Kuten täällä on mainittu Kesko ei rankaisematta hyväksy itseensä kohdistuvaa arvostelua.
Pitkin maata puhutaan yleisesti Keskon kovista otteista renkejään kohtaan.
Puhutaan mafiamaisista toimintatavoista.
Kaikki muut mafian keinot ovat käytössä paitsi murhat ja perheellä uhkailu.
Nyt nähdään Suomi 24:n moraali. Tuleeko Kesko saamaan selville tänne kirjoittaneet ja Keskoa arvostelleet jonka parissa he taatusti tekevät työtä.
Ilmeisesti selville saamiseksi Kesko tarvitsee Suomi24:n apua. (En ole asiantuntija.)
Jos saavat selville Kesko rankaisee varmasti.
Siksi. Jos tänne kirjoittaville Keskon arvostelijoille tapahtuu jotain "outoa," niin kirjoittakaa kokemuksistanne nettiin että voimme ryhtyä vastatoimiin.
Keskon arvostelu vaarallista.
17
3340
Vastaukset
- kaksijakoinen
Taidat olla samalainen kuin eräs asiakkaani.
Kun hän kuunteli radiota ja kuuluttaja kuulutti seuraavasti "kuuntelit radio Ylen aikaista". Potilas ihmeissään karjaisi " Mistä ihmeestä ne sen tietää"
Sinulla on hieman samanlainen kuva internetin keskustelujen valvonnasta.
Yksittäisten nimimerkkien keskustelujen selvittämien vaatisi paljon enemmän kuin osaat kuvitellakaan.
Ellet satu tietämään, käyttämäsi ip-osoite vaihtuu koko ajan, koska sinulla ei ole staattista ip-osoitetta.
Kirjoitat anonyymina ja sinun ei ole pakko laittaa edes email-osoitettasi, mikäli niin et halua.
Taidat olla se sama henkilö, joka aloitti tuon ensimmäisen keskustelun täällä.
Luultavammin taustanasi on ay-liike ja toimit siellä toimitsijana!- Keskon arvostelu vaarallista
Tiedätkö että yli kahden miljoonan ihmisen taustana on AY-liike. Saatan olla yksi heistä.
Hyvä että kerrot asiantuntevaatietoa IP-osoitteista. Jos se on oikeaa niin minähän voin ns. räpätä oikein kunnolla.
Tuo alkukappaleessasi kertoma vitsi on vanha. hyvin vanha.
Kun muistamme viime vuotisen keskustelun Kesko vastaan Citymarket-kauppiaat niin Keskosta vitsin vääntäminen ei niin helppoa olekkaan.
Vai taidan olla sama henkilö joka aloitti keskustelun. Nii'in, saatanpa olla. Mutta kun en ole.
Terveiset vaan keskustelun aloittajalle. Hän tekee juuri sitä mitä kahdentuhannenmarkan palkan-alennuksen uhatessa pitääkin tehdä. Eli osoittaa ahne työnantaja todellakin ahneeksi.
Sopimukset on tehty kaksipuoliseksi eikä yksipuoliseksi jota tapaa mafia mielellään käyttää.
ps. Lidl osoitti mm. Keskon (varastavan) suomalaisen kuluttajan kukkarosta. - kaksijakoinen
Keskon arvostelu vaarallista kirjoitti:
Tiedätkö että yli kahden miljoonan ihmisen taustana on AY-liike. Saatan olla yksi heistä.
Hyvä että kerrot asiantuntevaatietoa IP-osoitteista. Jos se on oikeaa niin minähän voin ns. räpätä oikein kunnolla.
Tuo alkukappaleessasi kertoma vitsi on vanha. hyvin vanha.
Kun muistamme viime vuotisen keskustelun Kesko vastaan Citymarket-kauppiaat niin Keskosta vitsin vääntäminen ei niin helppoa olekkaan.
Vai taidan olla sama henkilö joka aloitti keskustelun. Nii'in, saatanpa olla. Mutta kun en ole.
Terveiset vaan keskustelun aloittajalle. Hän tekee juuri sitä mitä kahdentuhannenmarkan palkan-alennuksen uhatessa pitääkin tehdä. Eli osoittaa ahne työnantaja todellakin ahneeksi.
Sopimukset on tehty kaksipuoliseksi eikä yksipuoliseksi jota tapaa mafia mielellään käyttää.
ps. Lidl osoitti mm. Keskon (varastavan) suomalaisen kuluttajan kukkarosta...tarkoittanet otsikossasi varmaan "Miten suhtaudut asiakkaaseesi"
.....Mahtaako äidinkielesi olla Suomi....
....mistäs sinä voit tietää, vaikka olisin se asiakas *grin*
Ay-liikkeessä ei ainakaan näemmä tarvitse osata yhdyssanojen kirjoittamissääntöjä:-)
Minäpä luulen, että mikäli et ole Ay-liikkeen toimitsija, sinun vaikutteesi voivat olla vaikka S-liikkeessä tai sitten olet vallan Lidl:n palkkalistoilla.
"Kateus se vie kalatkin vedestä" - keskon arvostelu vaarallista.
kaksijakoinen kirjoitti:
..tarkoittanet otsikossasi varmaan "Miten suhtaudut asiakkaaseesi"
.....Mahtaako äidinkielesi olla Suomi....
....mistäs sinä voit tietää, vaikka olisin se asiakas *grin*
Ay-liikkeessä ei ainakaan näemmä tarvitse osata yhdyssanojen kirjoittamissääntöjä:-)
Minäpä luulen, että mikäli et ole Ay-liikkeen toimitsija, sinun vaikutteesi voivat olla vaikka S-liikkeessä tai sitten olet vallan Lidl:n palkkalistoilla.
"Kateus se vie kalatkin vedestä"Että sitten päätit argumentoinnin puutteessa mennä toisarvoisiin seikkoihin.
Siis onko totta että te kauppiaat olette noin tyhmiä verrattuna tällaiseen kouluja käymättömään työläiseen verrattuna.
Ole hiljaa, minä vastaan: On.
On sinulla utelias mieli. Äläkä syytä minua kateudesta johon itse syyllistyt. Nimittäin kyvystäni kirjoittaa asiaa niin että se luo kateellista mieltä sinussa kauppiaspienoiseni.
ps. Piipahdin muuten K-kaupassa ostamassa ruokaostokset juuri joten en minä sinua hylkää.
-Kanaroippeita kohtuulliseen hintaan.
-Keppana normaali hinta.
-tomaatti. Ryöstöhinta.
-Tuoremehu. Lidlissä olisin saanut kaksi pulloa. (hedelmäliha)
-Purjo ja unkarilainen juuripersilja. Ryöstöhinta.
-Kahvi. Kallista ym. ym. - Perheen isä
keskon arvostelu vaarallista. kirjoitti:
Että sitten päätit argumentoinnin puutteessa mennä toisarvoisiin seikkoihin.
Siis onko totta että te kauppiaat olette noin tyhmiä verrattuna tällaiseen kouluja käymättömään työläiseen verrattuna.
Ole hiljaa, minä vastaan: On.
On sinulla utelias mieli. Äläkä syytä minua kateudesta johon itse syyllistyt. Nimittäin kyvystäni kirjoittaa asiaa niin että se luo kateellista mieltä sinussa kauppiaspienoiseni.
ps. Piipahdin muuten K-kaupassa ostamassa ruokaostokset juuri joten en minä sinua hylkää.
-Kanaroippeita kohtuulliseen hintaan.
-Keppana normaali hinta.
-tomaatti. Ryöstöhinta.
-Tuoremehu. Lidlissä olisin saanut kaksi pulloa. (hedelmäliha)
-Purjo ja unkarilainen juuripersilja. Ryöstöhinta.
-Kahvi. Kallista ym. ym.Olen itse huomannut että SOK:n kaupoissa on kaikki edullisempaa kuin K-puljuissa!
- a
näkee siitä ip:stä palveluntarjoajan silti ja sitä kautta pääsee kiinni koneeseen.
mulla on kiinteä, osoitetta on tarkkailtu, en tiedä tarkkaillaanko enää nykyään enkä välitäkään tietää, koneeseen on muutamaan kertaan murtauduttu, mutta ei johdu siitä mitä on poju kirjoitellut vaan aivan muusta, nettiin liittymättömästä.
eli jos jotain on tarvis kirjoittaa mistä ei tahdo julki tulevan mitään, kannattaa vaihtaa kirjoituspaikkaa aina muutaman päivän välein eikä kirjoittaa kotoa mitään. kirjastot jne. antaa käydä anonyymisti kirjoittamassa.
mulla oli tapana kirjoittaa näihin keskusteluihinkin omalla nimellä kunnes sitten - mitenkään keskusteluihin liittymättä - jouduin hankkimaan salaisen numeron ja osoitteen (ei muuten ole hyötyä, valtio ei tunne sanaa salainen kun yksilöstä on kyse, ainoastaan silloin kun yksilöä *vastaan* ollaan, ei kerro valtiokaan mitään) - Lupu
Perheen isä kirjoitti:
Olen itse huomannut että SOK:n kaupoissa on kaikki edullisempaa kuin K-puljuissa!
"Olen itse huomannut että SOK:n kaupoissa on kaikki edullisempaa kuin K-puljuissa!"
Monenko vanha olet,kun tuollaisia kirjoitat? S on halvin. Siellä on kaikki halvempaa kuin K-kaupassa.
Miten on sitten mahdollista, että meidän paikkakunnalla on K-Kauppa hintatutkimusten mukaan jopa 7 prosenttia halvempi kuin Sale?! Turha vedota siihen, että vastassa oli KKK-supermarket hintavertailussa. Eipäs ollutkaan, vaan pienen pieni K-Extra.
Tällä kirjoituksella en todellakaan halua väittää,että K-kaupat olisivat halvempia kuin muut. Kirjoitukseni pointti oli siinä, että et voi yleistää, että SOK olisi halvempi kauppaketju kuin K-kaupat. Joillakin paikkakunnalla voi olla kuvaamallasi tavalla, että S on halvin, kun taas toisella paikkakunnalla asia onkin toistenpäin.
Tästä tähän! - Kardinal
Itse olen lukenut ja nyttemmin seurannut viestien kulkua täällä. En usko, että kyseinen kaveri on ay-liikkeellä töissä. Olisihan siitä jo toitotettu isoin kirjaimin lehdissä. Mutta kun ei ole????? Itse olen ollut työelämässä koulusta saakka ja tiedän että eteenpäin pääsy ja suosio joissain yrityksissä vaatii ruskeata K....ä! Ja tämä on tosi. Itse en pokkuroi ja käytä kyseistä asetta hyväkseni jotenka olen joutunut kokemaan silloin tällöin uhrina oloa hivenen samalla tavalla kuin kyseisen keskustelun aloittaja.
Ja sitten kehdataan haukkua että ollaan niin ay-aktivistia. Sanokaapa rehellisesti, pärjäättekö välttämättä työelämässä ilman ay-liikettä? Onko teillä maksaa juristista 150 euroa/ tunti kun hän alkaa ajamaan teidän asiaanne. Tuskin. Katsotaan hivenen peiliin mutta ei sellaiseen yksipuoliseen. - Hupu
Lupu kirjoitti:
"Olen itse huomannut että SOK:n kaupoissa on kaikki edullisempaa kuin K-puljuissa!"
Monenko vanha olet,kun tuollaisia kirjoitat? S on halvin. Siellä on kaikki halvempaa kuin K-kaupassa.
Miten on sitten mahdollista, että meidän paikkakunnalla on K-Kauppa hintatutkimusten mukaan jopa 7 prosenttia halvempi kuin Sale?! Turha vedota siihen, että vastassa oli KKK-supermarket hintavertailussa. Eipäs ollutkaan, vaan pienen pieni K-Extra.
Tällä kirjoituksella en todellakaan halua väittää,että K-kaupat olisivat halvempia kuin muut. Kirjoitukseni pointti oli siinä, että et voi yleistää, että SOK olisi halvempi kauppaketju kuin K-kaupat. Joillakin paikkakunnalla voi olla kuvaamallasi tavalla, että S on halvin, kun taas toisella paikkakunnalla asia onkin toistenpäin.
Tästä tähän!Oletkos saanut tietoosi sellaista seikkaa, että jostain kumman syystä Kesko saa tietoonsa ajoissa tällaiset hintamarkkinatutkimukset.
Hyvä esim. on pääkaupunkiseudulla Jumbossa.
Olen seurannut tilannetta käydessäni ostoksilla ja yht äkkiä kesko on halvempi kuin prisma. Mutta ei mene kuin muutama päivä ja taas ollaan hintojen kanssa pilvenpirrtäjien huipulla heilumassa.
Että silleen. Ja tutkimuksetko muka puolueettomia??? - Entinen
Kardinal kirjoitti:
Itse olen lukenut ja nyttemmin seurannut viestien kulkua täällä. En usko, että kyseinen kaveri on ay-liikkeellä töissä. Olisihan siitä jo toitotettu isoin kirjaimin lehdissä. Mutta kun ei ole????? Itse olen ollut työelämässä koulusta saakka ja tiedän että eteenpäin pääsy ja suosio joissain yrityksissä vaatii ruskeata K....ä! Ja tämä on tosi. Itse en pokkuroi ja käytä kyseistä asetta hyväkseni jotenka olen joutunut kokemaan silloin tällöin uhrina oloa hivenen samalla tavalla kuin kyseisen keskustelun aloittaja.
Ja sitten kehdataan haukkua että ollaan niin ay-aktivistia. Sanokaapa rehellisesti, pärjäättekö välttämättä työelämässä ilman ay-liikettä? Onko teillä maksaa juristista 150 euroa/ tunti kun hän alkaa ajamaan teidän asiaanne. Tuskin. Katsotaan hivenen peiliin mutta ei sellaiseen yksipuoliseen.Eräs keskolainen yritys Eväskontti Itä-suomessa
pitää siitä että voi saa loukata mustamaalata asiakkaitaan....näin on ja näin on käynyt...
- a
jos valtiota haukut, se on jo eri asia.
valtio on mafia, eikä sitä sovi haukkua.
naapurimaissa sekä sosialistisessa demarimaassa että ainakin entisessä kommunismissa tappavat, ilman haukkumistakin, jos jollakulla on suhteet kunnossa valtion suuntaan ja tekemisen puutetta ja satut sitten vihan kohteeksi.
suomessa vain tuhoavat elämän.
kesko sen sijaan on liikeyritys. ainoastaan jos olet kilpailija ja haukut, sulla on syytä olla huolissaan. - opettaja69
Se on TOTTA, että Keskon arvostelu on vaarallista. Tässä taannoin oli iltalehdessä otsakkeena, että Musta Pörssi, Tammisto trokaa vanhat käytetyt kodinkoneet venäläisille, itäviinaa vastaan. Kyseinen liike on Keskon oma liike, ja ns."lippulaiva". Tästä lehtijutusta sitten seurasikin sellainen kierre, että entisiä työntekijöitä on jopa "uhkailtu" vaikenemaan liikkeen asioista. Hyvää on tietysti se, että liikkeen myymäläpäällikkö sai "kenkää" heti...mutta muita pikkupomoja se ei hidastanut. Kuulin, että Kesko asetti työryhmän joka selvittää miten,kuka oli sekaantuntut tälläiseen trokaukseen. Työryhmään kuuluivat näennäisesti yksi Keskon edustaja ja kaksi liikkeen osastopäällikköä. Muuten hyvä, mutta molemat osastonpäälliköt olivat tienneet ko. trokaamisesta ja saaneet siitä myös oman hyödyn. Näin Kesko sitten asetti "pukit kaalimaan vartijoiksi"...Mitäköhän tälläinen työryhmä on saanut selvitetyksi?
Ex-Keskolainen- kyösti
Eikös Tammistoon ollut just haussa uusia työntekijöitä? Mm. uusi myymäläpäällikkö...
- tosi on
kyösti kirjoitti:
Eikös Tammistoon ollut just haussa uusia työntekijöitä? Mm. uusi myymäläpäällikkö...
Kyllähän sinne on etsitty koko ajan enemmän tai vähemmän uutta henkilökuntaa. Vaihtuvuus on ollut vaan aika raskasta eli ensimmäisen 10 kk:n aikana työntekijöitä oli lähtenyt pois n. 20 henkilöä. Ei muuta kuin hakemus sisään ja paskaa tupaan!
- Joe
tosi on kirjoitti:
Kyllähän sinne on etsitty koko ajan enemmän tai vähemmän uutta henkilökuntaa. Vaihtuvuus on ollut vaan aika raskasta eli ensimmäisen 10 kk:n aikana työntekijöitä oli lähtenyt pois n. 20 henkilöä. Ei muuta kuin hakemus sisään ja paskaa tupaan!
Tiedetään ko.työpaikka. Kaveri oli siellä hetken aikaa varastossa duunissa. Yks osastopäällikkö (mies) yritti iskeä sitä ravintolaseuraksi. Hän alkoi ehdottelee kaiken näköistä...
Kaverin oli pakko jättää duuni!!! - seurailija...
tosi on kirjoitti:
no ainakin pari paikkaa aukesi, kun kengän vastaanotosta pari heppua jäi varastamisesta kiinni. Sen verran reilusti kuulemma varastivat
että oikeudessa tavataan...poliisi tutkii asiaa..
ja verottajankin kiinnostus heräsi.
Kesko luonnollisesti on tästäkin asiasta aika hiljaa, kuten kaikista taloon kohdistuneista rikoksista. - Nasse Setä
seurailija... kirjoitti:
no ainakin pari paikkaa aukesi, kun kengän vastaanotosta pari heppua jäi varastamisesta kiinni. Sen verran reilusti kuulemma varastivat
että oikeudessa tavataan...poliisi tutkii asiaa..
ja verottajankin kiinnostus heräsi.
Kesko luonnollisesti on tästäkin asiasta aika hiljaa, kuten kaikista taloon kohdistuneista rikoksista.Joo...mutta useimmiten ne nämä pomot, jotka ovat ENITEN epärehellisiä...tarkoitan osastopäälliköt, myymäläpäälliköt.
Ne on ahtanut työolot todella tiukille ja itse ottaa myyntiedustajilta vastaan vaikka mitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719