Onko huonoa

jos

kirjoittelee muutaman kanssa kerrallaan ? Tein profiilini muutama viikko sitten ja otin itse aktiivisesti yhteyttä itseäni kiinnostaviin. No, vastauksia sain jokusen, suurin osa ei vastannut mitään ja muutaman kanssa olen vaihdellut viestejä. Ei muuta. Sillä toisaalta jos nyt siirryn vain yhteen (kun edes tiedä kehen)voipi olla, että se loppuu lyhyeen. Kirjoittelen kyllä niin, että väärinkäsityksiä ei syntyisi, mutta toisaalta en tässä vaiheessa haluaisi kertoa, että on muutama muukin. Vasta sitten mietin je kerron jos tulee mahdollisten treffien aika.

Toinen mikä kiinnostaa, seuraatteko niiden nettikäyttäytymistä, joiden kanssa viestejä vaihtaa. Ovatko usein ja mihin aikaan vuorokaudesta.

Kolmas juttu: luin jostain, että valokuvan voisi laittaa profiiliin niin, että se näkyy vasta kun sitä osaisi hakea taustalta. Olenko ymmärtänyt asian oikein vai miten tämmöinen temppu tehdään ??

7

1635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotkut kirjoittaa vain yhdelle kerrallaan.
      Toiset kirjoittaa usealle kuten itsekkin tein. Tein samalla reissulla useammat treffit, ja mielestäni tiesivät, ettei ollut ainut ketä menin tapaamaan ja samaten treffatut saattoi sanoa että viimeviikolla oli treffit ja ylihuomenna olisi kans.. siis useiden kanssa painittiin... Ei minua häirinnyt.

Tuli tietysti seurattua jos meinasi esim. chattailla.

Joo sen voi laittaa niin että näkyy vain valokuvat kohtaa klikkaamalla, eikä esim. etusivulla. En ole moista kokeillut, kun ei ole kuvaa koskaan ollut.

• ...voi useamman kanssa yhtäaikaa viestitellä. Etsimässähän täällä ollaan, mitään pakkoa ei ole parin viestin perusteella mitään päätöstä tehdä.

En minä ainakaan erityisesti kenenkään käyttäytymistä seuraa. Riippuu kuinka itse on online, silloinhan näkee onko muut yhtäaikaa. Ja tosiaankin jos chattiin jonkun kanssa haluua, pitää vähän tarkkailla tai kysyä etukäteen koska käy.

Valokuvan voi laittaa niin ettei näy ellei käy katsomassa. Laitetaan siihen alempaan paikkaan, albumiin, ylempi kuva näkyy hakutuloksissa.

• sitten

kun ollaan jo treffailtu useampia kertoja, mutta en kutsuisi sitä vielä seurusteluksi? Miehellä näyttää olevan edelleen haku päällä. Myöntää täytyy että olo on vähä tyhmä, olenko vaan hätävara kun parempia ei ole näköpiirissä?

• sitten kirjoitti:

kun ollaan jo treffailtu useampia kertoja, mutta en kutsuisi sitä vielä seurusteluksi? Miehellä näyttää olevan edelleen haku päällä. Myöntää täytyy että olo on vähä tyhmä, olenko vaan hätävara kun parempia ei ole näköpiirissä?

...tietysti muutaman tapaamisen jälkeen voisi olettaa olevan jo sen verran vakavaa, että pitäisi keskittyä yhteen. Taidat olla nyt sitten kakkosvaihtoehto... Miehelle tietysti voit huomauttaa tilanteesta mutta muuttaako se mitään... jos hän kerran etsii edelleen, ei varmaankaan ole sinusta kovinkaan kiinnostunut.

• vastauksesta
        elin_tilaa kirjoitti:

...tietysti muutaman tapaamisen jälkeen voisi olettaa olevan jo sen verran vakavaa, että pitäisi keskittyä yhteen. Taidat olla nyt sitten kakkosvaihtoehto... Miehelle tietysti voit huomauttaa tilanteesta mutta muuttaako se mitään... jos hän kerran etsii edelleen, ei varmaankaan ole sinusta kovinkaan kiinnostunut.

ihmettelen vaan kun soittelee päivittäin joskus useamminkin ym. eli merkit olisi niinkuin välittäis, mutta jotenkin minun kaaliin ei mahdu se että edelleen roikkuu treffipalstoilla. No, eihän elämä ole yhdestä miehestä kiinni, jatkan itsekin samaa rataa. Oikein mukavaa kevättä kaikille!

• Mirkkuli
        vastauksesta kirjoitti:

ihmettelen vaan kun soittelee päivittäin joskus useamminkin ym. eli merkit olisi niinkuin välittäis, mutta jotenkin minun kaaliin ei mahdu se että edelleen roikkuu treffipalstoilla. No, eihän elämä ole yhdestä miehestä kiinni, jatkan itsekin samaa rataa. Oikein mukavaa kevättä kaikille!

Juuri niin. Miksi itsekään "pitäisit itseäsi varattuna" tuolle miehelle, joka hakee ja hakee sitä aina vaan parempaa. Mun mielestäni kuuluisi edes kohteliaisuudesta poistaa profiili, jos jotakin tapailee useamman kerran ja antaa ymmärtää jotakin...

Mut täällähän on niin moneen junaan - ja osa jää asemalle. Palsta on niin helppo keino hakea, ei tarvitse kuin muutama tunti ja vaikka tapaaminen mahdollista. Siksi kai varatut niin innolla liikkeellä täyttämässä palvelun kapasiteettia.
        Ressukat... :((

• teinkin
        Mirkkuli kirjoitti:

Juuri niin. Miksi itsekään "pitäisit itseäsi varattuna" tuolle miehelle, joka hakee ja hakee sitä aina vaan parempaa. Mun mielestäni kuuluisi edes kohteliaisuudesta poistaa profiili, jos jotakin tapailee useamman kerran ja antaa ymmärtää jotakin...

Mut täällähän on niin moneen junaan - ja osa jää asemalle. Palsta on niin helppo keino hakea, ei tarvitse kuin muutama tunti ja vaikka tapaaminen mahdollista. Siksi kai varatut niin innolla liikkeellä täyttämässä palvelun kapasiteettia.
        Ressukat... :((

ja sivuni ovat jälleen avoinna. Paljon onkin tullut yhteydenottoja ja muutaman kanssa meinaan jatkossakin viestitellä. Potuttaa silti, minä en ole hänen ihannenainen, mutta ei hänkään minun ihannemieheni mikä todettiin jo ensimmäisissä veisteissämme, mutta tapailtu on ja hyvin ollaan viihdytty yhdessä. Mitään emme kuitenkaan ole toisillemme lupailleet ja näin ollen olemme edelleen ns "vapaata riistaa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      169
      22165
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      66
      9027
    3. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      65
      6222
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      178
      5812
    5. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      321
      5330
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      29
      4846
    7. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      20
      4702
    8. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      79
      4452
    9. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      80
      4241
    10. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      115
      3760
    Aihe