...vastatut, soitetut, pelkkää tyhjää? Miks mies tyhjentää puhelutiedot ja viestitiedot?? Onko mitään muuta selitystä kuin että salaa jotain?? Minusta ei! Ja ennenku keuhkootte, niin meillä on sopimus, että toisen kännykkää saa urkkia, salaisuuksia ei sais olla tässä suhteessa.
Puhelutiedot...
40
13260
Vastaukset
- edes kysyt...
mieti, missä tilanteessa itse poistaisit lokitiedot(vai mitä lie) jos puolisollasi olisi lupa katsoa puhelintasi? sama syy pätee mieheesi.sitä paitsi mietis miltä kavereistasi tuntuisi jos tietäisivät, että mahdolliset luottamuksellisetkin viestit voivat päätyä miehesi silmien eteen? aika typerää touhua urkkia toisen puhelinta ja vielä antaa siihen lupa!
- Kaksipuolta
Osittain kertoo siitä että pyrkii olemaan puolison silmissä viaton kun antaa luvan tarkkailla puhelintaan. Jos poistaa kaiken onko sitä kuitenkaan? Voihan olla että koska henkilökohtaiset viestit ei ulkopuoliselle kuulu, poistaa ne siksi. Siksi tuollainen käytös ei selitä mitään.
- Miksi ?
Laitoin taannoin samanlaisen kysymyksen tänne.
Meilläkin toistemme puhelimet saa katsoa.
Miehellä aina poistetut, soitetut, vastatut tyhjää tai sitten siellä on pelkästään viestitiedoissa 2-3 kpl minulta tulleita viestejä.
Toisillemme soitamme 1-2 krt päivän aikana.
Silti: puhelinlaskussa oli toistasataa soitettua puhelua, samoin viestejä oli lähtenyt pilvin pimein. Laskujen mukaan vaikka soittaisi mulle 2 krt päivä niin ei tule tuollaisia määriä, max 40.
Silti aina näyttää tyhjää...ihme juttu. Kysyessäni ei kuitenkaan ole soittanut tai soitin mutsille tai Artsille...hmmm...- Ihan totta!
Jos mutsille ja artsille soitetaan, ei ole syytä poistaa puh.tietoja...se vaan pistää mietityttämään, miksi kaikki on poistettu, kun saahan niitä yksitellenkin poistettua.Siis esim. jos olisi vaikka yksi "luvaton" soitto, niin miksi mies ei poista vain sitä, vaan poistaa kaikki. No anyway, ei ole puhtaat jauhot pussissa, en usko ainakaan.
- No onpas
vainoharhaista. Itse (nainen, tässä suhteessa jo 12v.) tyhjennän soitettujen jne. välimuistin aina n. viikon välein, koska on päässyt käymään välillä niin kivasti että känny soittaa vahingossa taskussa itsekseen johonkin soitetuista numeroista ja sitten kaveri langan päässä ihmetettelee kun lässytän lenkillä koiralle, tai kuuluu ihme kahinaa vaan koko ajan..
Lisäksi en koe koko listan oloa tarpeelliseksi, koska en jaksa selata viimeksi soitettuja läpi (nokialaisessahan tuon listan saa ylös-näppäimellä esiin, mutta jos siellä on 7-10 numeroa, kuka jaksaa selata ne läpi löytääkseen oikean) vaan otan numeron esiin mieluummin suoraan.
Plus, joskus on vain NIIN kertakaikkisen tylsää odotellessa esim. bussia sateessa, että tulee sitä kännyä näprättyä useammin kuin kerran minuutissa. Sitten sitä käy läpi ja poistaa välitystiedot, vanhat viestit, puhelutiedut jne. Myös laskutuskauden vaihtuessa tyhjennän muistin, sekä minuuttilaskurin, että tiedän vähän miten soittelen ja minne (ennakoin laskua ja rahanmenoa).
Lisäksi: Kerran känny soitti itsekseen illemmalla eräälle vähän tuntemattomammalle tutulle lähes tunnin puhelun, näppäinlukko oli auennut mystisesti (voitte arvata laskun määrän ja vitutuksen sen saapuessa) ja tuttava oli piruilumielellä ja päätti olla katkaisematta puhelua, katsoa millon puhelu katkeaisi. Siitä tuli sitten sanomista myöhemmin puolin jos toisin..
Eli syitä, täysin viattomia, on monia. Kukin päättää miten kännyään räpeltää.
Itse en ymmärrä miksi pitää käydä kurkkimassa toisen kännyä. Mitä mielenkiintoista siellä sitten on, että pitää oikein sopia lupakin siihen että saa käydä kännyllä? Ja jos lähdetään siitä oletuksesta että mies pettää, luuletko tosiaan että hän käyttäisi kännyään (jossa tietää sinun vierailevan) pettämiseen, kun sähköpostikin on keksitty? Sinne sinulla sentään ei taida olla lupaa?
Vielä tuli sellainen mieleen, että jos miehelläsi on näitä uudempia dynaamisia muistin omaavia kännykoitä, viestitiedot syövät muistia muilta ominaisuuksilta.
Oletko ikinä miettinyt, että vaikkei suhteessa salaisuuksia olekaan, kaikkea ei välttämättä aina tarvitse tietä/kontrolloida...?- Kaisu
Olen kyllä osittain samaa mieltä, soittain eri mieltä.
Meillä on 5 vuotisen suhteen aikana ollut alusta lähtien selvää, että toisen puhelinta saa katsoa, koska ei pitäisi olla mitään salattavaa.
Vahinkoja sattuu kuitenkin kaikille, ja välillä sattaa unohtaa deletoida viestin tai puheluntiedon, kuten kävi miehelle ja sain selville toisen naisen.
Joten omasta kokemuksesta voin kyllä sanoa, että jotain hämärää on pahasti meneillään jos puhelin on jatkuvasti tyhjä. - Ja sitä paitsi...
... jos miehenne pettäisi, niin arvon naiset, kännykästäkö sen tiedon haluaisitte löytää? Mitä jos koittaisitte keskustella miehenne kanssa, ja rakentaa luottamusta suhteeseenne. Kyllä minäkin voisin pettää tuollaista epäilevää ja epäonellaisuuksiin puuttuvaa kumppania. Suhteessa täytyy antaa vapautta, jotta toinen haluaa juuri sinun kanssasi uskollisesti elää.
Miksi oikeasti sitä puhelinta selaatte??? Kyllä meilläkin puhelinta selata saa. Tiedän jopa mieheni mailin salasanat. Mutta huvikseni ja uteliaisuuttani en koskaan ole hänen asioitaan tutkinut! Sähköpostin tunnukset tiedän, koska kerran kotona minun piti hakea hänelle siltä yksi tieto. Puhelinta joskus lainaan, jos esim. omassani on akku vähissä tai se nyt sattuu olemaan yläkerrassa ja minä alakerrassa. Siinä se. Lopettakaa vankilaleikit! Mies voisi sen jälkeen olla vaikka onnellinen teidän kanssanne... - soittelija
Kännykän saa näppäinlukkoon, jolloin se ei 100 prosentin varmuudella soittele itsekseen mihinkään taskussa ollessaan. Taitaa nyt olla pettäjällä tarkoitus estää toisen mulqvistin kiinnijääminen..?
- erkkinimimerkki
vai on puhelut aina nollilla. ootas vaan. se hetki tulee vielä kun puhelutiedot eivät ole nollille kun ukko/akka o kotiin tullessaan unohtanut sen yksinkertaisesti kiireessä tai jossain muussa häiriötilanteessa.
kyse kai ei ole enää sitten siitä että salaako jotain vai ei vaan siitä mitä salataan. no sen voi kukin kotonaan omakohtaisesti miettiä mutta jospa tuon esittämäsi laskelman ja sen osoittaman puhelutietojen ja laskujen välisen konfliktin ottas esille ja siitä keskusteltas? saat kai ne numerot niinkin? jos et saa niin sitte tuo eka vaihe tulee...ennemmin tai myöhemmin.
joo ja jos haluut oikein häijy olla niin pyydät että puolisosi jättää puhelimen kerran arkipäiväks sulle? siis ihan yhtäkkinen pyyntö, ei mikään suunniteltu koska sitte sitä voi järjestää "radiohiljaisuuden".
ja viel viimeiseksi ja härskeimmäksi voisit ns. vaihtaa oman sim-korttis sen luuriin (varsinkin jos sitä ei puhelimesta päältä näy) ja käyttää hänen simmiä omassas. tiettykään et edelleenkään tuota kerro sillon ku sen meinaat tehdä.
summasummarum koko toi homma että puhelinta on jostain syystä syytä epäillä jonkun väärän teon välineeksi on jo osoittanut että kaikki ei ole kohdallaan. siinä ei tarvita noista "vihjeistä" yhtään mitään. - kysyn vaan
mistä tiedät, että hän pyyhkii puhelutiedot? Olet siis sittenkin käynyt tarkistamassa hänen puhelunsa. Kyllä hänellä on salattavaa, ajatteleppa nyt ihan järjellä.
