Mun...

...mielipide

24 on ihan paras sarja! Kaikille niille jotka valittaa että 24 on ihan paska, antaisin seuraavan neuvon:Sulkekaa telkkari kello:20.50 ja painukaa pehkuihin ettei tarvitse kitistä!!

15

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä!!

      olen täyyysiiin samaa mieltä sn kanssa!täytyykö valittaa siitä kuinka typerä sarja on,jos kerta kukaan ei estä vaan sammuttaa tv:tä ja mennä vaikka nukkumaan?ei kukaan!jos 24 aiheuttaa niin paljon vihaa,ei kannattaisi seurata koko sarjaa ollenkaa ja jättää haukkumiset toisille :/

      • agent-almeida

        Näin juuri. Eli tv kiinni ja valitukset pois. Kukaan ei pakota katsomaan sarjaa.


      • michelle
        agent-almeida kirjoitti:

        Näin juuri. Eli tv kiinni ja valitukset pois. Kukaan ei pakota katsomaan sarjaa.

        Ihan oikeeta puhetta. Mitä kattoo jos ei tykkää. Turha tulla tänne haukkumaan, tuntuu että nää haukkujat täällä haluaa kattoo sarjaa vaan että voisivat sitten etsiä "mokia" ja tulla sitten tänne haukkumaan!


    • dmt.

      Mikäli sarjasta ei pidä, jättää katsomatta, paitsi jos on masokisti, ja silloinkaan ei tarvitse siitä muille valittaa.

      Kuinkahan kauan kestää, enennkuin Tietäjä84 tulee tänne vouhottamaan "typeryyksistään".

      • Tietäjä84

        Joo ollu vähän kiireitä ...toivottavasti jaksoitte odottaa =D !!! Niin mikäs se aihe oli ...ainii ....ai että sammuttaisin ...NOKU se HEMMETIN mielenkiinto mitä tapahtuu ...onhan se nähtävä ...MUTTA ne T:t ...tiedätte kyllä ...ne pilaa PAHASTI ...saa nähä loppuuko huomenna seuraaminen...


      • ...jessus....
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Joo ollu vähän kiireitä ...toivottavasti jaksoitte odottaa =D !!! Niin mikäs se aihe oli ...ainii ....ai että sammuttaisin ...NOKU se HEMMETIN mielenkiinto mitä tapahtuu ...onhan se nähtävä ...MUTTA ne T:t ...tiedätte kyllä ...ne pilaa PAHASTI ...saa nähä loppuuko huomenna seuraaminen...

        Voi jessus! Ensin haukut sarjan pystyyn ja sitten se yht'äkkiä kiinnostaa!? Taitaapa sulla olla ruuvit löysällä.....


      • Tietäjä84
        ...jessus.... kirjoitti:

        Voi jessus! Ensin haukut sarjan pystyyn ja sitten se yht'äkkiä kiinnostaa!? Taitaapa sulla olla ruuvit löysällä.....

        ENhän sarjaa huonoksi ole sanonut ...tyoeräksi vain ...MITÄ SE TOD on ...taas löyty typeryyksiä ...lue jostain?!?!?


      • ??????
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ENhän sarjaa huonoksi ole sanonut ...tyoeräksi vain ...MITÄ SE TOD on ...taas löyty typeryyksiä ...lue jostain?!?!?

        22 on ikäs? Ja oot noin pehmee?! Ja väität ittees vielä tietäjäks?!?!?! Käsittämätöntä...


      • Tietäjä84
        ?????? kirjoitti:

        22 on ikäs? Ja oot noin pehmee?! Ja väität ittees vielä tietäjäks?!?!?! Käsittämätöntä...

        JESUS ...jos käyttää omakeksimiään sanoja niin vois kertoo mitä ne meinaa ...JESUS!!!


        PS:Jesus tarkottaa ERITTÄIN TYPERÄÄ!!!


      • nii joo...
        Tietäjä84 kirjoitti:

        JESUS ...jos käyttää omakeksimiään sanoja niin vois kertoo mitä ne meinaa ...JESUS!!!


        PS:Jesus tarkottaa ERITTÄIN TYPERÄÄ!!!

        Jesus tarkottaa jeesusta eli pidät mua jeesuksena! kiitos! pehmee=pimee=tyhmä=sinä! Siinä selitys!


      • Tietäjä84
        nii joo... kirjoitti:

        Jesus tarkottaa jeesusta eli pidät mua jeesuksena! kiitos! pehmee=pimee=tyhmä=sinä! Siinä selitys!

        Ja se tarkoittaa "ERITTÄIN TYPERÄÄ" ...NIIH ...että ole vain JESUS!!!


      • Nimetön
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Ja se tarkoittaa "ERITTÄIN TYPERÄÄ" ...NIIH ...että ole vain JESUS!!!

        juu niinpä varmaan..... Suoraa englantia, jos nyt"TIETÄJÄ"84 sattuu tietämään..... Tai no, onhan 22-v. aika nuori siihen nähden että puhuu paskaa suomi 24:n sivuilla...! Siis osta sana kirja ja katso sieltä JESUS=JEESUS!!!!!!!!!!!!!
        JA LOPETA SE PASKAN PUHUMINEN!!!!


      • Tietäjä84
        Nimetön kirjoitti:

        juu niinpä varmaan..... Suoraa englantia, jos nyt"TIETÄJÄ"84 sattuu tietämään..... Tai no, onhan 22-v. aika nuori siihen nähden että puhuu paskaa suomi 24:n sivuilla...! Siis osta sana kirja ja katso sieltä JESUS=JEESUS!!!!!!!!!!!!!
        JA LOPETA SE PASKAN PUHUMINEN!!!!

        ...MUAHAH!!!



        PS.Ja tää on kyllä asia puhetta ...sinun tiedoksesi ...vai mitein tää nörtti kieli nyt menikään ..FOr Your Information ...FYI!!!


    • Ehkäpä näin?

      Ehkäpä vain 24:n mollaajat haluavat herättää ajatuksia muissa katsojissa, että ehkä jos ajattelisi hieman enemmän sarjaa pintaa syvemmältä sieltä voi löytyä kerroksittain sitä itseään.

      Jotkut näköjään (tai yksittäinen henkilö) ei vain osaa tuoda näitä enemmän negatiivisia kommentteja kaksnelosesta kovin fiksusti esille :(

      • dmt.

        Mikäli näitä negatiivisuuksia ei itse tajua, niin...

        Rakentavaa kritiikkiä pitää silti aina antaa ja ottaa vastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe