ruokakaupassa?
Tykkäätkö käydä...
10
1442
Vastaukset
- Sink- Mink
ei tykänny. Ei sitä saanu kauppaan, mieluummin lojui sohvalla vaan. Kysyin kerran tuletko nyt kerranki auttaa ruokaostoksille? Mies sanoi en viitti, sehän on naisen homma käydä kaupassa. Sanoin selvä pyy ja menin yksin. Ostin yhden litran maitoa, sinkkuleipäpaketin, kalkkunaleikkelettä, yhden banaanin, yhden jogurtin.
Mies kohautteli olkiaan mentyään kurkkaa jääkaappiin. Yritti tarttua ruokiini, sanoin top tykkänään, ostin ruokaa vain itselleni kun et viitsinyt lähteä mukaan. Se syö, joka kaupassakin käy! Mies lähti kauppaan häntä koipien välissä. Siitä on nyt vuosi ja siitä päivästä lähtien äijä on tullut kauppaan mukaan joka kerta. - man
en pidä ruokakaupassa käymisestä mutta käyn sielä silti.
- Kolli Kellinen
Tykkään, koska tykkään ruoanlaitosta ja minulla on ruokakaupassa aina selvä näkemys siitä mitä haluan ostaa. Mieluiten asioin kauppahalleissa, joista saa yksilöllistä palvelua. Lisäksi tykkään käydä kirjakaupoissa, divareissa, kirppiksillä ja levykaupoissa. Muuta shoppailua inhoan, varsinkin sellaista päämäärätöntä vaeltelua ostoshelveteissä, mitä naiset tuntuvat niin mielellään harrastavan. Aivan erityisesti inhoan vaatekauppoja.
- J.a.n.e
Ihan mukavaahan se on, jos ei ole kiire tai joku pyhäpäivä-hässäkkä.
- TheDragonLord
ostoksilla. Siellä saa hyviä ideoita sillä pidän ruanlaitosta.
tykkään käydä. Ja tietenkin menen jonkun nätin kassaneidin jonoon :)
- TheDragonLord
ihan niinku Joonas tossa mainitsi. Siinäpä ne hyvät ja huonot puolet tulikin... Siis ei ollut huonoja puolia:)) Siellä on kauniit naiset ja muut mömmöt, siis ruokatarvikkeet meinasin...
TheDragonLord kirjoitti:
ihan niinku Joonas tossa mainitsi. Siinäpä ne hyvät ja huonot puolet tulikin... Siis ei ollut huonoja puolia:)) Siellä on kauniit naiset ja muut mömmöt, siis ruokatarvikkeet meinasin...
ruokaa ja silmänruokaa :) vaikka mielelläänhän sitä söisi jonkun söpön myyjättärenkin :D
- --MIäs--
Tykkään todella käydä, kauppa on mukava paikka pienelle flirtille. Kaupassa jotenkin aina voittaa, on joko oluttarjous tai sitten samoja perunoita valitsee joku kaunis nainen.
Välillä on kiva käydä etsimässä kaupasta jotain uusia makuelämyksiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683