- vai ei??
Jos on kännykästä pyyhitty numerot, niin saahan ne operaattorilta. Pientä juonikkuutta ehkä tarvitaan...Voihan sattua esim. niin, että teillä onkin kännykkä yhteisesti..ja silloinhan voisi pyytää näitä kummallisia tietoja lähempään tarkasteluun.
- Jees
vai ei?? kirjoitti:
Jos on kännykästä pyyhitty numerot, niin saahan ne operaattorilta. Pientä juonikkuutta ehkä tarvitaan...Voihan sattua esim. niin, että teillä onkin kännykkä yhteisesti..ja silloinhan voisi pyytää näitä kummallisia tietoja lähempään tarkasteluun.
Kyllä asiat taisi olla paremmin silloin kun kännyköitä ei vielä ollut. Eihän tuota näköjään näistä viesteistä päätellen ehdi muuta tehdä kuin kyttäämään toisen kännykän sisältöä... Kuulostaa ahdistavalta elämäntyyliltä. Oisko mitään se, että olla öllöttelis ja nautiskelis ihmissuhteesta kunnes toisin todistetaan?
- luottamus
hei, naurettavaa touhua. sama kuin päiväkirjan lukeminen. kirjesalaisuus jne. vaikka olenkin kokenut pettämisen niin puhelin, laukku ja taskut on ym on toisen omaisuutta. samoin esim yksin olo ja toisen päiväkirja, siihen ei kosketa. kaikki rinnastettavissa samaan. kyllä se ilmi tulee muutenkin. toivottavasti. luottamus ihmiset LUOTTAMUS :)
- ~vaimo~
Joo. Mieheni alkoi tehdä samaa sen jälkeen kun löysin teksiviesteistä hänen "salarakkaansa" viestin.Suhde on kuulemma ohi, mutta edelleen pitää tyhjentää viestit, jotta vaimo ei saisi pulttia kuulemma nainen kun on samalla työpaikalla ja tekstailee työasioissa.
Ja tekstiviestit ovat kuulemma vain hänen asiansa ja minulla ei ole niitä oikeus lukea.
No pitää nyt vain luottaa ettei tuo salaile enää mitään.- parasta!!!
mutta on se vaan hyvin vaikeaa luottaa toiseen tuollaisen jälkeen. Minusta siinä jo mies alistaa naista, koska taatusti hänen pitäisi ymmärtää naisen tuska. Hirveän itsekäs ja itsekeskeinen mies. Juuri sitä tyyppiä että voisi aivan surutta edelleenkin pettää.. Onkohan se nyt niin, että sä rakastat mutta se toinen ei. Ei ole tarkoitus tehdä sinulle lisäongelmia, mutta kun oma mies joskus käyttäytyi ihan samalla tavalla. Ja olihan se suhde sitten ollutkin jo monta vuotta, kun minä lopulta sain varmuuden.
- yhyy, yhyy,
parasta!!! kirjoitti:
mutta on se vaan hyvin vaikeaa luottaa toiseen tuollaisen jälkeen. Minusta siinä jo mies alistaa naista, koska taatusti hänen pitäisi ymmärtää naisen tuska. Hirveän itsekäs ja itsekeskeinen mies. Juuri sitä tyyppiä että voisi aivan surutta edelleenkin pettää.. Onkohan se nyt niin, että sä rakastat mutta se toinen ei. Ei ole tarkoitus tehdä sinulle lisäongelmia, mutta kun oma mies joskus käyttäytyi ihan samalla tavalla. Ja olihan se suhde sitten ollutkin jo monta vuotta, kun minä lopulta sain varmuuden.
sunnuntai aamuisin kun viestit ja puhelut painaa päälle, miehesi on ollut jonkin toisen päällä yöllä. Usko tai älä niin se vaan on.
- mieheni
yhyy, yhyy, kirjoitti:
sunnuntai aamuisin kun viestit ja puhelut painaa päälle, miehesi on ollut jonkin toisen päällä yöllä. Usko tai älä niin se vaan on.
laittaa aina puhelimen kiinni kotiin tullessaan, en ymmärrä kyllä sitäkään. Siis jos kännykkä on olemassa, miksei sitä voi pitää työpäivän jälkeen auki. Jos minä olen poissa kotoa silloin hänellä on kännykkä päällä koska minä saan hänet kiinni kännykästä, outoa tämäkin.
- ouTOA
mieheni kirjoitti:
laittaa aina puhelimen kiinni kotiin tullessaan, en ymmärrä kyllä sitäkään. Siis jos kännykkä on olemassa, miksei sitä voi pitää työpäivän jälkeen auki. Jos minä olen poissa kotoa silloin hänellä on kännykkä päällä koska minä saan hänet kiinni kännykästä, outoa tämäkin.
Tuo jos mikä on todella outoa,ja tästä pitäisi ehdottomasti huolestua, nostaa hirmu elämä ja vähintään viskata mies pellolle, hankkia uusi ja parempi.
Kertakaikkiaan kummallista. Epäilyttävintä on että puhelin on auki silloin kun et itse ole kotona. Oletko ajatellut hankkivasi salakuunteluvehkeet kotiisi? Saattaisit saada selville jotain oleellista. Ainakin voit soittaa hänelle tarkistaaksesi josko hän olisikin sulkenut puhelimen.
Kyllä tämä on nyt ihan vakavaa. - Ihmettelijä
mieheni kirjoitti:
Tuleeko puhelimeen työpuheluita? Tai soittaako ihmiset miehelle muuten usein? Ehkä hän vain on niin sinulle omistautunut, että ei halua että yhteistä aikaanne häiritsee puhelin! Eli siksi puhelin voi olla päällä, kun sinä et ole kotona.
P.S. Itse sammutan puhelimen juuri niin kuin miehesikin. Enkä todellakaan petä.
- tejon
missä?
Sairaita sopimuksia sanon minä..Ehkäpä miehesi tekee sen tahallaan? Tietää että tulet siitä mustasukkaiseksi. Miksi et voi kysyä suoraan alun alkaen? Mikä ihme jännitys siinä on, kun toisen puhelinta pääsee tutkailemaan, ihan kuin juuri vartavasten odotetaan ja kytätään, että kunpa siellä nyt edes jotain epämääräistä olisi, niin saisi edes jonkin verran kipinää hommaan?!
Saa sitä kipinää niin paljon muustakin ja voi sitä toisesta välittämistä muullakin tavoin osoittaa. Näin siis vain minun mielestäni. - ei halua,
että hänen työasioitaan tietää muut kuin hän itse. Mikäli on sellainen työ missä on vaitiolovelvollisuus ja kännykkää joutuu käyttämään?
- vaitiolovelvollisuutta
hänen työssään.
- Minä tein niin
vaitiolovelvollisuutta kirjoitti:
hänen työssään.
..että tyhjensin kaikki tiedot omasta puhelimesta.
Jos mies kysyy miksi niin sanon että no niinhän sinäkin teet, että mitä outoa.
- Minä....
Sama meillä, myös mieheni tyhjää kaiken... epäilyttää kyllä.
- makko
ihminen on onnellinen suhteessaan kun ei tee virheitä ja varsinkin kun ei tarvii.aamulla on kiva herätä ku ei morkkista.
- EiYmmärrä
Toivottavasti en ole ainoa, jonka mielestä sopimus toisen puhelimen urkkimiseen ei ole ihan tervettä, suhde siis ei ole terveellä pohjalla. Oletusarvohan tässä on, että toinen on koko ajan epäilyksenalainen. Se on vaan ihmiset niin, että jos ei ole luottoa, ei pitäisi olla myöskään parisuhdetta. Toiseen on pystyttävä luottamaan, mutta ketään ei voi omistaa, eikä toisen uskollisuutta saa kyseenalaistaa pelaamalla selän takana. Suoraselkäinen ihminen ottaa asian suoraan puheeksi, jos epäilee jotakin. Valheesta jää kyllä kiinni, jos vetää oikeista naruista.
- Pyyhitäänkunehditään
Samoin meillä mies tyhjentää. Raukka vain ei tiedä että tarkastin sen jo aikaa sitten ja hain numerot. Tiedän myös miehen tutkineen puhelimeni. Mitä sitten kelle se kuuluu? Kiinni jäätyään selitti puhelimen putsauksen juuri tällä. Näin olisin itsekin tehnyt. Karmeinta ukolle oli se että tiesin sen brebeiditkin sille akalle. Ei kieltänytkään asiaa kun tultiin ero vaiheeseen. No se on mennyttä otin miehen takaisin. Ja nyt sitten ihan luvan kanssa tarkastaminen on molemmilla eikä pyyhittyjä ole ollut.
- petostelua
Ja se suurin petos , itsepetos jatkuu.
- nosecrets
Miks teidän pitää stalkata teidän puhelimet? Itse en tätä ymmärtäisi. Jos toinen kysyisi, mitä on puhelimessa jos turhan paljon käytän tai viestittelen, näytän tietysti ettei mitään salattavaa ole, niinkuin ei olekaan. Muuten en kyllä ymmärrä ollenkaan. Jos ne lokitiedot poistetaankin siksi että ei halua kyselyjä miksi noin pitkä puhelu, mitä nää kaikki on, mitä tää tarkottaa jne? Mitä väliä sillä on kuinka paljon soittaa ja kenelle?! Itse kokisin tuollaisen mustasukkaisuutena koska olen toisen luottamuksen arvoinen, sata prosenttisesti. Miten on teidän laita?
- siinäsyy
Kyllä mäkin pyhin ja ihan siitä syystä ettei tarvii sekoittaa onko joku soittanut ja en ole huomannut vastata ei tosiaankaan pettämisestä kyse tai salailusta. Kasva aikuiseks.
- mennyttäjo
Meillä ei ollut sopimusta toisen puhelin urkkimisesta. Silti urkin koska epäilin miestä. Oli syytä epäillä. Löysin suukkoja tekstareista yms. Eipä ollut miehellä paljon syytä suuttua viestien lukemisesta. Mies kirjaimellisesti lähes lensi pihalle vaikka yhteiseloa oli takana 30 vuotta.
Kumppanin pitäisi saada AINA tietää jos kuvioissa on kolmas osapuoli. Minä en halunnut elää pettäjän kanssa. Luulen että ei moni muukaan. - kättäjakaa
Ei hyvänen aika mihin te ihmiset aikaanne käytätte ja olette sinisilmäisiä. Täällä vielä kyselette onkohan kaikki ok!!!
- MuiskisPusuSuukko
Toivottavasti hän palaa helvetin tulessa.
- rakkauden-tulessa
Jaa kuka hän?
- Expettäjä
Kyllä pettäjä keinot keksii, tässä ainakin alkuperäisellä kirjoittajalla täysin sinisilmäisyys miksi tämä ko. toimenpide tehdään (saa katsoa toisen puh.tiedot). Olen se ns. pettäjä nainen joka eli vakaassa parisuhteessa mutta huonon seksin ja miehen ylilihavuuden takia petin eikä aina henkisestikään meillä synkannut, silti olimme yhdessä. Jos olisin silloin halunnut vakuuttaa etten petä-vaikka petin- niin kyllähän siihen uskottavat keinot löytyy: Täytyy vain tehdä selväksi kakkosmiehelle pelisäännöt ettei soita eikä tekstaa, minä hoidan sen asian. En enää ole parisuhteessa tämän alkuper.miehen kanssa, tapasin uuden miehen jonka kanssa nyt 4 vuotta enkä voisi pettää häntä- kun katsonkin häntä tiedän että hän on minun oma kulta jota rakastan, haluan. Kun nämä asiat toimii, ei ole syytä pettää. Pettämiseen on yleensä syy.
- Expettäjä
Ja puhelimen Loki-osiosta saa kaikki puhelut ynnättyä, kuten tekstiviestitkin Välitystiedot-osiosta. Ei pettäjälle ole vaikeaa. Kaikki keinot tepsii. Onneksi en elä enää tätä valehtelun elämää, on hieno asia olla rehellinen kun toista rakastaa.
- Expettäjä
Ai niin, kerran, pari kakkosmies soitti mutten vastannut kun avomies oli vieressä. Katsoin harmistuneena puhelinta ja totesin "outo numero, kuka tää on, en vastaa, olisko joku puhelinmyyjä". Sen jälkeen työaikana soitin kakkosmiehelleni ja pidin saarnan ettei ikinä soita minulle kotiin. Tällaista on pettäjän elämä, ja koiran silmin miltein sääliä kaivaten. Ei Ikinä Enää.
- Expettäjä
Eli pari kertaa soitti
- Expettäjä
En suosittele pettäjän elämää missään muodossa, kauhea morkkis ja vaikeetahan se on omaa kumppania silmiin kattoa. Sitä kesti aikansa kun tajusin mikä oli elämässä se tärkein, oma rakkaani.
- Expettäjä
Hän kuoli sairauteen lopulta :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331