Ferillossa on kyllä meny hyytynyt täysin! Ennen tuotevalikoima muuttui jatkuvasti ja uusia sukkahousumalleja otettiin valikoimiin. Viimeisen 3 kuukauden aikana ei ole tapahtunut mitään. Ei tarjouksia, ei uusia tuotteita.
Kakka juttu. Ennen tilasin sieltä paljonkin, mutta olen nyt siirtynyt ulkomaisiin nettikauppoihin. Ferillon valikoima ja jämähtäneisyys ei innosta enää.
Saataisiinko Suomeen joku kunnollinen nettisukkahousu-kauppa?
Ferillo?
10
4695
Vastaukset
- Kokeillut.
Miten tämä on miesten muotiasia,vaikka
siellä onkin myynnissä sukkahousuja myös
miehille. Tasa-arvon puolesta, mutta kuitenkin
kirjoittajana nainen (nimi)? Tuskin miesten sukkahousumuoti näin lyhyen ajan kuluessa on
kovin muuttunut. Kuvioita ja värejä ei mie-
hille ole tarjolla missään nettikaupassa.
On ostettava naisten malleja. Minä haluaisin
viininpunaista, tummaa vihreää ym. mustan
tilalle. Kesällä käy ihon värinenkin. - smoss
Eihän siellä tavara hyllyissä ole muuttunut pitkiin aikoihin. Ainoa isompi muutos oli nuo miesten sukkahousut!
Homma toimii paremmin kun käyt Vogue Groupin sivuilla katsomassa mitä haluat ja tilaat Ferillosta sähköpostitse. Niin olen tehnyt silloin kun olen halunnut jotain erikoista...
Tosin kunnon sukkanettikauppa olisi ihan hyvä idea. Ferillon sivut on ollu vuosia tollaset, kuvat puuttuu jne. jne. - MAPPE
http://www.boutique-loulou.com/
Aikalailla kivoja sukkahousuja ja erityisesti omia suosikkejani pitkiä sukkia!!
Kuvia löytyy ja uutuuksiakin kokoajan!- SHQ
Olihan ne ihan näyttäviä sukkia ja sukkiksia,
mutta ei oikein arkikäyttöön. Kokokin ei aina
sovi jos vain ykden koon. Mulla on oma suosikkini
josta olen ostanut varmaan kahdetkymmenet sukat.
Kokoja ja värejä sekä paksuuksia löytyy. On myös
luotettava, vaikka ulkolainen liike. Mutta kyllä
ne voi ostaa kaupasta suoraan, jos nyt ei ihan korvessa satu asumaan. Minä ainakin marssin hyllylle ja valitsen. Joskus saan myyjältä apuakin sukkahousujen valinnassa.
Muuten, pari korsettia oli sivulla ihan jees. - Mauzi
SHQ kirjoitti:
Olihan ne ihan näyttäviä sukkia ja sukkiksia,
mutta ei oikein arkikäyttöön. Kokokin ei aina
sovi jos vain ykden koon. Mulla on oma suosikkini
josta olen ostanut varmaan kahdetkymmenet sukat.
Kokoja ja värejä sekä paksuuksia löytyy. On myös
luotettava, vaikka ulkolainen liike. Mutta kyllä
ne voi ostaa kaupasta suoraan, jos nyt ei ihan korvessa satu asumaan. Minä ainakin marssin hyllylle ja valitsen. Joskus saan myyjältä apuakin sukkahousujen valinnassa.
Muuten, pari korsettia oli sivulla ihan jees.Jäin vain ihmettelemään edellisen kirjoittajan havainnointikykyä. Itse ainakin nimittäin löysin myös isoja, xxxl kokoisia sukkia...
- SHQ
Mauzi kirjoitti:
Jäin vain ihmettelemään edellisen kirjoittajan havainnointikykyä. Itse ainakin nimittäin löysin myös isoja, xxxl kokoisia sukkia...
Kyllä minä ne queen size koot löysin eli XXXL.
Kuten totesin niin ovat liian hienoja arkikäyt-
töön. Jos olen vailla esim. 40den tai paksumpia
sukkia talvikäyttöön, niin mitkään pitsireunai-
set ei oikein sovellu. Juhliin mallit ihan ok.
Yksiäkään puuvillaisia sukkia tai sukkahousuja
en löytänyt. Ne paksut stay upit rusetilla ei
ole arkikäyttöön. Minusta ihan tavalliset suk-
kahousut ja sukat ovat parhaimmat jalassa,
kestävätkin paremmin oikein hoidettuna.
- sukkismies
Tsekkaapa uudet webbisivut niin huomaat, että meille miehillekin on tullut kauan kaipaamiamme tuotteita!
- Anonyymi
Nykyään löytyy ainakin suomalainen verkkokauppa: www.glorious.fi
Pikkuhiljaa laajeneva valikoima sukkahousuja, stay up sukkia, sukkanauhasukkia ja vähän muutakin.- Anonyymi
En huomannut, että tuolla olisi ollut miesten sukkahousuja. Toivottavasti tulee valikoimaan.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan laittaa heille sähköpostia, jos he vaikka hommaisivat miesten sukkahousuja myös valikoimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788