokaa enkä ole mikään laihimmasta päästä oleva ihminen mutta minä pidän kuitenkin ulkonäöstäni huolta. ja sekin on varmaan sulta jäänyt huomaamatta että ne luurangonlaihat neitoset ovat vasta niitä huoria. heille kelpaa ainostaan se paras ja he hyppäävät heti toisen miehen sänkyyn kun silmävälttää siltä oikealt kundikaverilta. hevareilla on sentään älliä päässä he sentään vähän miettivät ja kattovat mitä tekevät ja kenen kanssa. tätä mieltä minä olen ja kerron vain sen mitä itse olen tuttava piirissäni nähnyt. kannattaisi ottaa asioista selvää ennen kun avaa suunsa kyseisestä aiheesta. ja voin sanoa että tuolla asenteella lihavia ihmisiä kohtaan et pötki pitkälle tässä maailmassa koska ihmisiä on kaiken kokoisia ja kaiken näköisiä..ei meitä voi luoda samaan muottiin..että miksi et anna ihmisten olla semmosia kuin ne ovat ja arvosta niitä semmoisina kuin ovat?mikä siinä on niin vaikeeta hyväksy meidät? jos et pidä meistä niin älä saatana tule aukomaan päätä asioista joista et tiedä yhtään mitään vaan pidä turpas kiinni ja anna meidän olla rauhassa. elä itse siinä pienessä maailmassa johon ei mahdu muutakun oma napa! kasva aikuiseksi! niin ja tiesitkö että saatanaa ihannoivia ihmisiä om hyvin vähän ja kaikki hevarit eivät todellakaan ole satanisteja tai kirkonpolttajia...aika moni kirkko olis jo poltettu jos näin olisi...
- korol
täytyy antaa vuodatuksellesi tunnustusta siitä huolimatta etten olekaan mistään asiasta samaa mieltä kanssasi. ...se oli silti hyvin kirjoitettu ja tärkeintähän ei ole sanoma vaan huuto.
niin, ensinnäkään painolla itsessään ei ole mitään väliä koska jokainen elää itse oman kroppansa kanssa ja kantaa kilonsa. toisaalta kyllä voidaan ajatella että me miehet, jotka kuitenkin niitä naisia joutuvat panemaan kärsivät siitä että suomalaiset naiset lihottavat itseään. huom! venäjällä ei ole lihavia naisia.
...olen kuitenkin myös sitä mieltä että sopivasti lihava voi olla kaunis. jopa aivan helvetin kaunis.
huolimatta siitä että ulkoisiin tuntomerkkeihin ei saisi kiinnittää liikaa huomiota, en malta olla huomauttamatta siitä kiistattomasta tosiasiasta että kokonaisuudessaan noissa hevipiireissä pyörii aivan helvetin hyvännäköisiä kissoja. siis sanoinkuvaamattoman kauniita! ne eivät vain ole mitään silikoonitissiä blondattuja kikattelevia pimuja, jotka pukeutuu hennesmauritsista ostettuihin vyötäröhousuihin ja lähtevät sitten "baanalle" "bilettämään" ja juomaan mansikkasiideriä koska kalja maistuu niin pahalle. ...imelää, eikö? nämä tytöt ovat sen sijaan kuin myrkkyä. te vedätte huumetta että saatte naisia, meille naiset ovat huumetta.
jos sinun luokallasi sattuu olemaan ylipainoinen, hiljainen ja koulukiusattu tyttö joka sinua ottaa päähän ja etenkin jos tämä näyttää löytäneen sen "oman juttunsa", niin kehoitan jättämään hänet rauhaan. ...itse asiassa luulen että olet salaa ihastunut tähän tyttöön ja haluaisit pyytää häntä ulos muttet uskalla koska kovanjätkän -maineesi kärsii. älä välitä painostavasta kaveripiiristä. ei sinun ole pakko kuunnella räppiä vaikka kaikki muut niin tekevätkin. kunhan vain tiedostat oman yksilöllisyytesi huomaat kuinka voit olla paljon vapaampi.
tämä tyttö on sinua askeleen, tosin melko pienen, verran kypsempi. - mrs. invincible
"joo mä oon tosi bläkkis ihan ite oon kuullu dimmuu"
Olenko ainoa jonka korvaan "bläkkis" kuulostaa naurettavalta.
T.black metal - horowitz
p.s. en ole lihava
p.p.s Anaal Nathrakh on vitu kova bändi ku kertsi ne on niin södei ku niil ei oo pitkii hiuksii - Erkki
Puhut tuossa loppujen lopuksi paljon asiaa. Kauniita blackisnaisia on todella harvassa ja harvat muijat todella edes kuuntelevat blackia mutta pukeutumisellaan antavat aivan toisen kuvan. Yhtäkään kaunista blackkis muijaa en tunne joka kuuntelee blackmetallia eikä "blackmetallia".. Rumia kylläkin =P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969