Työ meetten kahvilaan viikoksi ja myö tullaan tänne kahdeksi viikoksi. Mitäs sanotten täällä tuollaisesta...(Eiköhän tässä kunnon tappelus saaha aikaiseksi, kun oikein rovotaan...)
Muistakaa pyyhkiä kenkänne ennen kuin astutten sisälle niillä likasaappaillanne, on se sen verta tasokas kuppila, niiiiiiiiiin. Ja siellä ette sitten pilkkaa toisianne, ettekä vainoa, ettekä käytä kirosanoja. Lisäksi uusin talviurheilulaji siellä on tällä hetkellä toi kurlinki. (Ei tarkoita suuveden kanssa läträämistä...)
Vaihdetaanko paikkoja
16
1672
Vastaukset
kurlinkia. Eiks olis parempi että olis vaan sellasia vaihto- oppilaita että yks huuhaalainen menis sinne ja sieltä lähetettäis kaks tänne?
- Jermu
No mä voin viikon tässä henkaroida, kunhan ette pitkästytä jollain tseksijutuilla meikäläistä ihan tolaltaan...Voi katsos mennä kahvit ihan väärälle paidalle, jos alkaa yskittää..On se sen verran vakava juttu kuules.
Jermu kirjoitti:
No mä voin viikon tässä henkaroida, kunhan ette pitkästytä jollain tseksijutuilla meikäläistä ihan tolaltaan...Voi katsos mennä kahvit ihan väärälle paidalle, jos alkaa yskittää..On se sen verran vakava juttu kuules.
Mä en osaa sitäkään että pitäiskö mun mennä nyt sit vaihdokiks?
- Jermu
tuputuu kirjoitti:
Mä en osaa sitäkään että pitäiskö mun mennä nyt sit vaihdokiks?
joten taitaa olla parempi, jos jäädään tähän molemmat töröttään ja katseleen palstan menoa, joka ei vielä kovin vakuuttavaa ole ollut. Vauhtia lisää ja poistoja, niillä lähtee palsta nousuun!
Jermu kirjoitti:
joten taitaa olla parempi, jos jäädään tähän molemmat töröttään ja katseleen palstan menoa, joka ei vielä kovin vakuuttavaa ole ollut. Vauhtia lisää ja poistoja, niillä lähtee palsta nousuun!
Aletaanko provoilemaan? Jos sä provoot täällä niin mä voin mennä kaffepalstalle provoomaan.
- Jermu
tuputuu kirjoitti:
Aletaanko provoilemaan? Jos sä provoot täällä niin mä voin mennä kaffepalstalle provoomaan.
Osaakkona rovota etes silleen tasokkaasti? Se on kuule taitolaji.
Jermu kirjoitti:
Osaakkona rovota etes silleen tasokkaasti? Se on kuule taitolaji.
- AMR-52
..että ne kurlinki-kivet on takonu ja viimisen pääl hijonu meijän Hartte-vainaa..mitali on jo oikeestaa taskus..)))) sen verra Harttekin kottiipäi kallellaan....))))
sä oot tempassu tämmösen avauksen. Tuputuu kertoi että työ ootte täällä.
Huomasitkos että sä oot seksipalstallakin, koltiksen ketjussa, kjäähh. Kaikkeen sä ehdit levittäytyäkin.- Jermu
uskaltautua kurkkaamaan, mitä moinen avauksen siirto voikaan miehen tulevaisuudelle aiheuttaa...Voi voi.
tuputuu kirjoitti:
Olipa hyvä provo kun sain sinutkin tulemaan tänne:DDD
hyvä provo, kohta ne loputkin täällä :).
Mariet kirjoitti:
hyvä provo, kohta ne loputkin täällä :).
sit hyvän provon:DDDD Tulee vaihtelua molemmille palstoille.
Jermu kirjoitti:
uskaltautua kurkkaamaan, mitä moinen avauksen siirto voikaan miehen tulevaisuudelle aiheuttaa...Voi voi.
Saat sellaisen seksihirmun maineen ja sit kaikki naiset juoksee perässäsi:DDD
- Jermu
tuputuu kirjoitti:
Saat sellaisen seksihirmun maineen ja sit kaikki naiset juoksee perässäsi:DDD
kun niitä juoksentelee..ootas..sainpas kampattua tuon...niin, että niitä juoksentelee nytkin jo haitaksi asti..Kauheeta tollainen massahysteria.
Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3911133- 641086
- 61842
- 58764
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99688Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,15660Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49651- 26643
- 68640
- 58613