Sarjaan pettynyt

24 on aivan pska sarja!!!!

Kyseinen sarja on aivan surkea!!! Ensimmäisen kauden jaksoi katsoa hammasta purren, mutta alkaa uudemmat tuotantokauden sarjat olla kopioita ensimmäisestä.

On se ihme, kun päähenkilö selviää tilanteesta kuin tilanteesta...alkaa tuo tuntumaan lähinnä vitsiltä ja puuduttavalta, kun tietää että häiskä kuitenkin selviää aina. Äijä ampuu pahinkia vaikka kilometrin päästä ja pahikset taas ampuu metrin päästä kalasnikovilla tiuhaa sarjaa eikä hyvikset kuole...HEI HALOO!! Kuolisi se päähenkilö vaikka liukastumalla suihkussa saippuapalaan vaikka ei edes käyttäisi tai omistaisi saippuapalaa, siinä olisi edes jotain mielenvirikettä ja uutta sarjaa kohtaan.

Entäs Suomessa esitetyn tuotantokauden juoni...Hei herätkää...varmaan on mahdollista, että jollain amatöörilaitteella voidaan hallita puolta jenkkien ydinvoimaloista, ehkä niissä laitoksissa on myös manuaaliset ohjaimet, joilla estetään tuollainen tapahtumasta. Kele, että on surkea sarja.

Toivottavasti maikkari jättää moisen sonnan tunkemisen ja keskittyy uusiin sarjoihin.

60

2088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...ihmettä?!

      Olen eri mieltä kanssasi!!!!!!! 24 on siitä hyvä sarja että koskaan ei voi tietää mitä seuraavaksi tapahtuu!!!!!! Ja jos ei kiinnosta ni älä kato sarjaa!!!!!!! Ei kukaan varmaan pakota sua! Vai? Kato sä vaan muumeja jos 24 kyllästyttää!

      • MuumiFani

        Katselen lasteni kanssa muumeja koti-dvd:ltä.
        Mikä muumeissa on mielestäni vikana? Muumit ovat siinä mielessä hyvä sarja, että sitä voi katsoa niin lapset kuin vanhatkin, sillä siinä esiintyy loistavaa yhteiskunnallista satiiria ja keskustelua herättäviä aiheita.

        24:ssa taas kidutetaan, hakataan ihmisiä ja hillutaan miten sattuu.

        Jos ei ala Mtv3 parantaa sarjojensa ja ohjelmiensa tasoa, menee koko kanava uutisineen päivineen boikottiin!!


      • ....mikään
        MuumiFani kirjoitti:

        Katselen lasteni kanssa muumeja koti-dvd:ltä.
        Mikä muumeissa on mielestäni vikana? Muumit ovat siinä mielessä hyvä sarja, että sitä voi katsoa niin lapset kuin vanhatkin, sillä siinä esiintyy loistavaa yhteiskunnallista satiiria ja keskustelua herättäviä aiheita.

        24:ssa taas kidutetaan, hakataan ihmisiä ja hillutaan miten sattuu.

        Jos ei ala Mtv3 parantaa sarjojensa ja ohjelmiensa tasoa, menee koko kanava uutisineen päivineen boikottiin!!

        Ei mikään.... Mutta silti olen sitä mieltä ettei kai sinun ole pakko katsoa 24?! Onhan tv:ssä muitakin kanavia ja ohjelmia. Itse olen 11-vuotias ja olen katsonut kaikki neljännen kauden jaksot!


      • sivusta
        ....mikään kirjoitti:

        Ei mikään.... Mutta silti olen sitä mieltä ettei kai sinun ole pakko katsoa 24?! Onhan tv:ssä muitakin kanavia ja ohjelmia. Itse olen 11-vuotias ja olen katsonut kaikki neljännen kauden jaksot!

        tuota pelkäsinkin.


      • ??????????????
        sivusta kirjoitti:

        tuota pelkäsinkin.

        Pelkäsit mitä???????


      • Tietäjä84
        ?????????????? kirjoitti:

        Pelkäsit mitä???????

        NIIH ...jooh ...muumit on hyviä =D !!!


      • ????
        Tietäjä84 kirjoitti:

        NIIH ...jooh ...muumit on hyviä =D !!!

        Pelle? Noinkohan?


      • Tietäjä84
        ???? kirjoitti:

        Pelle? Noinkohan?

        Usko pois!!!


      • ?!?!?
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Usko pois!!!

        SINÄ SE TÄSSÄ PELLE OLET!!! Voisitko kertoa perusteet siihen, miksi olen pelle?!


      • Tietäjä84
        ?!?!? kirjoitti:

        SINÄ SE TÄSSÄ PELLE OLET!!! Voisitko kertoa perusteet siihen, miksi olen pelle?!

        ...waretat 24:sta ja et tykkää muumeista ...ja olet VIELÄ vasta 11V ...SEN TAKIA!!!


    • kisuliini

      mitä jos jättäisit katsomasta sarjaa ja kävisit vaikka lenkillä kaksi kertaa viikossa; tiistaina klo 21-22 ja torstaina 21-22?

      • Tietäjä84

        Mäki voisin tehä ...MITÄS JOS KAIKKI TEHTÄIS ...on kyllä niin typerä sarja!!!


      • kisuliini
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Mäki voisin tehä ...MITÄS JOS KAIKKI TEHTÄIS ...on kyllä niin typerä sarja!!!

        laitapa osoitteesi niin lähetän sulle 24-dvd-paketin joululahjaksi jo ennakkoon


      • Tietäjä84
        kisuliini kirjoitti:

        laitapa osoitteesi niin lähetän sulle 24-dvd-paketin joululahjaksi jo ennakkoon

        Typerä katu 24 ...lähetä sinne!!!


      • alemax
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Mäki voisin tehä ...MITÄS JOS KAIKKI TEHTÄIS ...on kyllä niin typerä sarja!!!

        Miten nii huona sarja?? Mitä huonoa siinä o


      • Tietäjä84
        alemax kirjoitti:

        Miten nii huona sarja?? Mitä huonoa siinä o

        Varmaan nyt alan uudestaan selittää ...silmät käteen ja ala lukee ;) ...


    • dmt.

      Veikkaappa kumpi on tärkeämpää, katsojaluvut vai realismi? Ajattele asiaa omilla aivoillasi ja voit huomata mielenkiintoisia asioita.

      • Tietäjä84

        Sitä vois käyttää ...menee hermot niihin TYPERYYKSIIN ...JOOH!!!


      • ....
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Sitä vois käyttää ...menee hermot niihin TYPERYYKSIIN ...JOOH!!!

        tiedätkö,että suhun rupee pikku hiljaa menemään hermot?onnistut suututtamaan ihmisiä missä oletkin ja haukut jokaisen mielipidettä niin paljon että loukkaat varmasti toisia!turha väittää että et tee niin,katso jo peiliin!mene sinä sinne lostia kehumaan,sielläkin tosin aiheutat(olen huomannut)kinaa toisten kesken..minun mielestä sun nimimerkkis olis pitäny ajat sitte jo poistaa!sut luetellaan häiriköksi,usko tai älä!ja mitä vikaa 24 on?et kertonut omaa mielipidettä kohteliaasti vaan haukut kaikkea mikä sua ei miellytä..mun mielestä 24 on hyvä sarja,piste.eikä se ole mikään muumi sarja,tiedoksi kaikille..siihen kuuluu ammunta ja toiminta..muumit on lähinnä lastenohjelma,vai oletteko sitten nähneet muumeja jossa ammutaan?jos 24 ei miellytä,sitten ei miellytä..turha haukkua niitä,jotka siitä pitää :/ ja muutenkin!sitä paitsi 24 antaa aika oikean kuvan terroristeistä,olettekos huomannut?vai oletteko ajatelleet että terroristit tuovat kukkia vihollisilleen?terroristit nimenomaan tuhoavat kaiken minkä ovat suunnitelleet tuhoavansa..ei mikään terroristi uhkaus ole mahdoton,uhkailivathan ne lontootakin iskuillaan :/ siinä sen huomaa,kuinka älykääpiöitä ne ovat,tappavat ihmisiä jne..sitä paitsi 24 on sarja!


      • Tietäjä84
        .... kirjoitti:

        tiedätkö,että suhun rupee pikku hiljaa menemään hermot?onnistut suututtamaan ihmisiä missä oletkin ja haukut jokaisen mielipidettä niin paljon että loukkaat varmasti toisia!turha väittää että et tee niin,katso jo peiliin!mene sinä sinne lostia kehumaan,sielläkin tosin aiheutat(olen huomannut)kinaa toisten kesken..minun mielestä sun nimimerkkis olis pitäny ajat sitte jo poistaa!sut luetellaan häiriköksi,usko tai älä!ja mitä vikaa 24 on?et kertonut omaa mielipidettä kohteliaasti vaan haukut kaikkea mikä sua ei miellytä..mun mielestä 24 on hyvä sarja,piste.eikä se ole mikään muumi sarja,tiedoksi kaikille..siihen kuuluu ammunta ja toiminta..muumit on lähinnä lastenohjelma,vai oletteko sitten nähneet muumeja jossa ammutaan?jos 24 ei miellytä,sitten ei miellytä..turha haukkua niitä,jotka siitä pitää :/ ja muutenkin!sitä paitsi 24 antaa aika oikean kuvan terroristeistä,olettekos huomannut?vai oletteko ajatelleet että terroristit tuovat kukkia vihollisilleen?terroristit nimenomaan tuhoavat kaiken minkä ovat suunnitelleet tuhoavansa..ei mikään terroristi uhkaus ole mahdoton,uhkailivathan ne lontootakin iskuillaan :/ siinä sen huomaa,kuinka älykääpiöitä ne ovat,tappavat ihmisiä jne..sitä paitsi 24 on sarja!

        Damn im good =D ...ja pitäähän nyt vähän eloa tänne KUOLLEESEEN paikkaan tuoda ...TOD =D !!! Ja peiliin en oo kattomassa ...en uskalla =D !!! Ja nimimerkki poistaa ...siinä vsta häpäistys olisi ....mutta silloin vain tulisi 2.Tietäjä84 =D ...tai kirjoittaisin sen nimen ite ...ja EDES mitään häiriköi ...kerron totuuksia =D !!! Ja varmaan nyt alan tommosta SONTAA kehua mikä on täynnä TYPERYYKSIÄ johon menee hermot ...toisinku Muumeihin joka on HYVIN tehty ...ei nopeasti raha-ahneissa kun eräs sarja ;| !!! Ja haukkuminen on sitä paitsi kivempaa ...YEAH ...ja sitä tulen tekemään joka tiistai ja torstai =) (paitsi jos sarja paranisiki ...tai siis poistuisi ne "eräät" ongelmat) ...YEAH!!! Ja mitä toi loppu liitty mihinkään ...kuka nyt ei tiedä että terroristit on pahoja?!?!? ....MUTTA ETTÄ TYPERIÄ ...se menee jo yli ...älys niinku tehä hienon vaihdon sillan alla mutta ei älynny tapaa sitä agenttia HETI (siellä talossa) ...SURKEAAAAaaaaaa!!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Damn im good =D ...ja pitäähän nyt vähän eloa tänne KUOLLEESEEN paikkaan tuoda ...TOD =D !!! Ja peiliin en oo kattomassa ...en uskalla =D !!! Ja nimimerkki poistaa ...siinä vsta häpäistys olisi ....mutta silloin vain tulisi 2.Tietäjä84 =D ...tai kirjoittaisin sen nimen ite ...ja EDES mitään häiriköi ...kerron totuuksia =D !!! Ja varmaan nyt alan tommosta SONTAA kehua mikä on täynnä TYPERYYKSIÄ johon menee hermot ...toisinku Muumeihin joka on HYVIN tehty ...ei nopeasti raha-ahneissa kun eräs sarja ;| !!! Ja haukkuminen on sitä paitsi kivempaa ...YEAH ...ja sitä tulen tekemään joka tiistai ja torstai =) (paitsi jos sarja paranisiki ...tai siis poistuisi ne "eräät" ongelmat) ...YEAH!!! Ja mitä toi loppu liitty mihinkään ...kuka nyt ei tiedä että terroristit on pahoja?!?!? ....MUTTA ETTÄ TYPERIÄ ...se menee jo yli ...älys niinku tehä hienon vaihdon sillan alla mutta ei älynny tapaa sitä agenttia HETI (siellä talossa) ...SURKEAAAAaaaaaa!!!

        Tekstisi oli HIEMAN angstahtava. Onhan se niin, että olisivat ne sarjasta realistisemman saaneet, jos oisivat halunneet. Raha merkkaa enemmän, suurin osa katsoista siis EI välitä niin kauheasti sarjan realistisuudesta, *GRÖHÖM* kuten olet ehkä saattanyt jo huomatakkin.

        Mikäli ruetaan listaamaan niitä sarjassa tapahtuneita oikeastaan suurempia kämmejä, niin ensimmäiseksi kyllä tulee mieleen nuo suurinpiirtein samat päähenkilöt kuin edellisessä tuotantokaudessa, ja onhan se aika ääliömäistä että tehdään "etähallintalaite" ohjaamaan KAIKKIA reaktoreja. Mitäköhän hyötyä tällaisesta laitteesta olisi? Ja manuaali ohjauksellahan näitä reaktoreja kun ei voi sammuttaa. Pienemmät epälohdat eivät minua aivan kauheasti haittaa, kuhan eivät juoneen niin kauheasti vaikuta.


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Tekstisi oli HIEMAN angstahtava. Onhan se niin, että olisivat ne sarjasta realistisemman saaneet, jos oisivat halunneet. Raha merkkaa enemmän, suurin osa katsoista siis EI välitä niin kauheasti sarjan realistisuudesta, *GRÖHÖM* kuten olet ehkä saattanyt jo huomatakkin.

        Mikäli ruetaan listaamaan niitä sarjassa tapahtuneita oikeastaan suurempia kämmejä, niin ensimmäiseksi kyllä tulee mieleen nuo suurinpiirtein samat päähenkilöt kuin edellisessä tuotantokaudessa, ja onhan se aika ääliömäistä että tehdään "etähallintalaite" ohjaamaan KAIKKIA reaktoreja. Mitäköhän hyötyä tällaisesta laitteesta olisi? Ja manuaali ohjauksellahan näitä reaktoreja kun ei voi sammuttaa. Pienemmät epälohdat eivät minua aivan kauheasti haittaa, kuhan eivät juoneen niin kauheasti vaikuta.

        Tekee vaan nopeesti ..varmaan toi 5.kausi IHAN HIRVEÄ (niin TYPERYYKSIEN osalta) ...tehty varmaan parissa kuussa ...EI HELVETTI!!! Joo ja etälaite hallinta juttu ...onneks on sen verran typerä ;( että se ei haitannu ...vaikka tyhmältä tuntui ...nyt jotain adressia että käsikirjoittajat vaihtuis ...MUUTEN LOPPUU PASKAN KATTOMINEN!!!


      • Huomautus
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Tekee vaan nopeesti ..varmaan toi 5.kausi IHAN HIRVEÄ (niin TYPERYYKSIEN osalta) ...tehty varmaan parissa kuussa ...EI HELVETTI!!! Joo ja etälaite hallinta juttu ...onneks on sen verran typerä ;( että se ei haitannu ...vaikka tyhmältä tuntui ...nyt jotain adressia että käsikirjoittajat vaihtuis ...MUUTEN LOPPUU PASKAN KATTOMINEN!!!

        Tietäjä84,me olemme huomanneet kuinka SYVÄSTI vihaat 24.Toivoisin silti että säästäisit haukkumisesi muille keskusteluille ja jättäisit tämän paikan rauhaan.

        Nimittäin vaikka haukkuminen sinusta on NIIIN mukavaa,muiden mielestä se ei ole kovin kivaa luettavaa ja kuunneltavaa.Olisitko kiltti ja ajattelisit välillä meitä muitakin,et vain itseäsi?Vai olisiko sinusta kivaa,jos minä rupeaisin vertailemaan sinua johonkin ja sinun mahdollsiesti lempisarjaasi(?)Lostia?Ei varmaankaan.

        Ei kaiken tarvitse olla todenmukaista sarjoissa.Jos joku terroristi ei ammu heti agenttia ja oikeasti niin tekisi,mitä se sinua haittaa?Tämä onkin sarja,ei sitä pidä ottaa noin vakavasti että haukkuu kaikkea mikä ei pitäisi paikkaansa millään lailla,sehän tarkoittaa suoraan sanottuna sitä että otat tämän sarjan turhan vakavasti!Et kai?

        Ja jos tuollaiset asiat häiritsevät sinua,minulla on myös oma puolustus,nimittäin:Kuinka todenmukaista on että lentokone tippuu saarelle,jossa elää omituisia olioita jotka tappavat raa´asti?Entä se,että kaikilla on jonkinlainen tarkoitus ja ne rupeavat tulemaan esiin saarella?Kaikilla on jonkinlainen "yhteys" ollut toisiinsa ja saaren alta paljastuukin jokin tutkimuslaitos??Ei kovin todennäköistä,mutta sehän ei sinua haittaa!Mutta pinenetkin asiat mitä 24 tapahtuu,häiritsevät sinua valtavasti.

        Häpeäisit nyt edes vähän!Jos 24 ottaa sinua NIIN paljon päähän,lopeta sen katselu ja säästä ilkkumiset johonkin muuhun.Täällä sinua ei ainakaan jakseta kuunnella!


      • Tietäjä84
        Huomautus kirjoitti:

        Tietäjä84,me olemme huomanneet kuinka SYVÄSTI vihaat 24.Toivoisin silti että säästäisit haukkumisesi muille keskusteluille ja jättäisit tämän paikan rauhaan.

        Nimittäin vaikka haukkuminen sinusta on NIIIN mukavaa,muiden mielestä se ei ole kovin kivaa luettavaa ja kuunneltavaa.Olisitko kiltti ja ajattelisit välillä meitä muitakin,et vain itseäsi?Vai olisiko sinusta kivaa,jos minä rupeaisin vertailemaan sinua johonkin ja sinun mahdollsiesti lempisarjaasi(?)Lostia?Ei varmaankaan.

        Ei kaiken tarvitse olla todenmukaista sarjoissa.Jos joku terroristi ei ammu heti agenttia ja oikeasti niin tekisi,mitä se sinua haittaa?Tämä onkin sarja,ei sitä pidä ottaa noin vakavasti että haukkuu kaikkea mikä ei pitäisi paikkaansa millään lailla,sehän tarkoittaa suoraan sanottuna sitä että otat tämän sarjan turhan vakavasti!Et kai?

        Ja jos tuollaiset asiat häiritsevät sinua,minulla on myös oma puolustus,nimittäin:Kuinka todenmukaista on että lentokone tippuu saarelle,jossa elää omituisia olioita jotka tappavat raa´asti?Entä se,että kaikilla on jonkinlainen tarkoitus ja ne rupeavat tulemaan esiin saarella?Kaikilla on jonkinlainen "yhteys" ollut toisiinsa ja saaren alta paljastuukin jokin tutkimuslaitos??Ei kovin todennäköistä,mutta sehän ei sinua haittaa!Mutta pinenetkin asiat mitä 24 tapahtuu,häiritsevät sinua valtavasti.

        Häpeäisit nyt edes vähän!Jos 24 ottaa sinua NIIN paljon päähän,lopeta sen katselu ja säästä ilkkumiset johonkin muuhun.Täällä sinua ei ainakaan jakseta kuunnella!

        EI VITTUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ...nyt pitää laskea kymmmeneen "1 ...2 ...3 ...4 ...5 ...6 ...7 ...8 ...9 ...10" ...NONIH ...joo ...mistä alotan ...EI PYSTY ...uudestaan: "1 ...2 ...3 ...4 ...5 ...6 ...7 ...8 ...9 ...10" ...NONIH ...aloteaan Lost vertailustasi ...*KRÖHÖM* ...TOD *kröhöm* ...ööööööö ....tietääkseni Lost on fiktiota ...EIKÖS?!?!? ...ja mitäs 24 mainostetaan ....lähimmäks todellista sarjaa joka näyttää lähes minuutilleen kaiken ...BULLSHIT ...IHAN SUKKA sarja tossa mielessä ...selitykset olen jo tehny mutta pistetään se TYPERIN vielä kerran: MISSÄ ON SYÖMISET JA VESSAKÄYNNIT?!?!? ...JOOH ...seuraava:


        Joo en vihaa sarjaa ...VIHAAN sen TYPERYYKSIÄ ...sarja on ihna hyvä ...MUTTA NE TYPERRYDET ...EI HELVETTI!!! Ja mitä lukemiseen ...ei oo PAKKO LUKEA ...mutta suosittelen että tajuatte kuika TYPERÄ se on!!! Ja KOETTAPPAS hakkua Lostia niin ...MUTTA ET EDES OSAA ...BUAHAHAHAHAHAAAAA!!!


        Minua haittaa HELVETISTI että se ei ampunu ...TOD ...ja pitäisi muitaki!!! Ja otan vakavasti ...sunnuntai viihde ei oo mun makuun!!!


        Ja Lost vertauksen selitin jo ...SE ON FIKTIOTA ..toisin kuin eräs TYPERYS sarja!!!


        Ja EN HÄPEÄ ...EN TOD ...enkä "illkumista" ...pitäähän raivo purkaa johonkin ...en rupee hakkaa ihmisiä niinku eräät (sinäkö?!?!?) ...


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        EI VITTUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ...nyt pitää laskea kymmmeneen "1 ...2 ...3 ...4 ...5 ...6 ...7 ...8 ...9 ...10" ...NONIH ...joo ...mistä alotan ...EI PYSTY ...uudestaan: "1 ...2 ...3 ...4 ...5 ...6 ...7 ...8 ...9 ...10" ...NONIH ...aloteaan Lost vertailustasi ...*KRÖHÖM* ...TOD *kröhöm* ...ööööööö ....tietääkseni Lost on fiktiota ...EIKÖS?!?!? ...ja mitäs 24 mainostetaan ....lähimmäks todellista sarjaa joka näyttää lähes minuutilleen kaiken ...BULLSHIT ...IHAN SUKKA sarja tossa mielessä ...selitykset olen jo tehny mutta pistetään se TYPERIN vielä kerran: MISSÄ ON SYÖMISET JA VESSAKÄYNNIT?!?!? ...JOOH ...seuraava:


        Joo en vihaa sarjaa ...VIHAAN sen TYPERYYKSIÄ ...sarja on ihna hyvä ...MUTTA NE TYPERRYDET ...EI HELVETTI!!! Ja mitä lukemiseen ...ei oo PAKKO LUKEA ...mutta suosittelen että tajuatte kuika TYPERÄ se on!!! Ja KOETTAPPAS hakkua Lostia niin ...MUTTA ET EDES OSAA ...BUAHAHAHAHAHAAAAA!!!


        Minua haittaa HELVETISTI että se ei ampunu ...TOD ...ja pitäisi muitaki!!! Ja otan vakavasti ...sunnuntai viihde ei oo mun makuun!!!


        Ja Lost vertauksen selitin jo ...SE ON FIKTIOTA ..toisin kuin eräs TYPERYS sarja!!!


        Ja EN HÄPEÄ ...EN TOD ...enkä "illkumista" ...pitäähän raivo purkaa johonkin ...en rupee hakkaa ihmisiä niinku eräät (sinäkö?!?!?) ...

        Vihaat sarjaa siis sen takia, että tekijät ovat ilmoittaneet sen pyrkivän realismiin? Ilman tätä ilmoitusta se siis olisi OK, eikä "typeryydet" (vitun vammanen sana joka ottaa päähän, keksi parempi) pomppais niin pahasti silmille?

        Tähän ei voi todeta kyllä muuta, että perustelusi ovat perseestä, ja sinut pitää bannata :) peace


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Vihaat sarjaa siis sen takia, että tekijät ovat ilmoittaneet sen pyrkivän realismiin? Ilman tätä ilmoitusta se siis olisi OK, eikä "typeryydet" (vitun vammanen sana joka ottaa päähän, keksi parempi) pomppais niin pahasti silmille?

        Tähän ei voi todeta kyllä muuta, että perustelusi ovat perseestä, ja sinut pitää bannata :) peace

        ...en vaihda IKINÄ ...sitä hoen noiin kauan ku tota 24 TYPERÄÄ jaksan kattoa ...PARAS TOTTUA =D !!! Ja EHKÄ olisi ilman realismi sanaa tyytyväinen ...no olisin varmaan ...SE POIS NIIN OO TYYTYVÄINEN!!!

        Ja minut bannata ...BUAHAHAHAHAHAHAA ...on iso vaiva tehä uus ...JESUS!!!


        PS.On!!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...en vaihda IKINÄ ...sitä hoen noiin kauan ku tota 24 TYPERÄÄ jaksan kattoa ...PARAS TOTTUA =D !!! Ja EHKÄ olisi ilman realismi sanaa tyytyväinen ...no olisin varmaan ...SE POIS NIIN OO TYYTYVÄINEN!!!

        Ja minut bannata ...BUAHAHAHAHAHAHAA ...on iso vaiva tehä uus ...JESUS!!!


        PS.On!!!

        Oletkos kuullut semmosesta kivasta jutusta, kun ip- banni? Ei kuules paljon auta uudet profiilit.

        Ps. Ip:n vaihto operaatio ja ip:n vaihtohuijaus ei ole niin helppoa hommaa ;)


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Oletkos kuullut semmosesta kivasta jutusta, kun ip- banni? Ei kuules paljon auta uudet profiilit.

        Ps. Ip:n vaihto operaatio ja ip:n vaihtohuijaus ei ole niin helppoa hommaa ;)

        VArmaan tämmösessä paikassa joku IP banni ...BUAHHAAHAHAHAAA ...ja SITÄPAITSI...


        PS....on mulle =D !!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        VArmaan tämmösessä paikassa joku IP banni ...BUAHHAAHAHAHAAA ...ja SITÄPAITSI...


        PS....on mulle =D !!!

        Minun on kyllä oletettava , että täällä on ip- banni.

        Ps. Tekstisi viittaa siihen, että se on vaikea järjestää. Näin ei ole, joten minun on vaikea uskoa että kun et tiedä tuosta asiasta hevonpaskaakaan, niin osaisit oman ip:si vaihtaa.


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Minun on kyllä oletettava , että täällä on ip- banni.

        Ps. Tekstisi viittaa siihen, että se on vaikea järjestää. Näin ei ole, joten minun on vaikea uskoa että kun et tiedä tuosta asiasta hevonpaskaakaan, niin osaisit oman ip:si vaihtaa.

        MÄhän järjestän vaikka huvikseni tän paikan kaatumaan ...ei kannata urputtaa ;| !!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        MÄhän järjestän vaikka huvikseni tän paikan kaatumaan ...ei kannata urputtaa ;| !!!

        Sinä nyt et saa kaatumaan edes windowsia ;)

        Ps. Olen kyllä melkoinen hevonen, haluatko kuulla lisää? ;)


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Sinä nyt et saa kaatumaan edes windowsia ;)

        Ps. Olen kyllä melkoinen hevonen, haluatko kuulla lisää? ;)

        NO TOD saan ...mutta se on ainoa ;( !!!


        PS.Haluan!!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        NO TOD saan ...mutta se on ainoa ;( !!!


        PS.Haluan!!!

        Hähä puhuit itsesi pussiin, kun väitit saavasi tämän sivun kaatumaan (katsokaa toinen topic sarkasmista).

        Ps. En taatusti kerro, koska sitä kerran haluat :)


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Hähä puhuit itsesi pussiin, kun väitit saavasi tämän sivun kaatumaan (katsokaa toinen topic sarkasmista).

        Ps. En taatusti kerro, koska sitä kerran haluat :)

        ...en kai itseäni nyt vahingossa pussiin puhuisi ...EN TOD!!!


        PS.No älä kerro ...EVVK (kerro nyt =) )...


      • dmt.

        Hienarkia oli liian syvä.. piti tähän kirjoittaa. Hieno sana muutes, tiedätkö sen merkityksen ;)

        Ja mitenkäs noin älykäs henkilö itsensä pussiin voisikaan puhua..

        Ps. Käänteispsykologiasi on perseestä, minulla ei ole aikomustakaan tyydyttää homofiilsiä tarpeitasi :)


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Hienarkia oli liian syvä.. piti tähän kirjoittaa. Hieno sana muutes, tiedätkö sen merkityksen ;)

        Ja mitenkäs noin älykäs henkilö itsensä pussiin voisikaan puhua..

        Ps. Käänteispsykologiasi on perseestä, minulla ei ole aikomustakaan tyydyttää homofiilsiä tarpeitasi :)

        ...EN kerro!!!

        Ja hyvä että tajusit että myönsin ...mähän en itseni pussiin puhu ...EN TOD!!!


        PS.OK ...pidä se salaisuutenasi hautaan asti...


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...EN kerro!!!

        Ja hyvä että tajusit että myönsin ...mähän en itseni pussiin puhu ...EN TOD!!!


        PS.OK ...pidä se salaisuutenasi hautaan asti...

        Ai se salaisuun , että en aijo tyydyttää homofiilisiä tarpeitasi? :) No onnnea sille.

        Ps. Puhut sekavasti, ala-aste käyty?


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Ai se salaisuun , että en aijo tyydyttää homofiilisiä tarpeitasi? :) No onnnea sille.

        Ps. Puhut sekavasti, ala-aste käyty?

        BUAHAH ...kuulee äikkä on jo kirjotettu läpi ;) !!! Ja kuole sitte salaisuutesi kanssa ...mulle voit "turvallisesti" kertoa ;) ...


        PS.Kerroin jo...


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        BUAHAH ...kuulee äikkä on jo kirjotettu läpi ;) !!! Ja kuole sitte salaisuutesi kanssa ...mulle voit "turvallisesti" kertoa ;) ...


        PS.Kerroin jo...

        Ei ole enää mitään kerrottavaa.

        Okei kirjoitit siis vuonna nakki äikän läpi. Olet siis turmiollisesti tuhonnut 99% aivosoluistasi sen jälkeen? Imppasitko liikaa sytkärin kaasua? :) Älä pelkää Suomessa huolehditaan myöhemmin vammautuneista yhtä hyvin, kuin kehitysvammaisistakin.

        Ps. I must go, you go too and get a life!

        Pps. Nipotuksesi 24:sesta on edelleen säälittävää :)


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Ei ole enää mitään kerrottavaa.

        Okei kirjoitit siis vuonna nakki äikän läpi. Olet siis turmiollisesti tuhonnut 99% aivosoluistasi sen jälkeen? Imppasitko liikaa sytkärin kaasua? :) Älä pelkää Suomessa huolehditaan myöhemmin vammautuneista yhtä hyvin, kuin kehitysvammaisistakin.

        Ps. I must go, you go too and get a life!

        Pps. Nipotuksesi 24:sesta on edelleen säälittävää :)

        PÄSSI ...mikä siinä huumeiden vetämisessä oikein on?!?!? Ja TOD oon tuhonnu aivoni kirjotusten jälkeen ...niin TUSKAA oli että se piti pyyhkiä pois makaamalla ...TOD!!!


        PS.I GOT ALLREADY ...THIS IS MY LIFE AND I'LL LIKE IT!!!


        PPS.Koska se on totta ja et halua hyväksyä sitä ...TYPERYS!!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        PÄSSI ...mikä siinä huumeiden vetämisessä oikein on?!?!? Ja TOD oon tuhonnu aivoni kirjotusten jälkeen ...niin TUSKAA oli että se piti pyyhkiä pois makaamalla ...TOD!!!


        PS.I GOT ALLREADY ...THIS IS MY LIFE AND I'LL LIKE IT!!!


        PPS.Koska se on totta ja et halua hyväksyä sitä ...TYPERYS!!!

        "Koska se on totta ja et halua hyväksyä sitä ...TYPERYS!!!"

        Jep tämä on absoluuttinen totuus ja en halua hyväksyä sitä, OIKEIN!


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        "Koska se on totta ja et halua hyväksyä sitä ...TYPERYS!!!"

        Jep tämä on absoluuttinen totuus ja en halua hyväksyä sitä, OIKEIN!

        EI HELVETTI ...mee pää tutkimuksiin ja hyväksy että 24 on täynnä TYPERYYKSIÄ jotka pilaa sarjan ...TOD!!!


      • kyllästynyt
        Tietäjä84 kirjoitti:

        EI HELVETTI ...mee pää tutkimuksiin ja hyväksy että 24 on täynnä TYPERYYKSIÄ jotka pilaa sarjan ...TOD!!!

        ARVATKAA ONKO KIVAA LUKEE KU YHET RIITELEE JA KIROILEE SEN MINKÄ EHTII!VARSINKIN TÄÄ TIETÄJÄ84!MIKÄ OIKEUS SULLA ON HAUKKUU TOISIA SEN MINKÄ EHIT?JOS 24 AIHEUTTAA SUSSA NOIN PALJO AGRESSIIVISUUTTA,LOPETA SEN KATSELU JA ÄKKIÄ!ET TAINNU TIETÄÄKÄÄN ETTÄ OOT HEIKKOHERMONEN?JA ET TAINNUT TIETÄÄ ETTÄ SE ON VAIN PIENI SARJA MUIDEN JOUKOSSA,SILLÄ OTAT SEN NIIIIN TOSISSASI ETTÄ..!joten tulikohan selväksi,sua ei todellakaa kaivata täällä!niin ja ilmotin susta jo suomi24 ylläpitäjille,toivottavasti sut poistetaan kokonaa...


      • dmt.
        kyllästynyt kirjoitti:

        ARVATKAA ONKO KIVAA LUKEE KU YHET RIITELEE JA KIROILEE SEN MINKÄ EHTII!VARSINKIN TÄÄ TIETÄJÄ84!MIKÄ OIKEUS SULLA ON HAUKKUU TOISIA SEN MINKÄ EHIT?JOS 24 AIHEUTTAA SUSSA NOIN PALJO AGRESSIIVISUUTTA,LOPETA SEN KATSELU JA ÄKKIÄ!ET TAINNU TIETÄÄKÄÄN ETTÄ OOT HEIKKOHERMONEN?JA ET TAINNUT TIETÄÄ ETTÄ SE ON VAIN PIENI SARJA MUIDEN JOUKOSSA,SILLÄ OTAT SEN NIIIIN TOSISSASI ETTÄ..!joten tulikohan selväksi,sua ei todellakaa kaivata täällä!niin ja ilmotin susta jo suomi24 ylläpitäjille,toivottavasti sut poistetaan kokonaa...

        "ARVATKAA ONKO KIVAA LUKEE KU YHET RIITELEE JA KIROILEE SEN MINKÄ EHTII!"

        Kiva, minä en huomannut kauheasti kiroilleeni.
        Esitit asiasi harvinaisen selvästi ja hyvällä lirjoitusasulla :).

        Tässä tekstiä Tietäjä84:lle.

        Ei ole pakko esittää asiaansa, mahdollisimman törkeällä tavalla, huutamalla (capslockin raiskaus netissä tarkoittaa huutamista), toistamalla samoja asioita, laittamalla samoja asioita joka topiciin, kirjoittamalla mahdollisimman väärin ja epäselvästi, olla ottamatta vastaan minkäänlaista krittiikkä, ja jatkaa samalla lailla kuin ennenkin kritiikistä huolimatta.

        Ps. Olet siis informoinut ylläpitoa, mitä aikoo ylläpito tehdä asian eteen.


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        "ARVATKAA ONKO KIVAA LUKEE KU YHET RIITELEE JA KIROILEE SEN MINKÄ EHTII!"

        Kiva, minä en huomannut kauheasti kiroilleeni.
        Esitit asiasi harvinaisen selvästi ja hyvällä lirjoitusasulla :).

        Tässä tekstiä Tietäjä84:lle.

        Ei ole pakko esittää asiaansa, mahdollisimman törkeällä tavalla, huutamalla (capslockin raiskaus netissä tarkoittaa huutamista), toistamalla samoja asioita, laittamalla samoja asioita joka topiciin, kirjoittamalla mahdollisimman väärin ja epäselvästi, olla ottamatta vastaan minkäänlaista krittiikkä, ja jatkaa samalla lailla kuin ennenkin kritiikistä huolimatta.

        Ps. Olet siis informoinut ylläpitoa, mitä aikoo ylläpito tehdä asian eteen.

        EI OLE PAKKO LUKEA!!! Mutta tiedätte että olen oikeassa ja sehän teitä VITUTTAA ...BUAHAHAHAHAHAAAAA ...Im the King!!!


      • kyllästynyt
        Tietäjä84 kirjoitti:

        EI OLE PAKKO LUKEA!!! Mutta tiedätte että olen oikeassa ja sehän teitä VITUTTAA ...BUAHAHAHAHAHAAAAA ...Im the King!!!

        en mä juurikaan sua tarkottanut kun sanoin että lopettaisitet kiroilun jne..tietäjä84 se tässä kiroili,niin ja juu,en tiiä mitä ylläpito asialle tekee,enkä sua mistään syytäkkää,mutta sivusta katsojilla menee hermot tähän tietäjä84:ään..mä en vaa pysty ymmärtää miten se kirjottaa nii lapsellisesti!?mä en ymmärrä..! :O se on NIIN outoo et siitä tulee mielee ala-asteikäset ja jotkut teinit..*hämmästynyt*


      • dmt.
        kyllästynyt kirjoitti:

        en mä juurikaan sua tarkottanut kun sanoin että lopettaisitet kiroilun jne..tietäjä84 se tässä kiroili,niin ja juu,en tiiä mitä ylläpito asialle tekee,enkä sua mistään syytäkkää,mutta sivusta katsojilla menee hermot tähän tietäjä84:ään..mä en vaa pysty ymmärtää miten se kirjottaa nii lapsellisesti!?mä en ymmärrä..! :O se on NIIN outoo et siitä tulee mielee ala-asteikäset ja jotkut teinit..*hämmästynyt*

        *Kuiskaa*: Ehkä se vaan on niin tyhmä?


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        *Kuiskaa*: Ehkä se vaan on niin tyhmä?

        DAMN IM GOOD!!! *kuiskaa*: ootte känkkiksiä!!!


      • ...
        Tietäjä84 kirjoitti:

        DAMN IM GOOD!!! *kuiskaa*: ootte känkkiksiä!!!

        *kuiskaa*:juu,ehkäpä se on tyhmä,ehkäpä enemmänkin!nimittäin sen aivoja vaivaa vajaatoiminta..!


      • Tietäjä84
        ... kirjoitti:

        *kuiskaa*:juu,ehkäpä se on tyhmä,ehkäpä enemmänkin!nimittäin sen aivoja vaivaa vajaatoiminta..!

        "tää on vähän typerää ...mutta sopii teille typerille ja mä leikin munaka ...typerykset"!!!


      • ....
        Tietäjä84 kirjoitti:

        "tää on vähän typerää ...mutta sopii teille typerille ja mä leikin munaka ...typerykset"!!!

        *kuiskaa*:on toi aika outo ku se ei osaa edes mukana-kirjottaa :O ja vielä on niin vakava että ottaa tän "kuiskailunkin" tosissaan..ihme heppu!


    • Tietäjä84

      Mitä lie tarkoittaakaan?!?!? Ja kuiskailuthan otetaan vakavimmin ...selän takana ei saa kuiskia ...ja mä MIKÄÄN ihme heppu oo ...perus 21V tyyppi!!!

      • dmt.

        Joko ruetaan listamaan tämän illan "typeryyksiä"? ;)

        Katsotaan jos huomenna jaksaisi, nyt saunaan ja nukkumaan..


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Joko ruetaan listamaan tämän illan "typeryyksiä"? ;)

        Katsotaan jos huomenna jaksaisi, nyt saunaan ja nukkumaan..

        ...mutta pistetään ne nyt tähänki =) :


        Siis kaikista typerin oli että Jackia ei vartioitu?!?!? ...MITÄ H*LVETTIÄ se oli?!?!? ...antaa sen vaan riuhuu joittenki johtojen kanssa ..JESUS!!!

        Seuraava typeryys oli että koneessa MUKA vika ...JUST JOO ..varmaan nyt tommoseen koneeseen kovin usein tulee vikoja ...JESUS!!!


        Sekin oli typerää ettei pahikset jättäny lentäjän taloon/hotelliin ketään ...MITÄS SE OLI?!?!?


        No siinäpä ne ...ei mitään KOVIN typerää ...PAITSI oli toi Jack juttu TYHMÄ ...jättää sen vaan vartioimatta ...JESUS?!?!?


    • dmt.

      Kirjoitan kohta listan noista (yhden jakson epäkohdista). :P Katsotaan löytyykö niitä paljonkin, huomasin ainakin 5 enemmän kuin sinä ;)

      • dmt.

        No aloitetaas.

        1. Terroristien tarkka-ampuja katolla, miksei CTU tehnyt satelliitilla lämpö skannausta?

        2. Se oikosulku homma on täyttä paskaa, sitä paikkaa ei voi määrittää tarkasti. Miten tässä edes tapahtui oikosulku?

        3. Jenkkien lentokoneissa on kamerat sisällä, varsinkin stealt pommittajissa. Eli tällaisen lentokoneen nappaaminen on melkoisen vaikeaa.

        4. .. Perkele en enää muista mitä koko jaksossa tapahtui, olisi varmaan pitänyt heti kirjoittaa ne ylös. Oli niitä epärealistisuuksia enemmänkin.
        No ensi kerralla sitten..


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        No aloitetaas.

        1. Terroristien tarkka-ampuja katolla, miksei CTU tehnyt satelliitilla lämpö skannausta?

        2. Se oikosulku homma on täyttä paskaa, sitä paikkaa ei voi määrittää tarkasti. Miten tässä edes tapahtui oikosulku?

        3. Jenkkien lentokoneissa on kamerat sisällä, varsinkin stealt pommittajissa. Eli tällaisen lentokoneen nappaaminen on melkoisen vaikeaa.

        4. .. Perkele en enää muista mitä koko jaksossa tapahtui, olisi varmaan pitänyt heti kirjoittaa ne ylös. Oli niitä epärealistisuuksia enemmänkin.
        No ensi kerralla sitten..

        Kiitoksia ..."U MADED MY DAY" ...tänään listataan kummatki KAIKKI VÄHÄNKI typerät ...YEAH!!!

        Mutta MUTTA ...mulla valitettavasti on vastaus pariin ;( :


        1.No nehän ties missä se on ...kai ne sit oli tehny skannauksen!!!

        2.Joo vähän outo kyllä!!!

        3.Siis sisällä on ....no mitä enää mahtaa ku se on ilmassa ...JA ...sillähän on naamari päässä ...VALITAN!!!

        4.Tänään kirjotetaan ylös ...tenn uuden otsikon sille =) "24 TYPERYYDET 23.2 " ...YEAH!!!


      • dmt.
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Kiitoksia ..."U MADED MY DAY" ...tänään listataan kummatki KAIKKI VÄHÄNKI typerät ...YEAH!!!

        Mutta MUTTA ...mulla valitettavasti on vastaus pariin ;( :


        1.No nehän ties missä se on ...kai ne sit oli tehny skannauksen!!!

        2.Joo vähän outo kyllä!!!

        3.Siis sisällä on ....no mitä enää mahtaa ku se on ilmassa ...JA ...sillähän on naamari päässä ...VALITAN!!!

        4.Tänään kirjotetaan ylös ...tenn uuden otsikon sille =) "24 TYPERYYDET 23.2 " ...YEAH!!!

        1. Miksi siis viimehetken eliminointi, jack olisi voinut kuolla.

        2. Niin

        3. Siis koneen sisällä on kamera ja paikannuslaitteet, heti kun kone poikkeaa reitistä se ammutaan alas, varsinkin mikäli lentäjä ei anna selitystä, tai todista henkilöllisyyttään.
        Älä edes aloita keskustelua siitä, että se on stealt hä.. siis pommittaja. Se paikannetaan silti.


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        1. Miksi siis viimehetken eliminointi, jack olisi voinut kuolla.

        2. Niin

        3. Siis koneen sisällä on kamera ja paikannuslaitteet, heti kun kone poikkeaa reitistä se ammutaan alas, varsinkin mikäli lentäjä ei anna selitystä, tai todista henkilöllisyyttään.
        Älä edes aloita keskustelua siitä, että se on stealt hä.. siis pommittaja. Se paikannetaan silti.

        1.VAihto olisi menny pilalle jos ois HETI ampunu ...vähän kyllä aikaili liikaa...

        2.JOOH!!!

        3.Mä MITÄÄN keskustelua alota PUOLUSTUKSEKSI ...EN TOD ...ite samaa mieltä ...kyllä ne nyt voi sen tiputtaa ...TYPERÄÄ!!!


    • Made

      Ei oo pakko kattoo jos et haluu voit kattoo vaik Lostii mis Lentokoneen moottorit on käynnis sen jälkee ku kone on pudonnu rantaa ja on iha palasin... nii ja sit siihe moottorii imautuu se yks jannuki ei jumalauta....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1874
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      234
      1538
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      243
      1497
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      50
      1379
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1318
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1179
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1142
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1131
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1123
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe