Lue työtön

Alin kasti

Ansiotason noususta ja veroalesta eivät
työttömät ole hyötyneet mitään.
Tuloerot ovat kasvaneet ja köyhien määrä on
lisääntynyt.
Työttömyys on maksanut työttömälle hänen
säästönsä ja poliitikkojen toimet tulevaisuuden.

Muutos on tarpeen.

5

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kake Singers

      Tässä demarivaltiossa mikään muutu.

    • kaikki hyötyy

      Tohon kastijärjestelmään pyritään aktiivisesti.
      --Ei hoideta asioita ja ihmiset ajetaan leipäjonoihin.

      No siellä leipäjonoissa sitten saadaan tyydytettyä uskovaisten hoivatarve ja he pääsevät taivaaseen.

      Uskovat vetävät viimeisinä hanuriin köyhimpiä! Mutta oma osuus on turvattu
      ---voi laupias sentään!

      • ilo irti köyhistä

        Köyhyyden poistoon ei tosian ole halua!!
        Otetaan vain ilo irti köyhyydestä!!

        Poliittinen ilo tai uskonnollinen ilo tai kiusaamisen ilo tai alistamisen himo!!
        Siksi köyhät ja työttömät ovat tärkeä käyttövoima tällekin yhteiskunnalle.
        Ei köyhyttä siksi kannat poistaa - menisi ne huvit!


      • Liitot auta
        ilo irti köyhistä kirjoitti:

        Köyhyyden poistoon ei tosian ole halua!!
        Otetaan vain ilo irti köyhyydestä!!

        Poliittinen ilo tai uskonnollinen ilo tai kiusaamisen ilo tai alistamisen himo!!
        Siksi köyhät ja työttömät ovat tärkeä käyttövoima tällekin yhteiskunnalle.
        Ei köyhyttä siksi kannat poistaa - menisi ne huvit!

        Entisiä jäseniään.Monet on maksaneet huimat jäsen ja kassamaksut vuosikymmeniä. Kun porukat on saatu pitkäaikaistyöttömiksi, niin ei liitot ole edes tietävinään koko ongelmasta.
        Työttömien porukoista voisi jo päästää kaikki rammmat ja vaivaiset ansaitsemalleen eläkkeelle.
        Saisivat enemmän rahaa eivätkä olisi leipäjonossa. Monilla on työssäkäydessään ollut hyväpalkkainen duuni joten eläke on sen mukainen.


      • Liitot auta kirjoitti:

        Entisiä jäseniään.Monet on maksaneet huimat jäsen ja kassamaksut vuosikymmeniä. Kun porukat on saatu pitkäaikaistyöttömiksi, niin ei liitot ole edes tietävinään koko ongelmasta.
        Työttömien porukoista voisi jo päästää kaikki rammmat ja vaivaiset ansaitsemalleen eläkkeelle.
        Saisivat enemmän rahaa eivätkä olisi leipäjonossa. Monilla on työssäkäydessään ollut hyväpalkkainen duuni joten eläke on sen mukainen.

        Ja lisäksi lukemattomat nuoremmat eivät enää kelpaa syystä tai toisesta työelämään alkujaankaan näinä päivinä.Tuhotaan elämänlankaa jo alkujaan.
        Mitä enemmän tämä päättävällä poliittisella roskasakilla täytetty valtio ajaa ihmisiä kurjuuteen niin sitä kovempaa se tulee saamaan jossakin vaiheessa takaisin.

        Ja ns.liitot ovat olleet jo pitkään turvatyöpaikkoja joissa työskentelevien ei tule tehdä mitään.Periaate..Jos ei päätä mistään mitään..Ei voi tapahtuakaan mitään ja tässä kyseisen omaa uraa vaarantavaa..

        Alkaa Suomen touhu muistuttaa monessa mielessä Neuvostoliiton touhua..tai jo onkin sitä..Annetaan ulospäin maailmalle erinomaista kuvaa, vaikka samaan aikaan puukotetaan selkään omaa kansaa.Alistetaan ihmiset ukaaseilla ja paskanjauhamisella hiljaisiksi sekä hämilleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe