kuinka paljon miehet pitävät yhteyttä?

suhteessa kokematon

Jos aluillaan on jonkinlainen seurustelu, niin kuinka usein te miehet haluatte pitää yhteyttä?

Itsestäni tuntuu, että voisin laittaa vaikka joka päivä viestin tai pari tai soittaa. Mies ei laita viestiä päivittäin, joskus on muutamankin päivän tauko. Onko tällainen ihan ok? Olenko vain tällainen toisissa roikkuva ihminen?
en toki laita itsekään viestiä kuin yleensä vastauksena tms. vaikka mieli tekisi...

20

20159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitinen,

      Arvaa miltä musta tuntuu kun en saa yhtään viestiä koskaan? Jos mä saisin muutaman päivän välein, tai jotain sellaista, vaikka viestin -olisi IHME tapahtunut. Olisin onnellinen. Joka tapaus on NIIN erilainen eli odota niiltä miehiltä viel vastauksia.

    • vähän kokeneempi

      Koko ajan alkuihastukseen liittyvän jännityksen mentyä ohi ja miehen(kin) varmistuttua siitä että olet tosissasi, eikä hän tuhlaa suhun turhaan aikaa ja vaivaa, sekä tee itsestään pelleä lähettelemällä viestejä 24/7. Eli voi olla, että suhde on vielä niin alussa ja epävarma, ettei mies senkään takia ota useammin yhteyttä.

      Toki voi myös olla ettei mies ole varsinaisesti kiinnostunut, mutta pitää varalla tai vain varmistaa ettei välit mene poikki kokonaan jotta saa p****a, vaikkei muita olisikaan kiikarissa.

      Suosittelen, kokeile itse pitää parin päivän tauko. Jos mies on kiinnostunut, se hermostuu ja huolestuu. Pitäisi alkaa niitä viestejä ja soittoja kuulumaan, mutta jos ei vieläkään toimi, unohda. Näin tekisin itse.

    • outousko

      Aike yksilöllistähän tuo tuntuu olevan. Jotkut haluavat olla yhteydessä joka päivä, toiset ei.

      "en toki laita itsekään viestiä kuin yleensä vastauksena tms. vaikka mieli tekisi..."
      Niinpä, mistä mies tietää, että olet kiinnostunut? Ehkä hänkin ajattelee, että turha viestiä paljoa laitella, kun et sinäkään.

      Et ole toisessa roikkuva. Mies ei vain ole ajatustenlukija.

      • tämä merkitsee?

        No,suhteen alussa yhteydenpito oli molemminpuolista.mutta juttu meni ihan kummaan suuntaan,lopulla sain koko aika olla se joka viestitti ja soittaa.( ps: mul on sellainen kännykkä joka ilmoittaa jos viesti on mennyt perille)
        Laitoin miehelle aina viestejä jossa kerroin jotakin, aina laitoin jotakin ihanaa viestin perään pusut ja ikävät ja kaikki,tai joskus jopa muokkasin viestiin kysymyksen...
        Sainko vastauksen takaisin? no never..( joskus vasta kymmenen päivän päästä kuulu jotakin...
        Joskus se laitto jotakin mitätöntä textiä mulle takaisin jos itse lähetin ihanan viestin,ei se vastanut samalla mitalla,alko jo tuntua ettei sitä enää kiinosta.
        Mutta kuitenkin lähetin niitä viestejä siinä kolme kertaa viikossa, koska se aina sano mulle, että se haluaa saada multa usein viestejä ja kun kysyin lähetätkö mullekin viestin takaisin? se sano joo"" mutta arvaa? ei se lähettänyt mitään.
        Itse lähetin aina, koska mulla oli sitä aina älytön ikävä. ( välimatkaa 300 kilsaa)
        No sitten olin jo niin turhautunut kun ei se laittanut mulle ikinä mitään viestiä takaisin,joo vain jos sitä huvitti, että sitten päätin lopettaa koko homman,tuli ihan typerä fiilis koko hommasta,tommonen yksipuolinen touhu.
        Ja ajattelin, että jos mä kiinostan vielä sitä niin kyllä se saa alkaa jo vähän enemmän näyttää ja toimia ja viestittää mullekin joskus jotakin.
        No se alko sitten viestittää itse,kun musta ei kuulunut enää mitään,mutta.. kun ajattelen koko touhua niin en oikein enää tiedä viittiskö tässä enää viestittää mitään takaisin?? kun juttu on mennyt jo ihan sellaiseksi ettei mies enää soitakaan mutta, viestittää kyllä??? ja miksi sitten?? mitä se musta oikeastaan haluaa sitten? kun emme voida olla yhdessäkään,mutta viestejä se kyllä lähettää jos musta ei kuulu enää mitään vaikka aina olin se osapuoli joka niitä viestejä lähetti..ja soitinkin. :/
        Miksi mies sitten vielä viestittää mulle? onko se tottunut saamaan multa viestejä? vai mitä se haluaa? kun ei voi olla normaalisti kanssani yhteydessä? ja ei se ikinä enää soita? vaikka yhdessä viestissä kirjoitin sille,että mulla on ikävä sen ääntä,olin itse jo soittanut sille pari viikkoa tätä ennen mutta,ei se soittanut mulle eikä se tuohon viestiinkään vastanut, vaan sain vasta kymmenen päivän päästä taas viestin jossa mies kysy että 'mitä sulle kuuluu kulta" mitä tää on sitten? osaako joku mies kertoa täällä?


