Lähtikö piiriin?

Jermu

Narttu se rämpi piiriin tinttantanttan tallallei...Hyvää yötä sulle ja vibra-mikillesi. Vaihda sille uudet paristot, niin se takaa sulle hyvät yöunet ilman tavallisia painajaisia.

29

1209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermulle...

ettei tarvi niin kärtty olla.;o)

• Jermulta tulee äkkiä potkis jos sitä menee pusuttelemaan :).

• mene
        Mariet kirjoitti:

Jermulta tulee äkkiä potkis jos sitä menee pusuttelemaan :).

Jermu vaan kadehtii sitä patteroitua korvikettaan, kun se NIIIIIIIIIIN haluais sen surisijan paikalle. Sillä kun on siitä puute mihin se haluais.

• Jermu

mä olen vihainen kaikille.

• Jermu
        Mariet kirjoitti:

Jermulta tulee äkkiä potkis jos sitä menee pusuttelemaan :).

tarvii kaikenmaailman lirttailuja täällä..

• Jermu
        mene kirjoitti:

Jermu vaan kadehtii sitä patteroitua korvikettaan, kun se NIIIIIIIIIIN haluais sen surisijan paikalle. Sillä kun on siitä puute mihin se haluais.

ylitse markkinavoimien mahdin. Osakkeesi ovat aika huonossa kurssissa ja niillä ei paljon elvistellä.

• sutenööri
        Jermu kirjoitti:

ylitse markkinavoimien mahdin. Osakkeesi ovat aika huonossa kurssissa ja niillä ei paljon elvistellä.

kun noin kauppa-arvoa laskeskelet? En todellakaan ole kaupattavana siinä sun kavalkaadissasi, muista mulkero se!

• Jermu
        sutenööri kirjoitti:

kun noin kauppa-arvoa laskeskelet? En todellakaan ole kaupattavana siinä sun kavalkaadissasi, muista mulkero se!

sinun kanssa.
        Katsos, sinä aloitit vinkumaan tässä avauksessa meikäläiselle ja minä makselen potut lekalla takaisin, niinkuin tapanani on aina ollut.
        Se, että sinä et pärjää sanailussa minulle koskaan, ei ole minun vikani.
        Ajatteles ensin, kenelle avaudut ja kestä kipua ilman vinkumista.
        Nardelo pisteli jotain B-rapun juttuja eilen tuolla ja nyt pistelen samalla markkina-arvolla (vähintään) takaisin.
        Eli mitäs tää juttu sua alunperinkään kiinnostaa, jos et kerran ole Nardkali? Nooooo?

• kun säikähdin
        Jermu kirjoitti:

sinun kanssa.
        Katsos, sinä aloitit vinkumaan tässä avauksessa meikäläiselle ja minä makselen potut lekalla takaisin, niinkuin tapanani on aina ollut.
        Nardelo pisteli jotain B-rapun juttuja eilen tuolla ja nyt pistelen samalla markkina-arvolla (vähintään) takaisin.
        Eli mitäs tää juttu sua alunperinkään kiinnostaa, jos et kerran ole Nardkali? Nooooo?

tietsikasta räsähti ruutu hajalleen kun lukasin sun ylitsevuotavaa viisauttasi pursuavan kirjoittelun. Onkos sulla ihan valopää, kun niin häikäsee noi sun vähä-älyisen asteella olevat kommenttisi. Et yleensäkkään pysty mihinkään asialliseen kirjoitteluun, vaikka kuvitteletkin olevasi palstojen haka. Et todellakaan saa monelta palstalaiselta muuta arvostusta, kuin halveeraavia hyminöitä. Onhan täällä niitä sun perässähiihtäjiä, jotka paistattelevat sinun varjossasi päivää, ovat samalla tasolla tosin kuin sinäkin, siis älyllisen tason kehitykseltään.
        Ei sulla tosiaan sanoja olekkaan muuhun kun sen tulikepin varassa oleva kumara ruumis, jota yrität pönkätä revittelemällä mielestäsi viisaita rääkymisiä. Onhan sitä siinäkin hommaa joutilaalle, kuten varmasti olet.

• Jermu
        kun säikähdin kirjoitti:

tietsikasta räsähti ruutu hajalleen kun lukasin sun ylitsevuotavaa viisauttasi pursuavan kirjoittelun. Onkos sulla ihan valopää, kun niin häikäsee noi sun vähä-älyisen asteella olevat kommenttisi. Et yleensäkkään pysty mihinkään asialliseen kirjoitteluun, vaikka kuvitteletkin olevasi palstojen haka. Et todellakaan saa monelta palstalaiselta muuta arvostusta, kuin halveeraavia hyminöitä. Onhan täällä niitä sun perässähiihtäjiä, jotka paistattelevat sinun varjossasi päivää, ovat samalla tasolla tosin kuin sinäkin, siis älyllisen tason kehitykseltään.
        Ei sulla tosiaan sanoja olekkaan muuhun kun sen tulikepin varassa oleva kumara ruumis, jota yrität pönkätä revittelemällä mielestäsi viisaita rääkymisiä. Onhan sitä siinäkin hommaa joutilaalle, kuten varmasti olet.

sulla rikki...Sulla on huonot vehkeet, kun tollasesta jo hajoo..
        Vai viisautta pursuavan...Hmmm.Analyseerataan tässä sun vastausta.
        Kirjoittelen asiallisesti silloin kun huvittaa. Sinä kuitenkin aloitit tässäkin avauksessa kitisemään, niin mätkäisin takaisin..Onkos se unohtunut?
        Palstojen haka..Tälläisessa sanailussa olen aina ollut hyvä ja sinä olet aina ollut surkea.
        Arvostusta ja hymiöitä...Onko joku palstan arvostus sinulle itseisarvo. Kuljetatko palstalla saamaasi arvostusta reaalissa mukanasi, kun suljet sen rikkoutuneen näyttösi ja lähdet raahautumaan kylille? Ettet vain olisi liian syvällä tässä nettimaailmassa nyt. Hymiöt suck`s, enkä käytä niitä.
        Perässähiihtäjistä voit sinä kertoa enemmän, kun olet sen alan expertti. Varjon muodostuksesta ja sen koosta voit myös tehdä lisähavaintoja ihan omissa oloissasi.
        "Tulikepin varassa oleva kumara ruumis..." No tuohan melkein sattui sieluuni, kun huomaan arvostusindikaattorin olevan nollassa....Aijai, minua ei siis arvosteta..
        Älä kynnä niin syvällä, jotta et jää varjooni...Huaahahahhaaaaaaaaa!
        Yhteenvetona kerran vielä: Älä tule kitisemään, kun kerran leikin ja sanailun aloitit. Minä käytän vapaa-aikaani ihan niinkuin haluan, enkä kysele sinun arvostuksia siihen asiaan ollenkaan ja sekös sinua ottaa näköjään paddiin.

• oikein kerrankin
        Jermu kirjoitti:

sulla rikki...Sulla on huonot vehkeet, kun tollasesta jo hajoo..
        Vai viisautta pursuavan...Hmmm.Analyseerataan tässä sun vastausta.
        Kirjoittelen asiallisesti silloin kun huvittaa. Sinä kuitenkin aloitit tässäkin avauksessa kitisemään, niin mätkäisin takaisin..Onkos se unohtunut?
        Palstojen haka..Tälläisessa sanailussa olen aina ollut hyvä ja sinä olet aina ollut surkea.
        Arvostusta ja hymiöitä...Onko joku palstan arvostus sinulle itseisarvo. Kuljetatko palstalla saamaasi arvostusta reaalissa mukanasi, kun suljet sen rikkoutuneen näyttösi ja lähdet raahautumaan kylille? Ettet vain olisi liian syvällä tässä nettimaailmassa nyt. Hymiöt suck`s, enkä käytä niitä.
        Perässähiihtäjistä voit sinä kertoa enemmän, kun olet sen alan expertti. Varjon muodostuksesta ja sen koosta voit myös tehdä lisähavaintoja ihan omissa oloissasi.
        "Tulikepin varassa oleva kumara ruumis..." No tuohan melkein sattui sieluuni, kun huomaan arvostusindikaattorin olevan nollassa....Aijai, minua ei siis arvosteta..
        Älä kynnä niin syvällä, jotta et jää varjooni...Huaahahahhaaaaaaaaa!
        Yhteenvetona kerran vielä: Älä tule kitisemään, kun kerran leikin ja sanailun aloitit. Minä käytän vapaa-aikaani ihan niinkuin haluan, enkä kysele sinun arvostuksia siihen asiaan ollenkaan ja sekös sinua ottaa näköjään paddiin.

mikäli sinun ymmärryksesi siihen riittää. Et ymmärrät edes kuka on se ensimmäinen kitisijä! Mielikuvituksellasi ei tunnu olevan rajaa, kun yhdistelet ihmisiä ja heidän kirjoituksiaan, tietämättä kuitenkaan, että kuka kulloinkin on varmasti kirjoittanut mitäkin.

