Olispa mielenkiitoista tietää?
Miten yksinäiset selviävät
8
1275
Vastaukset
- yksinäiset vanhenevat
Tänne voit lähettää ajatuksia, unelmia, sekä hyviä että huonoja muistoja ja kaikkea muuta mitä on sydämmelläsi.
- mariamilla
tähän karsinaan aidat? Eli vain yksinäisille?
Onneksi en kuulu tähän joukkoon, sillä en ole yksinäinen koska minulla on YSTÄVIÄ, jotka huolehtivat siitä,että ei pääse masentumaan.
- vanhuus
ja miten he sen viettävät?
Onko tarkoituksenmukaista tekemistä tarpeeksi. Jos ei ole, siinä on vaara masennukseen yms. lieveilmiöihin. - kuu-ukkeli
Kuuluuko tämä avaus tälle palstalle?
Olen tähän asti ollut sellaisessa harhakuvitelmassa, että sinkutkin ovat tavallisia ihmisiä, vanhenevat kuten muutkin.
- Kyselijä
on yksinäisyyden kanssa? Joku on yksin, vaikka on avioliitossa ja ison hyörinän ympäröimä.
- heh heh
Sinkkuudella ei tosiaan ole mitään tekemistä yksinäisyyden kanssa. Ja kuinkahan moni täällä muka miettii eläkepäiviään?!
- rip
Samalla tavalla kuin kaikki muutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741