huomannut...

kummallinen ilmiö

Mua alkaa jo ihan naurattaa miesten käytös!!
Olen ihan hyvän söpön näköinen sinkku nainen trimmattu ,hauska, sydämmellinen,on huumoria,olen iloinen,työpaikkakin mulla ja oma auto talo jne jne kaikki noh mutta olen huomannut että..
Jos seurustelen jonkun miehen kanssa ,alussa ne ovat ihan hulluja! tulee kukkasia /kortteja /viestejä sataaaaa! ja minäkin olen aktiivinen yhteydenpidon suhteen miehen kanssa mutta,sanoppas parin kuukauden päästä VAIN ESIM. että "mä tykkään sust"..TAI ' must tuntuu että mä olen ihastunut sinuun ' (tai joskus) olen rakastunut sinuun! aina olen tosissani.. mutta mies...
Mitä tapahtuu???? mies alkaa soittaa vähemmän,ei viestitä eikä enää vastaa puhelimeen,vain sitten kun sille sopii!!! siis heti jos nainen ilmaisee tunteitaan! :D
Monta kertaa jo kokenut tuollaista OUTOA käytöstä! niin kauan kun et ilmaise mitään tunteita niin kaikki on okey!!!!! sitten ne soittaa/viestittää/ja lerppeilee!
mutta,jos ilmaiset ja kerrot tunteistasi??? sitten jotkut jopa katoaa kokonaan,ei kuulu enää mittää!!
Siis concclussion on??? : ne haluaa vain paneskella sun kanssa et ole sille se oikea nainen eivätkä halua sitten kuulla sun tunteista heitä kohtaan ollenkaan! siis muistakaa naiset sanokaa vain MAHDOLLISEMMAN PIAN Mä RAKASTAN SUA JOS SILTä TUNTUU! tai OLEN IHASTUNUT SINUUN KULTA!jos ei kelpaa niin mies tekee ainakin sitten HETI selväksi sulle tai tekee sulle katoamis tempun eikä sitten jää vain roikkumaan sun kanssa paremman puutteessa ja vain sen takia jotta sillä on jotakin pantavaa! siis luut kurkkuun miehille mahdollisemman pian ! niin totuus tulee HETI esille! Etkä tuhlaa arvokasta aikaa johinkin mieheen joka ei halua sua oikeasti! hellou!!!
Bhuahahahahaha! kivaa!! raaka totuus!

19

1812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on, samaa olen

huomannut omissa "suhteissani". Ei ne miehet välttämättä halua itse naista vaan valloituksen

• minna

..jee, ihan on sama juttu aina ollut munkin suhteissa - niin kauan menee hyvin, kun mies saa leperrellä ja kertoa omista tunteistaan mutta kun nainen sen tekee niin vähennetään yhteydenpitoa tai kadotaan kokonaan! Näinhän se menee. Ja kun tänne palstalle sen kirjoittaa useampikin nainen, niin miehet vastaa heti, että kyllähän vika on teissä naisissa - miettikään nyt mitä teitte väärin asiasta kertoessanne/miten sen teitte...? Taatusti oli jotain mätää, koska mies otti jalat alleen...

Näissä tilanteissa kun ei todellakaan tarvitse kuin sanoa miehelle pitävänsä tai välittävänsä niin jo lähtevät- mieti siinä sitten, että että kah, taas tein väärin!

Juu, ja toinen vastaus mikä tulee todellakin kohta jälleen tähän topicikiin vastaukseksi ; todellakin, mies halusikin vaan panna ilman tunteiden sekoittamista soppaan - tunteet tuli mukaan niin on lähdettävä, muutenhan tuo akka alkaa vaikka roikkumaan/soittelemaan/tekstailemaan jatkossa vieläkin.

Mä todellakin jaksan vuodesta toiseen ihmetellä, miten ihmeessä toiset naiset onnistuvat luomaan noihin otuksiin seurustelusuhteen...? Voiko asia olla todellakin niin, että naiset eivät vaan kerro tunteistaan miehille ja ne ovat narussa - en usko siihenkään...

• käyttöohjeita tarvis
        minna kirjoitti:

..jee, ihan on sama juttu aina ollut munkin suhteissa - niin kauan menee hyvin, kun mies saa leperrellä ja kertoa omista tunteistaan mutta kun nainen sen tekee niin vähennetään yhteydenpitoa tai kadotaan kokonaan! Näinhän se menee. Ja kun tänne palstalle sen kirjoittaa useampikin nainen, niin miehet vastaa heti, että kyllähän vika on teissä naisissa - miettikään nyt mitä teitte väärin asiasta kertoessanne/miten sen teitte...? Taatusti oli jotain mätää, koska mies otti jalat alleen...

Näissä tilanteissa kun ei todellakaan tarvitse kuin sanoa miehelle pitävänsä tai välittävänsä niin jo lähtevät- mieti siinä sitten, että että kah, taas tein väärin!

Juu, ja toinen vastaus mikä tulee todellakin kohta jälleen tähän topicikiin vastaukseksi ; todellakin, mies halusikin vaan panna ilman tunteiden sekoittamista soppaan - tunteet tuli mukaan niin on lähdettävä, muutenhan tuo akka alkaa vaikka roikkumaan/soittelemaan/tekstailemaan jatkossa vieläkin.

Mä todellakin jaksan vuodesta toiseen ihmetellä, miten ihmeessä toiset naiset onnistuvat luomaan noihin otuksiin seurustelusuhteen...? Voiko asia olla todellakin niin, että naiset eivät vaan kerro tunteistaan miehille ja ne ovat narussa - en usko siihenkään...

Samat kokemukset täälläkin!
        Viesteillä pommitellaan niin, että haitaksi asti.
        Mutta kun mukavalta tuntuu niin toki olen heti vastausvalmiudessa.
        Ja kun vihjaat pitäväsi, ihastuneesi toiseen, niin johan hiljenee..?
        Hiljeni niin että ei Hyvän Joulun toivotukseen vastannu!

Kuitenkin koen tunteen kertomisen on tärkeäksi,
        toisaaltaan jos en kerro, olenko tunteeton, enkö välitäkkään jne.

Todellakin ihmetyttää ne, jotka saavat aikaan seurustelusuhteen!

• mistä te bongaatte näitä poikia?

• .......

kännissä baarista ihqu mies

• suloisuus

Niin, tai sitten siinä menee noin kaksi kuukautta, että oppii tuntemaan toisen tarpeeksi hyvin tietääkseen onko tämä suhde kestävä vai ei. Toki myös tuo paneskelujuttu on pätevä selitys. Sellasta se vaan on (isot pojat on kertonu).

• muillekin naisille

Jos suhteen alku on kuvaamasi kaltaista, voit olla 90 %:sen varma, että käy juuri niin kuin sinulle on käynyt.

Tuleehan siinä varmasti hieno tunne, jos mies tuo kukkia ja piirittää kuin kuhnuri kuningatarta. Tosiasia kylläkin on, että tämä johtaa tuhoon. Totinen suhde lähtee lähes aina varovasti liikkeelle romantiikkaa unohtamatta. Eikö naiset ihan oikeasti näe miehestä, koska mies on korviaan myöten rakastunut ja koska pelkästään horny ja ylpeä saavutuksestaan/valloituksestaan?

Tekisi mieli perustaa vastaanotto naisille, jossa valistan heitä miesten logiikasta. Vähän niin kuin terapia. Tienaisin varmasti miljoonia ;)

• paiskasit

mielenkiintoista tekstii..kerro lisää mistä tietää että mies on rakastunut vahvasti..??
        Taidat olla upee mies!!!

• tiedonjanoinen minna
        paiskasit kirjoitti:

mielenkiintoista tekstii..kerro lisää mistä tietää että mies on rakastunut vahvasti..??
        Taidat olla upee mies!!!

...jee, tahtoo tietää myös ja vaikka liittyä tuohon kerhoon, missä jaetaan miehen logiikkaoppia :D aivan loistava idea.

Elikkä siis, mikäli mies kantaa kukkia, suklaata, hellii, suukottaa, kertoo tunteistaan, puhuu höpöjä, vastailee viesteihin etc... on se silkkaa "kosiskelua" sänkyyn, muttei oikeaa kiinnostusta... Tämähän on mielenkiintoista - meitä naisia kusetetaan ihan linssiin kaikella tolla soovalla...

Rakastunut mies siis ... tekee mitäh, näiden ulkopuoleltako...? Mitä se pitää sisällään ?

• näin se on

Ei siinä ole sen kummemmasta kyse, kuin että kun tunnustat ihastuneesi/rakastuneesi, niin siihenhän se koko hohto katoaa. Se mikä siinä katoaa on se metsästysvietti. Minkäs me miehet sille mahdetaan, että luonto on meidät tällaisiksi luonut. Kun saalis on "antautunut", niin ei muuta kuin uuteen jahtiin. Ja sitten kun "antautunut" saalis osoittaa jälleen "virkoavansa", ja suuntaa nenänsä muualle, niin kas kummaa... jo alkaa taas miestä kiinnostaa, koska saalis täytyy saada taas antautumaan. Hullu teoria, mut minkäs teet. Ai miksikö sitten toiset miehet valmiita pidempään suhteeseen? No, maailma on muokannut ihmmismieltä sen verran, että toiset tajuavat, että suvun jatkamiseen on pakko antautua pidempään suhteeseen. Tämän pidemmän suhteen vuoksi taas useat miehet pettävät. Jotkut yksilöt ovat rauhallisempia ja tyytyvät omaan osaansa ja tasaiseen suhteeseen. Mielestäni suhde ei saisi koskaan olla liian tasainen, koska oma valloitus tuntuu liian päivän selvältä, eikä siinä sitten muuta ole kuin ahdistus edessä.

• että tähän

jahtiin sitä sortuu uudestaan ja uudestaan...!

Elikä naisen tulisi antaa metsästäjän saalistaa
        eikä antautua laisinkaan. Vaikka aidosti tunteet
        ovat voimakkaat tätä metsästäjää kohtaan!

Syrjemmässä oleva hiljainen on taasen aidosti
        tunteellinen, joka ei puhu eikä pussaa! Ja naisen
        tulisi antautua hänelle, koska tämä hiljainen ei lepertele!

Silti tunteet kallistuvat tämän metsästäjän puoleen,
        hän saa naisen tuntemaan itsensä halutuksi!

Toivottomalta näyttää tulevaisuus.... : (

• ikinä mennä naimisiin!
        että tähän kirjoitti:

jahtiin sitä sortuu uudestaan ja uudestaan...!

Elikä naisen tulisi antaa metsästäjän saalistaa
        eikä antautua laisinkaan. Vaikka aidosti tunteet
        ovat voimakkaat tätä metsästäjää kohtaan!

Syrjemmässä oleva hiljainen on taasen aidosti
        tunteellinen, joka ei puhu eikä pussaa! Ja naisen
        tulisi antautua hänelle, koska tämä hiljainen ei lepertele!

Silti tunteet kallistuvat tämän metsästäjän puoleen,
        hän saa naisen tuntemaan itsensä halutuksi!

Toivottomalta näyttää tulevaisuus.... : (

Ihmeellistä sitten että jotkut pääsee niin pittkälle että menevät naimisiin?

No nyt mä tajuan miksi miehet sitten alkaa pettää vaimoaan kun ovat varattuja tai naimisissa,onhan niillä se jahtaamis-tarve aina päällä? vaikka naimisissa tai varattuja ovatkin,juuuuuh! ;)

Juu ja nyt mä ymmärrän...ei ne ole sitten uskollisiakaan omalle vaimolle jos mies lähtee kaveriporukan kanssa esim. viikonlopuksi laiva-reissulle / mökille/ minne tahansa vaikkapa Ibizaan lomalle viikoksi,pitäähän tuollaista sallia nykyään miehelle???? joooo muuten oot nipo akka,pitää luottaa ne huutaa kurku suorana no joopa jooooo!! hyvä argumentti ja hyvä tekosyy pitää jotakin suhdetta yllä petturin kanssa,käyttävät tuota hyväkseen että 'jos et luota niin et rakasta.. heh heh..pitää vaan uskoa nainen ettei sun mies ikinä petä sitten kun ollaan naimisissa.
        Ja se sinisilmäinen 'vaimo/nainen uskoo ja luottaa että tyyppi on uskollinen noh,heh heh heeeeee vaan! BULLSHIT!
        Mies etsii vain 'kodinhoitajan' paikka minne voida mennä sitten piereskelemään ja jossa saa löhöä ja hoitoa mutta,kodin ulkopuolella ne sitten jahtaa ja nussii toisia naisia ja kotona odottaa se sinisilmäinen uskollinen nainen/vaimo jolle mies USKOTTAA ja on USKOTELLUT että rakastan vain sua,oon sulle uskollinen kulta!
        Mitä BULLSHITTIä toi koko parisuhde!
        Ihan naisten HUIJAAMISTA! ei kannata ikinä mennä naimisiin sanon minä! kaikki ne pettää ajankuluessa noin se vaan on!

• antauta
        ikinä mennä naimisiin! kirjoitti:

Ihmeellistä sitten että jotkut pääsee niin pittkälle että menevät naimisiin?

No nyt mä tajuan miksi miehet sitten alkaa pettää vaimoaan kun ovat varattuja tai naimisissa,onhan niillä se jahtaamis-tarve aina päällä? vaikka naimisissa tai varattuja ovatkin,juuuuuh! ;)

Juu ja nyt mä ymmärrän...ei ne ole sitten uskollisiakaan omalle vaimolle jos mies lähtee kaveriporukan kanssa esim. viikonlopuksi laiva-reissulle / mökille/ minne tahansa vaikkapa Ibizaan lomalle viikoksi,pitäähän tuollaista sallia nykyään miehelle???? joooo muuten oot nipo akka,pitää luottaa ne huutaa kurku suorana no joopa jooooo!! hyvä argumentti ja hyvä tekosyy pitää jotakin suhdetta yllä petturin kanssa,käyttävät tuota hyväkseen että 'jos et luota niin et rakasta.. heh heh..pitää vaan uskoa nainen ettei sun mies ikinä petä sitten kun ollaan naimisissa.
        Ja se sinisilmäinen 'vaimo/nainen uskoo ja luottaa että tyyppi on uskollinen noh,heh heh heeeeee vaan! BULLSHIT!
        Mies etsii vain 'kodinhoitajan' paikka minne voida mennä sitten piereskelemään ja jossa saa löhöä ja hoitoa mutta,kodin ulkopuolella ne sitten jahtaa ja nussii toisia naisia ja kotona odottaa se sinisilmäinen uskollinen nainen/vaimo jolle mies USKOTTAA ja on USKOTELLUT että rakastan vain sua,oon sulle uskollinen kulta!
        Mitä BULLSHITTIä toi koko parisuhde!
        Ihan naisten HUIJAAMISTA! ei kannata ikinä mennä naimisiin sanon minä! kaikki ne pettää ajankuluessa noin se vaan on!

suhteisiin, saatikka naimisiin!

Suurin osa näistä metsästäjistä, "unohtaa"
        kertoa olevansa naimisissa.

Tämä kotona piereskely, oli kymmenenpistettä!

Mutta kolmas kilpailija, KAUKOSÄÄDIN?
        Mitenkähän miehen loogikka selvittää tämän?

Tämä kotona piereskelevä, kaukosäädin riippuvainen
        suunnittelee uutta saalistusta!

Uskomatonta, mutta totta!

• väliaikaista

Maailmassa pitäisi olla vain 2kk määräaikaisia suhteita.

No ei, palaan kuitenkin siihen, että minun mielestä se on naisessa vika eikä minussa jos kiinnostus katoaa. Ei se niistä sanoista johdu vaan jostakin muusta. Olen kokenut myös sen, että sitä oloa ei tullu, ei kertaakaan viiden vuoden aikana. Miksi? Koska naisessa oli sitä jotain. Miksi muiden kanssa homma ei kestä? Koska naisissa ei ole sitä jotain.

So simple. Turhaa naiset sitä itteensä ottaa, sillä kaikki ihmiset eivät vain sovi yhteen ja sillä selvä. Ehkä naisten on vaan helpompi tyytyä johonkin. Miehet metsästää kuten joku tuossa sanoi, ne metsästää kunnes saavat sen elämänsä kaadon. Osa saa sen aikaisemmin osa myöhemmin ja osa ei koskaan. Mut siihen asti mennään näin...syötävä se on sitä ennenkin ennenkuin se oikea pamahtaa eteen.

• ---------

että ei ole yksinomaan miesten ominaisuus tuo. Samaa vikaa on meissä naisissakin.

• fss.

Katos miehet on metsästäjiä. Sitten kun se ns. uhri on sanonut ne maagiset sanat tai jotain ihastukseen päin, niin ei siinä sitten enää ole mitään makua. Uhri on saatu ansaan, ja sitten vaan uutta putkeen.

• vois

vähempään kiinnostaa!
        On olemassa

> Herrasmiehet
        > Pelimiehet
        > Tosi Saalistajat

ja viimeiseksi

> Luuserit
        sääli niitten muijia kohtaan!

Sinä kuulut tähän luuseri sakkiin!

• Janne.

Ja omakehu haisee. Kyllä sitä pärjää vähemmälläkin määrällä kysymys ja huutomerkkejä.

• sen sanoit

..pelimiehen alkeita! ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6048
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2837
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2069
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2011
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1405
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1382
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      300
      1378
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1307
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1236
    Aihe