      • viestintä
        tämä merkitsee? kirjoitti:

        No,suhteen alussa yhteydenpito oli molemminpuolista.mutta juttu meni ihan kummaan suuntaan,lopulla sain koko aika olla se joka viestitti ja soittaa.( ps: mul on sellainen kännykkä joka ilmoittaa jos viesti on mennyt perille)
        Laitoin miehelle aina viestejä jossa kerroin jotakin, aina laitoin jotakin ihanaa viestin perään pusut ja ikävät ja kaikki,tai joskus jopa muokkasin viestiin kysymyksen...
        Sainko vastauksen takaisin? no never..( joskus vasta kymmenen päivän päästä kuulu jotakin...
        Joskus se laitto jotakin mitätöntä textiä mulle takaisin jos itse lähetin ihanan viestin,ei se vastanut samalla mitalla,alko jo tuntua ettei sitä enää kiinosta.
        Mutta kuitenkin lähetin niitä viestejä siinä kolme kertaa viikossa, koska se aina sano mulle, että se haluaa saada multa usein viestejä ja kun kysyin lähetätkö mullekin viestin takaisin? se sano joo"" mutta arvaa? ei se lähettänyt mitään.
        Itse lähetin aina, koska mulla oli sitä aina älytön ikävä. ( välimatkaa 300 kilsaa)
        No sitten olin jo niin turhautunut kun ei se laittanut mulle ikinä mitään viestiä takaisin,joo vain jos sitä huvitti, että sitten päätin lopettaa koko homman,tuli ihan typerä fiilis koko hommasta,tommonen yksipuolinen touhu.
        Ja ajattelin, että jos mä kiinostan vielä sitä niin kyllä se saa alkaa jo vähän enemmän näyttää ja toimia ja viestittää mullekin joskus jotakin.
        No se alko sitten viestittää itse,kun musta ei kuulunut enää mitään,mutta.. kun ajattelen koko touhua niin en oikein enää tiedä viittiskö tässä enää viestittää mitään takaisin?? kun juttu on mennyt jo ihan sellaiseksi ettei mies enää soitakaan mutta, viestittää kyllä??? ja miksi sitten?? mitä se musta oikeastaan haluaa sitten? kun emme voida olla yhdessäkään,mutta viestejä se kyllä lähettää jos musta ei kuulu enää mitään vaikka aina olin se osapuoli joka niitä viestejä lähetti..ja soitinkin. :/
        Miksi mies sitten vielä viestittää mulle? onko se tottunut saamaan multa viestejä? vai mitä se haluaa? kun ei voi olla normaalisti kanssani yhteydessä? ja ei se ikinä enää soita? vaikka yhdessä viestissä kirjoitin sille,että mulla on ikävä sen ääntä,olin itse jo soittanut sille pari viikkoa tätä ennen mutta,ei se soittanut mulle eikä se tuohon viestiinkään vastanut, vaan sain vasta kymmenen päivän päästä taas viestin jossa mies kysy että 'mitä sulle kuuluu kulta" mitä tää on sitten? osaako joku mies kertoa täällä?

        On miehiä, joille kaikenlainen sanallinen viestintä on vaikeaa. Varsinkin jos on aikaa pohtia, mitä viestiin kirjoittaisi, alkaa itsekritiikki nostaa lähetyskynnystä.

        Ei kaikista tule mitään einoleinoja tai tommytabermanneja.


    • hjhjhhjh

      Exälle aikanaan soittelin kerran viikossa. Sen kaverit kertoivat sille etten ole oikeasti kiinostunut (itse se ei soitellut juuri koskaan). Ei vain ollut mitään mielenkiintoista kerrottavaa (tylsää vain huokailla puhelimessa).

    • fsfs

      Ne puhelinlaskut kauhistuttaa jälkeenpäin. Niin miestä kuin varmaan sinuakin. Eikä sitä ole tarvetta edes joka päivä viestittää jotain turhanpäiväsitä hömppää. Suurin osa miehistä ei vaan ole sellaisia.

    • viestittely ei

      anna mitään! Jos toinen vastailee milloin sattuu tai ei vastaa mitään, ei kannata jatkaa. Mies nauttii siitä, että hänelle viestitellään ja mitä useampi nainen sen parempi, nostaa itsetuntoaan niillä viesteillä. Sitoutumiskammoinen selittelijä sellainen on. Normaalissa yhteydenpidossa vastataan molemminpuolin ja viestittely on luontevaa.

      • entäs tämä?

        Siis tuo mies tykkää saada minulta vain niitä viestejä? ja tämän takiako se tekee noin, että viestittää sitten kun must ei kuulu mitään??? ,ja jos kuuluu pari kertaa viikossa niin, sitten se ottaa etäisyyttä ja on hiljaa????? hiljaisuus kestää joskus kaksi viikkoa!!! inhottavaa outoilua! ja sitten se vielä ihmettelee miksei must kuulu yht'äkkiä enää mitään! vittu!
        mitä tässä pitäisi tehdä sitten seuraavan kerran kun se lähettää viestin??? muttei enää soita???
        viestittää vain!


      • homma
        entäs tämä? kirjoitti:

        Siis tuo mies tykkää saada minulta vain niitä viestejä? ja tämän takiako se tekee noin, että viestittää sitten kun must ei kuulu mitään??? ,ja jos kuuluu pari kertaa viikossa niin, sitten se ottaa etäisyyttä ja on hiljaa????? hiljaisuus kestää joskus kaksi viikkoa!!! inhottavaa outoilua! ja sitten se vielä ihmettelee miksei must kuulu yht'äkkiä enää mitään! vittu!
        mitä tässä pitäisi tehdä sitten seuraavan kerran kun se lähettää viestin??? muttei enää soita???
        viestittää vain!

        mulla, paitsi en uskalla pitää liikoja yhteyksiä. Ei kai kaikki miehet osaa pitää yhteyksiä.


    • kokemusta on

      on mahdollista, että mies pelaa peliä siksi käyttäytyy tuolla kuvailemallasi tavalla.
      Haluaa katsoa oletko tosissasi hänen suhteen. Jos, niin kai alitajuisesti jatkaa peliä " kiduttamalla " sinua miten kauan kestät hiljaiseloa.
      Tämmöistä olen kokenut enkä pitänyt sitä hyvänä merkkinä. Suhde saattaa olla tämmöisen tempun vuoksi jo alussa tuhoon tuomittu.
      Suhteen kuuluisi olla sellainen jossa molemmilla on hyvä olo ja ovat aidosti kiinnostuneita toisistaan niin, että ovat halukkaita tuottaman toisilleen hyvän olon tunnetta eivätkä tunne tarvetta pelata pelejä.
      Sellaista harrastavat lähes poikkeuksetta luonteeltaan epävakaiset tyypit eli he eivät ole tunne-elämän alueella tasapainoisia.
      Valitettavasti.

      • entäs tämä??

        No olen kyllä ihan tarpeeksi ilmaissut tunteitani ja näyttänyt että välitän siitä aidosti.
        Silti mies pelaa tuollaista peliä kanssani elikkä alkaa viestittää kun minusta ei kuule enää mitään koska en saanut vastakaikua,ja silloin kun itse viestitin ja soitin sille niin se otti etäisyyttä,teki mulle jopa katoamistempun ja nyt se alkaa taas viestittää mulle,mutta en itse enää uskalla viestittää sille koska saan kuitenkin taas pettyä kun ei se vastaa takaisin..
        Mutta ,nyt vastaan sille vain jos se viestittää jotakin mutten enää uskalla oma-aloitteesti alkaa lähettää sille enää mitään, koska saan aina pettyä kun se ei vastaa takaisin,mutta nyt se alkaa viestittää mulle muttei ikinä soita...
        outoa hommaa..


    • siis

      Onko keskustelun perusteella tekemäni päätelmä suunnilleen oikea? Jos mies vastailee (suhteellisen nopeasti) naisen lähettämiin viesteihin, hän todennäköisesti on kiinnostunut naisesta, vaikkei välttämättä itse usein lähetäkään sitä 'ensimmäistä' viestiä?

      Ja jos mies taas jättää vastaamatta naisen lähettämiin viesteihin tai vastaa vasta parin päivän päästä, mutta huolestuu kun naisesta ei sitten kuulukaan mitään, hän vain leikkii naisen tunteilla?

      • entäs tämä???

        joo en minäkään ollenkaan ymmärrä tämä miehen peliä.
        Se ei vaan vastaa mulle jos mä lähetän sille viestin vaikka muokkaisin siihen kysymyksen,tai jos se vastaa niin se vastaa vasta viikon päästä jos ei kauemmin!
        Ja jos mä olen tarpeeksi turhautunut niin se alkaa viestittää,mä en todella tiedä miksi se tekee mulle noin? mä vastaan sille aina takaisin samana päivänä mutta,mut se antaa vaan odottaa ja ihmetellä päiviä viikkoja!
        Sitten olen itsekin alkanut ottaa miehen tyylin ja en viestitä sillekään enää mitään niin sitten se alkaa panikoimaan ja sitten kyllä se viestittää pari kertaa viikossa mulle,ja sitten mä en kuitenkaan voi olla vastaamatta sille koska mä välitän siitä. Ihan hullua touhua tästä jutusta on jo tullut..aivan kuin kissa hiiri peliä kuka jaksaa kauemmin olla hiljaa???
        mutta mä en ole aloittanut tätä..
        mä lopetin viestittelyn ja soitot koska se ei enää vastanut mulle takaisin eikä soittanut enää myös,no nyt vain viestitellään?? :D
        Olen päättänyt vain vastailla sille,koska se pettymys mitä saan koko aika kokea kun ettei se kuitenkaan sitten vastaa mulle kuin vasta enemmän kuin viikon päästä,on liian suuri, siis Antaa sen viestittää mulle kun sitä huvittaa ja mä vastaan sille sitten,ja näinhän pian kaikki tunteet menee kaivoon toista kohtaan jos toinen on kauemmin kuin viikon hiljaa? pian mä en enää vastaa sille mitään...


    • Anonyymi

      No tää on tätä...nyt hiljaa,pelottaa...jos ikinä enään nähdään niin varmasti ollaan naimisissa🤣parasta tässä naisenkin olla hiljaa🤣🤣

    • Anonyymi

      Mä laitan vastauksen aina, ja aloitan uuden viestittelyn, jos meinaa yhteys viiletä, mutta jätän aina siihen, etten alkaisi tuntumaan rasitteelta.

      Nyt tuntuu yhteys katkenneen! 😢

    • Anonyymi

      Jos mies ei viitsi nähdä vaivaa viestittelyyn niin ei se ole tarpeeksi eikä syvällisemmin kiinnostunut. Omalla kohdalla ne tosimielessä kiinnostuneet miehet laitelleet päivittäin edes jonkinlaisia viestejä vaikka ovat sanoneet etteivät roiku puhelimissaan kiinni tai etteivät ole viestittelytyyppiä.

      Kummasti sota-aikanakin naisesta kiinnostuneet miehet näkivät vaivaa kirjeiden raapustamiseen, viestin näpyttely on huomattavasti helpompaa.

      • Anonyymi

        On se vähän naisestakin kiinni.


    • Anonyymi

      Laitan ystävämiehelle viestin.Joskus vastaa hetken päästä ja on montakin keskustelua.Välillä ei vastaa ollenkaan viestiini.Ollaan vanhoja tuttuja edellisestä elämästä.Ja itsekin olen nykyään varattu.On itse ensin ehdottanut tapaamista uudestaan.Olin aikoinaan suuresti kiinnostunut ja kyllä vieläkin.Mitä tehdä jatkaako vai ei viestittelyä.

    • Kielii kiinnostuksen puutteesta jos viestittely on vähänlaista. Etenkin suhteen alussa, luulisi, ettei mitään muuta haluakaan, kuin olla usein tekemisissä toisen kanssa. Väkisinkin vähenee ja arkipäiväistyy suhteen edetessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe