Ferillo?

Jenna

Ferillossa on kyllä meny hyytynyt täysin! Ennen tuotevalikoima muuttui jatkuvasti ja uusia sukkahousumalleja otettiin valikoimiin. Viimeisen 3 kuukauden aikana ei ole tapahtunut mitään. Ei tarjouksia, ei uusia tuotteita.

Kakka juttu. Ennen tilasin sieltä paljonkin, mutta olen nyt siirtynyt ulkomaisiin nettikauppoihin. Ferillon valikoima ja jämähtäneisyys ei innosta enää.

Saataisiinko Suomeen joku kunnollinen nettisukkahousu-kauppa?

10

5271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeillut.

Miten tämä on miesten muotiasia,vaikka
      siellä onkin myynnissä sukkahousuja myös
      miehille. Tasa-arvon puolesta, mutta kuitenkin
      kirjoittajana nainen (nimi)? Tuskin miesten sukkahousumuoti näin lyhyen ajan kuluessa on
      kovin muuttunut. Kuvioita ja värejä ei mie-
      hille ole tarjolla missään nettikaupassa.
      On ostettava naisten malleja. Minä haluaisin
      viininpunaista, tummaa vihreää ym. mustan
      tilalle. Kesällä käy ihon värinenkin.

• smoss

Eihän siellä tavara hyllyissä ole muuttunut pitkiin aikoihin. Ainoa isompi muutos oli nuo miesten sukkahousut!

Homma toimii paremmin kun käyt Vogue Groupin sivuilla katsomassa mitä haluat ja tilaat Ferillosta sähköpostitse. Niin olen tehnyt silloin kun olen halunnut jotain erikoista...

Tosin kunnon sukkanettikauppa olisi ihan hyvä idea. Ferillon sivut on ollu vuosia tollaset, kuvat puuttuu jne. jne.

• MAPPE
      • SHQ

Olihan ne ihan näyttäviä sukkia ja sukkiksia,
        mutta ei oikein arkikäyttöön. Kokokin ei aina
        sovi jos vain ykden koon. Mulla on oma suosikkini
        josta olen ostanut varmaan kahdetkymmenet sukat.
        Kokoja ja värejä sekä paksuuksia löytyy. On myös
        luotettava, vaikka ulkolainen liike. Mutta kyllä
        ne voi ostaa kaupasta suoraan, jos nyt ei ihan korvessa satu asumaan. Minä ainakin marssin hyllylle ja valitsen. Joskus saan myyjältä apuakin sukkahousujen valinnassa.
        Muuten, pari korsettia oli sivulla ihan jees.

• Mauzi
        SHQ kirjoitti:

Olihan ne ihan näyttäviä sukkia ja sukkiksia,
        mutta ei oikein arkikäyttöön. Kokokin ei aina
        sovi jos vain ykden koon. Mulla on oma suosikkini
        josta olen ostanut varmaan kahdetkymmenet sukat.
        Kokoja ja värejä sekä paksuuksia löytyy. On myös
        luotettava, vaikka ulkolainen liike. Mutta kyllä
        ne voi ostaa kaupasta suoraan, jos nyt ei ihan korvessa satu asumaan. Minä ainakin marssin hyllylle ja valitsen. Joskus saan myyjältä apuakin sukkahousujen valinnassa.
        Muuten, pari korsettia oli sivulla ihan jees.

Jäin vain ihmettelemään edellisen kirjoittajan havainnointikykyä. Itse ainakin nimittäin löysin myös isoja, xxxl kokoisia sukkia...

• SHQ
        Mauzi kirjoitti:

Jäin vain ihmettelemään edellisen kirjoittajan havainnointikykyä. Itse ainakin nimittäin löysin myös isoja, xxxl kokoisia sukkia...

Kyllä minä ne queen size koot löysin eli XXXL.
        Kuten totesin niin ovat liian hienoja arkikäyt-
        töön. Jos olen vailla esim. 40den tai paksumpia
        sukkia talvikäyttöön, niin mitkään pitsireunai-
        set ei oikein sovellu. Juhliin mallit ihan ok.
        Yksiäkään puuvillaisia sukkia tai sukkahousuja
        en löytänyt. Ne paksut stay upit rusetilla ei
        ole arkikäyttöön. Minusta ihan tavalliset suk-
        kahousut ja sukat ovat parhaimmat jalassa,
        kestävätkin paremmin oikein hoidettuna.

• sukkismies

Tsekkaapa uudet webbisivut niin huomaat, että meille miehillekin on tullut kauan kaipaamiamme tuotteita!

• Anonyymi

Nykyään löytyy ainakin suomalainen verkkokauppa: www.glorious.fi
      Pikkuhiljaa laajeneva valikoima sukkahousuja, stay up sukkia, sukkanauhasukkia ja vähän muutakin.

• Anonyymi

En huomannut, että tuolla olisi ollut miesten sukkahousuja. Toivottavasti tulee valikoimaan.

• Anonyymi

Kannattaa varmaan laittaa heille sähköpostia, jos he vaikka hommaisivat miesten sukkahousuja myös valikoimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      357
      4186
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      133
      3692
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2401
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      11
      2224
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      149
      1872
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1779
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1768
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1389
    9. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      44
      1240
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1061
    Aihe