Olen yli viisikymppinen, naimisissa olemme olleet yli 30 vuotta, kolme lasta tehneet maailmaan.
Koskaan emme avioliiton aikana ole lomailleet missään, kaikki lomat kotona. Itse haluaisin lomailla, mutta yksin en halua.
Onko tällaisia ihmisiä muita, tuntuu, että ei jaksa, haluaisi jotakin vaihtelua, mutta yksin ei halua vaihtelua hakea. Onko tämmösiä nuhjakkeita muita?
Lomailua?
7
611
Vastaukset
- Liina Lettipää
...kaunihimpi... Lähde ystävästi kanssa ja jätä ukon ruhjake kotiin...
- tollukka Toevo
Meidän rouva tekee juuri niin. 30 vuotta oltu yhdessä ja vain hän lomailee joka vuosi. Etupäässä ulkomailla ,pari kertaa vuodessa. Olenpas ollut tyhmä kun olen luullut sen ihanuuden kuuluvan joskus ruhjakkeellekin. Juu,, oma koti kullan kallis.
- Liina Lettipää
tollukka Toevo kirjoitti:
Meidän rouva tekee juuri niin. 30 vuotta oltu yhdessä ja vain hän lomailee joka vuosi. Etupäässä ulkomailla ,pari kertaa vuodessa. Olenpas ollut tyhmä kun olen luullut sen ihanuuden kuuluvan joskus ruhjakkeellekin. Juu,, oma koti kullan kallis.
...saavat lomailla kotonaan, jos niin tahtovat. Jääpipähän rouvalle sitten enempi matkarahaa ja varoja hummailemiseen. Miksi raahaja ruhjaketta mukana...
- Heili
Liina Lettipää kirjoitti:
...saavat lomailla kotonaan, jos niin tahtovat. Jääpipähän rouvalle sitten enempi matkarahaa ja varoja hummailemiseen. Miksi raahaja ruhjaketta mukana...
ikävää elämää sulla henkisesti, kun on tuollainen asenne miehiä kohtaan. Olen huomannut sen sinun muissakin kirjoituksissa.(kostonhimoinen ja katkera) Toivotaan että aurinko paistaisi sinunkin risukasaan.
- eläminen
Enpä jaksa ihmetellä sinunlaisia elämäntarinoita. Ota lomamatka just niin kauas kuin haluat tai älä valita.
- loma
yhdessä on aina haasteellinen,kun on koko aika mennyt perheen kanssa,mutta kun pään saa auki niin loppua ei näy.
Mekin olemme olleet 33v naimisissa ja nyt muutaman vuoden kahden lomailtu ja mikään ei ole hauskenmpaa ,kuin oman turvallisen ,tutun puolison kanssa lomailla.
Semmoisilla lomilla saa sielu ja ruumis täyttymyksen.
lähde itse yksin tai ystävän/ystävien kanssa. Ellei ole sopivaa lomaseuraa tarjolla, sellaista voisi löytyä varmaan täältä netistäkin. Jokin palsta on muistaakseni erikoistunut lomaseuran etsintään. Kuulin myös, että jotkut matkatoimistot myyvät edelleenkin nais- ja miespaikkoja ainakin viimehetken lähtöihin. Erilaiset järjestöt tarjoavat varmaan kotimaassakin mielenkiintoisia lomavaihtoehtoja. Jos ihan oikeasti haluat päästä lomalle, pystyt varmaan poistamaan kaikki esteet tieltäsi ja toteuttamaan aikomuksesi.
Lähde vaan reippaasti liikkeelle, ehkä puolisosikin innostuu viimeistään kuunnellessaan sinun mielenkiintoisia lomakertomuksiasi ja katsellessaan valokuvia. Seuraavalla kerralla hän saattaa jo olla ihan valmis lähtemään mukaasi.
Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi. Jos tietää mitä oikeasti tahtoo, kannattaa toteuttaa toiveensa ennen kuin se on liian myöhäistä. Itse kadun mieluummin tehtyjä kuin tekemättömiä asioita. Hus, lähdepä tekemään lomasuunnitelmia. Kuka tietää, jos jo valmis suunnitelmasi vaikka innostaisi kumppanisikin lähtemään mukaan.
Toivotan sinulle mukavaa lemmenlomaa oman tutun turvallisen kumppanisi kanssa - tai sitten muuten mielenkiintoista lomaa itsellesi.
Pane toimeksi.
PS: Tiedän joitain ihmisiä, jotka ovat vasta leskeksi jäätyään voineet alkaa matkustella ja nyt harmittelevat menetettyjä mahdollisuuksia kun kunto asettaa vanhuksille omia rajoituksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60824
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla221624- 44559
- 55546
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k83495Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490