sähkärin palkka???

tietoa

onko totta että sähkärit tosiaan tienaa yli 20e tunti?näin olen kuullut,jos näin on niin kyllä vaihdan alaa

9

9139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähkömies

      älä usko kaikkia kalavaleita...

    • olenpa

      nähnyt mustaa valkosella kaverin tilinauhan niin pakkohan siihen on luottaa...

    • tienaavat ihan hyvin

      Isoissa firmoissa töissä olevat, antenni- ja atk-verkkoja vetevät kaverit kyllä tuntuvat tienaavan kohtuullisesti. Tekevät osin urakkaa ja palkan lisäksi päivärahat ja kilsakorvaukset päälle. Tuntitöissä ollessaan taas pitävät rokulipäiviä ja lopettavat usein hommat puolilta päivin.

      Yleistä käytäntöä en tunne mutta pari kaveria alalta kylläkin. Eivät nyt varsinaisesti mitään kroisoksia ole mutta ihmetyttää silti että tuollaisella asenteella ja työmoraalilla voi amistaustainen kaveri tienata 15 työvuoden jälkeen 50 tuhatta vuodessa.

      • assss

        tilaston mukaan keskipalkka 15,4 €/tunti.


      • palstoilla jauhettu p....
        assss kirjoitti:

        tilaston mukaan keskipalkka 15,4 €/tunti.

        Eli ma-pe klo 8-16 ja 1/2-tuntia ruokkista tekee 2310e/kk. Eli 27720e/vuosi lomarahat.


      • dddzzz
        palstoilla jauhettu p.... kirjoitti:

        Eli ma-pe klo 8-16 ja 1/2-tuntia ruokkista tekee 2310e/kk. Eli 27720e/vuosi lomarahat.

        töitä tehdään 8 tuntia päivässä keskim. 21,5 päivää kuukaudessa eli 2648,8 €.


      • hyvä ja ahkera
        dddzzz kirjoitti:

        töitä tehdään 8 tuntia päivässä keskim. 21,5 päivää kuukaudessa eli 2648,8 €.

        60 t€ vuodessa!!!!


      • eipelkkäpalkkavaanlisät

        Kyllä siinä vinha perä on jos sattuu pääsemään oikeisiin hommiin. Yli 20 €/h ja päälle ylityöt, päivystyskorvaukset, urakkapalkkiot jne. 23 vuotta töissä ollut kaverini on ehtinyt kerätä jo 1600 €/kk eläkettä vaikka työuraa on jäljellä vielä 20 vuotta.


    • Sähkis

      Olen sähkölaitosasentaja ja tuntipalkka 10,50e ja työkokemusta 7 vuotta, joten se niistä sähkärien kovista palkoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe