Yksinhuoltajat

Ihmettelen..

Mikä ihme siinä että nainen tehdään jotenkin "vammaiseksi" kun on yksinhuoltaja. Nämä kirjoittajat taitaa olla vaan naisten jättämiä ja samalla lapsista eroon joutuneita miesressukoita!! Elävät puutteessa ja pitäähän se turhautuneisuus johonkin purkaa.. Mutta ette kyllä fiksuus teistä on kaukana!! Päinvastoin tyhmyys loistaa.. Nainen on nainen, oli hän naimisissa, eronnut, yksinhuoltaja tai sinkku.. ei kait sen perusteella voi luokitella ihmisiä, jokainen on omanlaisensa siviilisäädystä riippumatta. Eiköhän kaikki ole ihmisestä itestään kiinni!!

15

4936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marie

Itse en ole yksinhuoltaja, mutta silti ihmetyttää ihmisten negatiivinen asenne naisiin, jotka syystä tai toisesta ovat jääneet lastensa kanssa yksin. Kaikki on automaattisesti huoria, ilmeisesti siksi koska on saanut lapsen, mutta ei ole enää parisuhteessa.

Siis mietitään.
      Nainen ja mies tapaavat ja rakastuvat. Mies on väkivaltainen. Nainen tulee raskaaksi ja he saavat lapsen. Ei halua enää kestää miehen hakkaamista ja lähtee.
      Nainen ja mies tapaavat, rakastuvat, menevät naimisiinkin ja saavat lapsen. Mies kuolee auto-onnettomuudessa. Nainen jaa lapsen kanssa yksin.
      Nainen ja mies tapaavat, rakastuvat, menevät naimisiin ja saavat lapsia. Vuosien avioliiton jälkeen mies jättää naisen nuoremman takia. Lapset jäävät naiselle.

Siis nämä kaikki naiset siis muuttuvat heti yksinhuoltajuuden virallistuttua huoriksi?

Voihan helvetti.

• Leski/yksinhuoltaja

...tuntuu ettei inhimillisyydestä eikä lähimmäisen rakkaudesta ole tietoakaan. Ihmiset ovat melkoisen pinnallisia, valitettavasti!
      Itse jäin 35- vuotiaana yksinhuoltajaksi murkkuikäisten kaksosteni kanssa, kun aviomies kuoli liikenneonnettomuudessa ulkomailla.

• haukkua

Äh, ei saa provosoitua tuollaisista jutuista. Itsehän tiedät mikä olet, niin minäkin tiedän mikä minä olen.

• vink

ei kannata kommentoida mitään typeriin ketjuihin, senkun mölyää kukin itsekseen ja haaskaa energiaansa tyhjyyteen

• hassuja =)

Nämä lasten mietteet ovat peräisin gradusta, jossa tutkittiin lasten tietämystä
      käsitteistä.
      Lasten määritelmät ovat peräisin analyysiaineistosta.

1. AAMU: silloin heräillään ja ollaan vihaisia äidille.

2. ANOPPI: hieno rouva.

3. DEMENTIA: onko se ruokaa?

4. ELÄKE: Mun molemmat mummit on eläkkeellä, paitsi toinen on nyt Espanjassa.

5. HELLYYS: ettei purista kättä vaan pitää löysästi.

6. HYGIENIA: sitä tarvitaan esimerkiksi kun mennään naimisiin.

7. ISÄ: se hoitaa lapsia, jos äiti on kaupungilla.

8. ISÄNMAA: se on kai semmoinen maa, jonka yllä on Jumala.

9. JUMALA:
      a) Jeesuksen määrääjä, joka loi ehkä maata.
      b) Miten jumalan isä ja äiti tuli maailmaan?
      c) Minä olen miettinyt, että mikä oikeastaan on jalka. Mihin sitä tarvitaan?
      Ja nyt pitäisi vastata, että mikä on jumala, vaikka et tiedä mikä jalka on.

10. KESKI-IKÄ: kun on ensin ollut lukiossa.

11. KEVYTKENKÄINEN: ei ole sukkia lainkaan ja tulee paljon rakkuloita.

12. KIIKARIT: jos on korkealla niillä voi suurentaa ihmisiä.

13. KUOLEMA: sydän ei enää hengitä eikä liiku.

14. LUOSTARI: siellä papit palvovat toisiaan.

15. MASOKISMI: tulee mieleen madot, jotka rokkaa ja kissa, joka tanssii.

16. MIELISAIRAUS: silloin saa miettiä pitkään ennen kuin tietää mitään.

17. MUSLIMI: ne on siellä missä soditaan.

18. NEUVOSTOLIITTO:
      a) se on se maa, joka purkaantui.
      b) se on muistaakseni Tsekkoslovakiassa.

19. PAPPI: se ei ole humalainen.

20. PLANEETTA: Ranska, Espanja ja Saksa ovat eri planeetoilla, mutta meidän
      planeetalla on myös Ruotsi.

21. RASISTI: pöhkö määräilijä, esimerkiksi Iiro Viinanen tai Martti Ahtisaari.

22. RISTIRETKI: toinen luokka menee retkelle vasempaan ja toinen oikeaan.
      Sitten ne kohtaavat ja toinen odottaa kalliolla.

23. ROTUSYRJINTÄ: jotakin koirarotua syrjitään.

24. SEKSI: Se on tosi hienoa työtä, mutta isä ja äiti eivät ole kertoneet siitä
      tarkemmin, koska mä en ole kauhean kiinnostunut semmoisesta.

25. SOPIMUS: vuorotellaan lasten viemisestä.

26. TIETOKONE: sitä painellaan ja sitten näkee,millaista siellä on.

27. TURISTI: paha, valkoinen ihminen, joka matkustaa.

28. USKOTTOMUUS: Tao Tao meni rapakkoon, vaikka sitä kiellettiin. Se oli
      uskoton.

29. VAIHTOEHTO: Syötkö vai menetkö huoneeseesi.

30. YDINVOIMALA: Sinne ehkä mennään, kun on niska kipeä ja sitten voimistellaan.

31. YLIOPPILAS: Saadaan yksi ruusu ja mennään kihloihin ja sitten naimisiin.

• iiness

..kun minulla ei ole lapsia.Ei mikään korvaa,voita ..kirkassilmäistä lasta,joka extemporee laukoo hassuja :) kaiken muun ohella :)

juups...

Sinkulla on yleensä vaan koira tai kissa..ja ne ei juttele.. mulla ei niitäkään..

Tsemppiä ja hymyä kaikille !

• 1st
        iiness kirjoitti:

..kun minulla ei ole lapsia.Ei mikään korvaa,voita ..kirkassilmäistä lasta,joka extemporee laukoo hassuja :) kaiken muun ohella :)

juups...

Sinkulla on yleensä vaan koira tai kissa..ja ne ei juttele.. mulla ei niitäkään..

Tsemppiä ja hymyä kaikille !

kyl kissatkin juttelee, mun kissa puhui lakkaamatta, kun mäkin aina juttelin sille :) Ei tietenkään ihmisten kieltä...

• nuori_nainen

Todellako, ovatko vammaiset mielestäsi huonompia ihmisiä?
      Mutta lasten tekoa niin, että toinen tulevista vanhemmista ei vanhemmaksi haluisi, en hyväksy! En todellakaan arvosta tällä tavoin yksinhuoltajiksi hankkiintuneita naisia. (Toki tiedän, ettei tämä koske kuin muutamia tapauksia.)

• Ihmettelen..

No en todellakaan tarkoita! TAisin käytää vääränlaista ilmaisua vaan! Sen "vammaisen" sanan sijalla olisi pitänyt ilmeisesti käyttää sanaa "huora" tai vaikkapa "huono nainen"

• mdfsd
        Ihmettelen.. kirjoitti:

No en todellakaan tarkoita! TAisin käytää vääränlaista ilmaisua vaan! Sen "vammaisen" sanan sijalla olisi pitänyt ilmeisesti käyttää sanaa "huora" tai vaikkapa "huono nainen"

Minä tulin raskaaksi 19-vuotiaana väärän miehen kanssa. Nyt olen 35-vuotias ja lapseni kiltti ja kunnollinen. Pärjää koulussa ja harrastuksia. Lapsen isään on minulla hyvät välit. Olemme lapseni isän kanssa molemmat menneet naimisiin uuden kumppanin kanssa ja elämä hymyilee.

• 1st

Miten on mahdollista tulla raskaaksi niin, että toinen vanhemmista ei haluaisi? Olen itse sitä mieltä, että miehen kannattaa katsoa tarkkaan, mihin spermansa laittaa. Kun harrastaa seksiä, on aina olemassa raskauden mahdollisuus, luulisi että kaikki tämän tietää. Minusta ei riitä myöskään, että kysyy toiselta, käytätkö ehkäisyä, syötkö pillereitä tms. Ei siihen kannata luottaa, että se nainen kertoo totuuden, ja ei kaikki esimerkiksi MUISTA niitä aina syödä vaikka pitäiskin. Viisas ihminen harrastaa seksiä sellaisen kanssa, jonka kanssa lisääntymisen ajatus ei ole kauhistus, sehän se seksin idea lopulta on. (Juuri tässä kohtaa en itse ollut viisas vaan tein ratkaisevan virheen!) Ja käyttää kondomia.

Dr. Philissä oli kerran juttu näistä =) Siinä oli mies joka oli pannut vaimoaan salaa tämän NUKKUESSA, ja nainen oli ollut ihan ihmeissään että miten on voinut tulla raskaaksi. Aika äärimmäinen tapaus. Ehkä tämänkin naisen olisi kannattanut olla sellaisen miehen kanssa, jonka tietää olevan luotettava? Vaikka kaikkea ei voi ennustaa eikä kaikenlaiseen varautua ja jokainen elämänsä varrella tekee virhearvionteja. Mutta kannattaa itsestään ja spermastaan ja munasoluistaan pitää huolta, sillä jos jotain sattuu niin itse kärsii seurauksista, vaikka se olisikin joku toinen, joka olisi tehnyt moraalisesti väärin.

• Tuke83

Olen samaa mieltä, että kaikki ovat ihmisiä keskenään. Ja itseäni yksinhuoltaja äidit jollain opudolla tavalla kiihottavat. Se on hyvin yleistä, mutta harvapa sitä myöntää!

• yksinhuoltajaraumalta

Olen yksinhuoltaja ja en ole kyllä huoraa lähelläkään. Enkä sen kiimaisempi kuin kukaan muukaan. Olen eronnut. Eli aviovaimosta yh.ksi hyppäys ja syitä tässä en ala ruotia tuntemattomille tuntemattomana. Yksi syy kuitenkin miehen syrjähypyt ja nekään ei johtuneet,etteikö kotona olisi saanut eikä myöskään ole minulla väljä tavara. Että näin. Mutta tasan yksi pitkähkö seurustelusuhde minulla ollut tässä ja se loppui ajanpuutteeseen. Ei ollut sellaista kahdenkeskistä aikaa,jota tyyppi kaipasi. Lisäksi hän haluaa käydä kuppiloissa ja minä en . Antaa hänen löytää sopiva kumppani. Olen aivan tavallinen äiti ja työssäni pärjään. Yksinhuoltaja ei todellakaan tarkoita jakorasiaa. On varmaan sellaisiakin,mutta ei voi yleistää. Olen tyytyväinen näin.

• unjustice

Minusta taas tuntuu, että naisilla on pelkästään oikeuksia eikä mikään saisi olla negatiivinen juttu. Naiset on aika epäoikeudenmukaisia, vaativat paljon mutta eivät tarjoa itse mitään.
      Nykypäivänä nainen voi olla minkälainen tahansa ja jos häntä kritisoi mistään niin se on aina väärin?

Jos mietitään minkälainen miehen tarvitsee olla ollakseen haluttava niin se lista sisältää:
      pitkä ruumiinpituus
      komeat mallikasvot
      geneettisesti hyvä vartalo eli leveät hartiat suhteessa kapeaan vyötäröön
      geneettisesti hyvät tuuheat hiukset hyvällä hiusrajalla jotka ei kaljuunnu
      korkea koulutus
      korkeastipalkattu työ
      sosiaalisesti lahjakas itsevarma alfaluonne
      matala ääni

Jos mietitään minkälainen naisen tarvitsee olla ollakseen haluttava niin:
      älä ole lihava
      älä ole yksinhuoltaja

• SoulSick

Harva mies haluaa kasvattaa muiden lapsia, siinä yksinkertainen syy. Muutenkin naiset käyttävät lapsia pelinappuloina, joista olen useampaa tapausta saanut todistaa, niin ei ainakaan itseäni kiinnosta sotkeutua mihinkään huoltajuus-kuvioihin. Kukin tavallaan. Tämä on 35-vuotiaan miehen näkökulma. Elän mieluummin yksin, niinkuin taisi käydäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      140
      4422
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      350
      2230
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2114
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1891
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      107
      1820
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1787
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      483
      1621
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1479
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      488
      1363
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1338
    Aihe