Siis tosiaan kuvittelit että minä olin se ensimmäine? Kirjoitan muuten elämäni aikana toista kertaa nyt ja tässä tänne, ja kun tämä seura tuntuu olevan ainakin sinun kohdallasi täysin ala-arvoista, jää tämä myös viimeiseksi kerraksi. Sinun älykkyystasoisia jos täällä on enempikin, voin vain todeta, että tämä on palsta jossa ne joilla puuttuu äly, ovat juuttuneet tänne.

• Jermu
        oikein kerrankin kirjoitti:

mikäli sinun ymmärryksesi siihen riittää. Et ymmärrät edes kuka on se ensimmäinen kitisijä! Mielikuvituksellasi ei tunnu olevan rajaa, kun yhdistelet ihmisiä ja heidän kirjoituksiaan, tietämättä kuitenkaan, että kuka kulloinkin on varmasti kirjoittanut mitäkin.

Siis tosiaan kuvittelit että minä olin se ensimmäine? Kirjoitan muuten elämäni aikana toista kertaa nyt ja tässä tänne, ja kun tämä seura tuntuu olevan ainakin sinun kohdallasi täysin ala-arvoista, jää tämä myös viimeiseksi kerraksi. Sinun älykkyystasoisia jos täällä on enempikin, voin vain todeta, että tämä on palsta jossa ne joilla puuttuu äly, ovat juuttuneet tänne.

"No eihän se nyt noin mene" ja siihen laitoin vastaukseni....Etkö sinä nyt nää kuka laittoi ja mitä laittoi.
        Tein avaukseni Nartulle ja jos kerran olet vasta "toista kertaa", niin minkä ihmeen takia sotkeudut tähän kirjoitteluun ja kummallisesti kuitenkin olet tietävinäsi kaiken toisten arvostuksesta ja hymiöistä ja säälistä...Ai anteeksi, olet täällä niinku toista kertaa vaan kirjoittamassa, mutta olethan toki joskus (hyvin harvoin vaan) käynyt ihan pikkuriikkisen lukemassa, mutta koskaan ikinä milloinkaan et ole mitään aiemmin kirjoittanut.(Aivan kuin olisin joskus kuullut moista..)
        Sinulla ei ole mitään tietoa mistään asiallisista kirjoitteluistani, koska olet vasta toista kertaa palstalla kirjoittelemassa, joten sinun määrittelyt älykkyydestäni tai joiden muiden älykkyydestä tällä palstalla ovat todella surkealla pohjalla.
        Kirjoittele vain vaikka se kolmaskin kerta, mutta varo ettei arvostuksesi palstalla lähde nousuun. Sehän voi haitata ihan reaalielämääsi, kun kuljetat Suomi24-arvostusta rinkassa selässäsi ja pelkäät, että sen vielä joku varastaapi.
        Puhuit itsesi sieltä rikkoutuneen näyttösi takaa pussiin ja se on nyt siinä. Respect!!!

• Narttu
        Jermu kirjoitti:

sinun kanssa.

täällä huudellaan. Kun olit vastaan palstaa jossa puhuttaisiin erotiikasta kauniisti ja selvästikin olit sellaisen rumemman palstan kannalla, niin totesin että siellä näyttää olevan sellaisia jo ihan tarpeeksi. Otsikot olen lueskellut mutta mitään mielenkiintoa ei B-rappuosastolle ole!! Enkä muutenkaan ole niistä pervopalstoista kiinnostunut. Joskus olen ajautunut vahingossa jostain keskustelusta linkin kautta ja se riittää mulle.
        Että tervetuloa vaan se erotiikka-kaffepalsta, kiitos ei pervo-kaffeilulle.
        Jermu saa nyt vaan piehtaroida niiden hyriseviensä kanssa ihan itekseen. Harmittaako kun en oo ollut täällä sulle vastailemassa? Ihan selvästi vähän oli sellaista kaipausta havaitavissa ilmassa:DDDD

• Jermu
        Narttu kirjoitti:

täällä huudellaan. Kun olit vastaan palstaa jossa puhuttaisiin erotiikasta kauniisti ja selvästikin olit sellaisen rumemman palstan kannalla, niin totesin että siellä näyttää olevan sellaisia jo ihan tarpeeksi. Otsikot olen lueskellut mutta mitään mielenkiintoa ei B-rappuosastolle ole!! Enkä muutenkaan ole niistä pervopalstoista kiinnostunut. Joskus olen ajautunut vahingossa jostain keskustelusta linkin kautta ja se riittää mulle.
        Että tervetuloa vaan se erotiikka-kaffepalsta, kiitos ei pervo-kaffeilulle.
        Jermu saa nyt vaan piehtaroida niiden hyriseviensä kanssa ihan itekseen. Harmittaako kun en oo ollut täällä sulle vastailemassa? Ihan selvästi vähän oli sellaista kaipausta havaitavissa ilmassa:DDDD

Esimerkiksi Kossuselle...En ole sellaista palstaa vastaan ollenkaan, vaan kerroin kyllä mielipiteeni aika tarkasti.
        Luulo ei ole harhan väärti....

• avauksella

säälittävää. Kun keinot loppuu, tuntuu Jermu hermostuvan ja menettävän kontrollin täysin.

• Jermu

musta tuntuu kanssa, että hermoilut on siellä puolen ruutua...Viittaa ruutuun. Huahahaaa

• olet niin
        Jermu kirjoitti:

musta tuntuu kanssa, että hermoilut on siellä puolen ruutua...Viittaa ruutuun. Huahahaaa

katkera? Taidat olla aika yksinäinen.

• Jermu
        olet niin kirjoitti:

katkera? Taidat olla aika yksinäinen.

Tässä on ihan riittävästi vilinää, kunnes penskat heilahtaa kouluun.
        Lomalla olen tällä hetkellä ja sitten taas alkaa arkinen aherrus.
        Entäs itselläsi, miksi sinun olosi palstalla ei anna aihetta "arvostukseen"?

• sä lomallakin
        Jermu kirjoitti:

Tässä on ihan riittävästi vilinää, kunnes penskat heilahtaa kouluun.
        Lomalla olen tällä hetkellä ja sitten taas alkaa arkinen aherrus.
        Entäs itselläsi, miksi sinun olosi palstalla ei anna aihetta "arvostukseen"?

Kohta sulla alkaa sitten se arkikyykkiminen.
        No on sulla mieliteot.

• Jermu
        sä lomallakin kirjoitti:

Kohta sulla alkaa sitten se arkikyykkiminen.
        No on sulla mieliteot.

täällä onkin harvoja tyyppejä, joilla sana lentää..Oli aika kiireinen syksy ja vuodenvaihde, niin ei kerennyt "kyykkimään" siellä arkenakaan, mutta täällä ehtii nyt talonvahtina pikkuisen tappeluksiin ottaa osaa. Entäs sulla?

• käytöksestä
        Jermu kirjoitti:

täällä onkin harvoja tyyppejä, joilla sana lentää..Oli aika kiireinen syksy ja vuodenvaihde, niin ei kerennyt "kyykkimään" siellä arkenakaan, mutta täällä ehtii nyt talonvahtina pikkuisen tappeluksiin ottaa osaa. Entäs sulla?

tehdä ilmoitus lastenvalvojalle? Et tosiaan ole kelvollinen lasten isäksi, tai kasvattajaksi. Kielenkäyttösi täällä viittaa voimakkaasti agressiiviseen luonteeseen ja näin ollen olet kaikkien kasvatusopillisten metodien ulkopuolella. Et kenties ole tietoinen siitä, että kokonaisvaltainen käyttäytyminen on se mikä arvioidaan kasvatuksellisessa ympäristössa lapsille sopivaksi. Mieti, haluatko pitää lapsesi, vai haluatko että lasten hyvinvointiin pitää puuttua ulkopuolisten.

• toi kyykky
        Jermu kirjoitti:

on toiseksi yleisin. Sen olen oppinut täällä :D
        Ei oppi ojaan kaada. Vaan kuoppaan :D

• Jermu
        käytöksestä kirjoitti:

tehdä ilmoitus lastenvalvojalle? Et tosiaan ole kelvollinen lasten isäksi, tai kasvattajaksi. Kielenkäyttösi täällä viittaa voimakkaasti agressiiviseen luonteeseen ja näin ollen olet kaikkien kasvatusopillisten metodien ulkopuolella. Et kenties ole tietoinen siitä, että kokonaisvaltainen käyttäytyminen on se mikä arvioidaan kasvatuksellisessa ympäristössa lapsille sopivaksi. Mieti, haluatko pitää lapsesi, vai haluatko että lasten hyvinvointiin pitää puuttua ulkopuolisten.

Vai tsykolooki susta on tullut tänne palstalle...
        Vai viittaa se käytös aggressiiviseen käytökseen...No kummallisen hyvin olen sitten sellaisen kanssa tähän ikään pärjännyt, joten se siitä sinun anal-lyyssistä.
        Ai niin, siitä puuttumisesta. Mietippäs mitä sulta puuttuu??? Huahahahahahaaaaa

• tosta sun
        käytöksestä kirjoitti:

lausahduksesta "vai haluatko että lasten hyvinvointiin pitää puuttua ulkopuolisten." puuttuu pilkku "että"-sanan edestä.

• Jermu
        toi kyykky kirjoitti:

on toiseksi yleisin. Sen olen oppinut täällä :D
        Ei oppi ojaan kaada. Vaan kuoppaan :D

Kurkkaas tohon viereen..Toinen on olevinaan tuossa tsykolooki ja toinen on vasta "toista kertaa kirjoittamassa". Helkkarin hyvin tuntuvat parin kirjoituksen jälkeen palstan ihmiset tuntevan...Pitäisköhän kokeilla ja kirjoittaa se "toinen kerta", miltäköhän sellainen tuntuupi?

• luku-ja kirjoitustaidolla
        Jermu kirjoitti:

Vai tsykolooki susta on tullut tänne palstalle...
        Vai viittaa se käytös aggressiiviseen käytökseen...No kummallisen hyvin olen sitten sellaisen kanssa tähän ikään pärjännyt, joten se siitä sinun anal-lyyssistä.
        Ai niin, siitä puuttumisesta. Mietippäs mitä sulta puuttuu??? Huahahahahahaaaaa

varustetulta, kuin jermu on, ei tosiaan voi kapustalla vaatia, kun on lusiklla annettu! Siis mitäkö joltain täällä palstalla olevilta puuttuu? Toisista en tiedä, mutta onneksi minulta ainakin sinunkaltaisiasi järkensä menettäneet.

• Jermu
        luku-ja kirjoitustaidolla kirjoitti:

varustetulta, kuin jermu on, ei tosiaan voi kapustalla vaatia, kun on lusiklla annettu! Siis mitäkö joltain täällä palstalla olevilta puuttuu? Toisista en tiedä, mutta onneksi minulta ainakin sinunkaltaisiasi järkensä menettäneet.

Kyllähän sinun pitää pystyä parempaankin itse-anal-lyysiin..Jotainhan sulta selvästi puuttuu, kun tässä meikäläisen peesissä koko ajan käyt norkoilemassa....Nooo?
        P.s. Tää oli sitten rivi kakkonen...

• Eri immeinen..
        Jermu kirjoitti:

Kurkkaas tohon viereen..Toinen on olevinaan tuossa tsykolooki ja toinen on vasta "toista kertaa kirjoittamassa". Helkkarin hyvin tuntuvat parin kirjoituksen jälkeen palstan ihmiset tuntevan...Pitäisköhän kokeilla ja kirjoittaa se "toinen kerta", miltäköhän sellainen tuntuupi?

Että, oikein pitää kysyä. Mouseeko siulta koskaan maitohapot tuonne hiusrajaan?

• Jermu
        Eri immeinen.. kirjoitti:

Että, oikein pitää kysyä. Mouseeko siulta koskaan maitohapot tuonne hiusrajaan?

maitohappoja mihinkään..En käytä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      59
      778
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      763
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      636
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      212
      565
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      513
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      51
      508
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      496
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      473
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      470
    Aihe