Mitä mieltä ootte hänestä, siis Avrilista?
Avril Lavigne
8
417
Vastaukset
- rachel
ihan jeees...
- kyynikko
Isolla rahalla markkinoitu teini-sensaatio...
BMG ostanut mainostilaa jopa metrovaunuista näköjään.
- Katri
Jotenkin epäilyttää neitosen aitous. Onkohan hän itse kirjoittanut biisinsä vai yhden sanan sinne tänne? Enpä ole ihan varma tuosta tyylistäkään. Aito ja oma vai tekaistu? Hän julistaa olevansa skeittari-punkkari, mutta hittibiisi vaikuttaa aika popahtavalta.
- Lumitar
Mie tykkään :)
- Memyselfandi
... tuotettua jenkkihuttua. Laskelmoitu tuote, Britney eri paketissa.
- M85
Hirvittävää kuraa...sama höpöhöpö nähty miljoona kertaa aikaisemminkin...
- Hanna
No jaa, vaihteeksi vähän erilaista nais... vai sanoisinko paremminkin tyttölaulajaa tarjolla. Ihan ookoota musiikkiahan se tekee mutten kyllä mainitsis yhdeksi mun omista suosikeista.
- Mena
avrilhan itse biisinsä tekee, ja avril on muuten kanadasta, mutta mitäpä tuolla väliä, jos ei tykkää, niin sitten ei tykkää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972