Kreatiini kolaan?

dominic

onko haittaa jos sekoittaa crea jauheen coka colaan?

14

4809

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varoitus on paikallaan...

Ite kerran laitoin kreatiinia cola pulloon joka oli vatkautunut kassissa mutta sain hienotunteisesti pullon auki ilman että sitä kuohui yli. noh laitettuani kreaa sekaan kokispurkaus tapahtui ja kokista oli pitkin lattioita,pukuhuoneen penkkejä jne... edelleenkään ei ole tietoa mitä tapahtui!

Joka tapauksessa monet sotkee kreaa ja kokista ja se on ihan ok.

T:athlon

• sdfkjsd

KEMIALLINEN REAKTIO!!! KA-BOOOM!!!

kreatiini kola=painepommi

• Voimakas

Olisi tosi mukavaa jos joku kertoisi et minkä ihmeen takia kreatiini pitäisi laittaa Cokiksen joukkoon????? Eikä esimerkiksi palautus juoman mukaan? Eihän tota moskaa(cokis) muutenkaan kannata juoda.

• höpö höpö setä

oi miksi?

• höpö höpö setä kirjoitti:

oi miksi?

Ja matka jatkuu turhan sokerin luo. No tulee ainakin massaa kun kilon sokeria päivässä itseensä tunkee.

• tosikarhu
        Voimakas kirjoitti:

Ja matka jatkuu turhan sokerin luo. No tulee ainakin massaa kun kilon sokeria päivässä itseensä tunkee.

en kyllä ole ikinä kokiksen juomisesta lihonnut. mut lällis lää kun mä saanki syödä ja juoda mitä tahansa ja kuinka paljon tahansa silti lihomatta. terveellisyys asioihin en ota kantaa mutta kokis on hyvää eikä ainakaan meikäläistä lihota.

• sammy the hapa

mutta mitä ihmettä on crea???

• ......

raudo, mega ja testo otaa creat aina colassa, siitä tulee MASSIIVISEMMAKSI

• itsetunnon

kohottaja!!tätähän tää laji on!!

• ttttt

kofeiini hidastaa creatiinin imeytymistä..

• PunttiSika

Onko tuolla hidastumisella mitään käytännön merkitystä, jos se ei kuitenkaan estä sitä? Kokonaismäärähän pysyy samana kuitenkin. Ei kai ole väliä imeytyykö 5 grammaa 3 minuutissa vai 2 20 tunnissa, kunhan se kaikki vaan imeytyy jossain vaiheessa?

• teme
        PunttiSika kirjoitti:

Onko tuolla hidastumisella mitään käytännön merkitystä, jos se ei kuitenkaan estä sitä? Kokonaismäärähän pysyy samana kuitenkin. Ei kai ole väliä imeytyykö 5 grammaa 3 minuutissa vai 2 20 tunnissa, kunhan se kaikki vaan imeytyy jossain vaiheessa?

tai itse asiassa jostai luin että voi kumota creatiinin vaikutuksen...mutta palaataan asiaan kun löytyy jostain se tutkimus tulos.

• teukka
        teme kirjoitti:

tai itse asiassa jostai luin että voi kumota creatiinin vaikutuksen...mutta palaataan asiaan kun löytyy jostain se tutkimus tulos.

Kreatiinilisän hyöty saattaa heikentyä kuukausien jatkuvan käytön jälkeen toistaiseksi tuntemattoman mekanismin vuoksi. Tämän vuoksi sitä tulisi käyttää enintään 2-5 kuukauden kuureissa ja joidenkin kuukausien tauolla. Lisäksi kofeiini (mm. kahvissa) saattaa heikentää tai ehkäistä kreatiinin suorituskykyä parantavan vaikutuksen joissakin tilanteissa. Jatkuvalla kreatiinin käytöllä ei ole toistaiseksi ole kohtuullisen pitkäkestoisissakaan tutkimuksissa havaittu haittavaikutuksia terveydelle tai suorituskyvylle.
        © 2006 Suomen Olympiakomitea

• Kokeiltu on

Joku kemisti voisi selvittää, miksi kreatiini näyttäisi liukenevan paljon paremmin happamaan ja hiilihappopitoiseen juomaan, kuin vaikkapa mehuun taikka veteen. Eihän se jauhe kerkeä edes pohjalle asti, kun on jo liuennut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1598
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1010
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      838
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe