Poninhäntä miehellä?

Juliska

Miesten logiikkapuolella on kysytty miehiltä mielipiteitä, tykkäävätkö he lyhyt- vai pitkätukkaisista naisista.

Joskus pitkätukkaiset miehet sitovat tukkansa poninhännälle. En ole koskaan ollut poninhäntämiehen kanssa, mutta suoraan sanoen tuntisin itseni lesboksi, jos sen tekisin.

44

11666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ihania

poninhännällä tai ilman. Jos tätä nyt sattuisi lukemaan joku vapaa isokokoinen pitkätukkamies, joka EI ole juopporenttuhulttio, niin ilmoittaudu, pliis. Täällä Lounais-Suomessa ois kotihipin paikka vapaana. =D

• luupeto

pitkätukkaponinhäntämiehissä? En tajua.

• selittää
        luupeto kirjoitti:

pitkätukkaponinhäntämiehissä? En tajua.

Mä vain tykkään niistä. Pitkä tukka miehellä voi olla aivan älyttömän hyvännäköinen, kunhan se ei ole liian ohut tai huonosti hoidettu. Fyysistä vetoa en osaa lyhythiuksisiin miehiin tuntea lainkaan. Joidenkin mielestä se on varmaan ongelma, mutta ei se mulle mikään ongelma ole, koska pitkätukkia riittää. =)

• - pmm-

voi olla hyvinkin seksikäs, mut ei suinkaan aina ;) Vaatii siis vahvasti oman tyylinsä hallintaa ja karismaa, jotta sopii ponnari miehelle.

Kombinaatio yleisesti ottaen maskuliininen olemus & ponnari matsaa miehelle musta kyllä. Valitettavasti vaan joillakin se maskuliinisuus on liiaks "hakusessa", eli näyttäytyy naiselle lähinnä kertaa x pesemättömänä aluskerrastona ja öykkärimäisenä käytöksenä... SELLAINEN ei ole seksikästä ja jos siinä sit vielä on se ponnari lisänä, kuin pisteeks i:n päälle, niin no,no...;D

Jos miehen tukka on kauheen ohut, niin ei ehkä kiitos ponnari-pituutta myöskään, paitsi jos mies nyt välttämättä haluaa toteuttaa kuvauksellisuuttaan jonkun siivousvälinefirman kuvaston moppeja esittelevässä osiossa.

• Sanotaakin

Homo-poneiksi.

• julia sigge

SANOTAANKIN
        Sinulla näyttää olevan sana homo hyvin rakas, ihan kun se olisi jotain negatiivista, miten läpeensä kyllästynyt sitä voi olla näihin idioottimaisiin miehiin jotka pelkäävät homoutta, vaan sillä kun taas jälleen kerra ajattelevat seksiä , Vai pitäisikö kaikilla olla kauluspaita 60 luvulta verkkarien kanssa ja haista hieltä että olis muka mies. Oitkätukkaiset miehet ovat seksikkäitä ja hyvän näköisiä, ja homot sitten ovat myöskin ihania ihmisiä ja rohkeita, heillä ei ole tavis vitsailla suomijätkästä vaikka aihetta olisi kuinka paljon tahansa.ja seisovat sanojensa takana ja uskaltavat rakastaa sitä kehen rakastuvat, se vasta on miehekästä. Näillä verkkari jätkillä ei ole edes tiedossa mitä suhde tarkoittaa.

• luupeto

siis kertakaikkiaan. En tosin oksenna kun sellaisen näen, ei liikuta. Ei herätä suurta inhoa, mutta en voisi olevani pitkätukkapojan kanssa. Ignoreaan heidät.

• Bianca

Mulla ainakin sellainen asenne miehiin, ettei saa olla pitempi tukka tai käyttää enemmän meikkiä kuin minä! :)

Mutta en kyllä tunne minkäänlaista vetoa pitkätukkaisiin miehiin.. Tulee mieleen vaan että "Mikäs se toikin hevari/hippi on" - mene pois!

SIISTI MIES - SIISTI HIUKSET ;)

• 99

Mitä ihmeen tekemistä siisteydellä on asian kanssa? Kummallista kun sillä perustellaan nykyään vähän kaikenlaista, esim. että karvat pitää ajella, että on siistin näköistä ja meikkiä laittaa.. kohta varmaan ryppyleikkauksia perustellaan sillä ettei ole niin epäsiistin näkönen.

Minä tykkää puhtaista pitkätukkaisista miehistä.

• cacacacachahaha
        99 kirjoitti:

Mitä ihmeen tekemistä siisteydellä on asian kanssa? Kummallista kun sillä perustellaan nykyään vähän kaikenlaista, esim. että karvat pitää ajella, että on siistin näköistä ja meikkiä laittaa.. kohta varmaan ryppyleikkauksia perustellaan sillä ettei ole niin epäsiistin näkönen.

Minä tykkää puhtaista pitkätukkaisista miehistä.

99
        Siitähän se aihe onkin pitkätukkaiset miehet ovat hyvän näköisiä ja vanhanaikaiset naiset peräkyliltä eivät voi käsittää että joku niistä tykkää, mutta kaupunkilais nainen haluaa laatu tavaraa ja pitää siististä pitkätukkaisesta miehestä

• namis

jos menisin sänkyyn pitkätukkaisen miehen kanssa tuntuisi se lähinnä siltä kuin olisin sängyssä naisen kanssa. EI KIITOS!

• kokeillut?

Mä olen ollut aika monenkin pitkätukkaisen miehen kanssa sängyssä, eikä yksikään niistä ole tuntunut vähääkään naiselta. ;-)

• bbbbb

Kyllä vastaavasti miehillä on ihan samoja vaikeuksia lyhyttukkaisien naisten kanssa. Se on tosi kumma miten sitä näkee vain ne hiukset ja kaikki muu ikäänkuin katoaa. Vaikka olisi kuinka isot ja kurveja ja muuta, niin ei auta.

• Miesystäväni piti pitkää, mustaa ja kiharaa tukkaansa poninhännällä. Mielestäni se oli oikein hyvännäköinen ja seksikäs ja sopi hänelle. Myöhemmin hän kuitenkin leikkasi tukkansa lyhyeksi. Hänen nykyinenkin lyhyt kampauksensa on miellyttävä. Siis jos miehen hiukset ovat pitkät, niiden täytyy olla myös siistit ja sopia muuhunkin tyyliin.

• on kiva,

jos sopii muuten hänen tyyliinsä.

• on ihanat!

Varsinkin miehellä joka on miehekäs. Pitkät, paksut, terveet, kiiltävät hiukset... ahh :) Niin enkä minä kyllä tunne itseäni lesboksi.

• ,,,,

Ainakin huomaa, että mies ei ole businessmies, jos on pitkät hiukset. Usein laiskat miehet kasvattavat pitkät hiukset, että ei tarvitsisi käydä parturissa koskaan. Pitäisi olla todella paksut hiukset, että mies ei näyttäisi hipiltä pitkissä hiuksissaan. Lähinnä oksettaa pitkähiuksiset miehet, varma turn-off.

• dffdfddf

Nonniin. Pitkähiuksiset miehet on laiskoja! Näinhän se menee. On kyllä kummaks mennyt tämä meno, hipitkin on jotenkin erittäin vastenmielinen ilmestys? Noo, makuasiahan se on. Mutta pitkähiuksisista miehistä seksikkäin on Jim Morrison. Näin se menee.

• Noo itse olen 24v sporttinen business-henkinen jäbä ja pitkää tukkaa kasvattamassa. Pakko siihen on kerran elämässä olla pokkaa. Tuntuu, että lyhyellä tukalla pää on vain yksi iso "naama." On se näitä martial art juttujakin, enemmän tapana itämaissa. Tämä tuleva talvi menee pipo päässä, sitten keväällä pitäisi jo olla niin pitkä, että sais ponnarille vihosta viimein! Jos joku nainen mut ignoraa sen takia, eipä ole mun nainen, vaadin muutenkin naiselta syvällisyyttä.

• 19

Täällä olis poroa, ehe ehe.

Hipit on kivoja.

• Nuottatukka
        dffdfddf kirjoitti:

Nonniin. Pitkähiuksiset miehet on laiskoja! Näinhän se menee. On kyllä kummaks mennyt tämä meno, hipitkin on jotenkin erittäin vastenmielinen ilmestys? Noo, makuasiahan se on. Mutta pitkähiuksisista miehistä seksikkäin on Jim Morrison. Näin se menee.

Se kertoo aika paljon sinusta itsestäni. Mieti nyt joku narkomaani alholisti mikä kuoli yrjöönsä on sinun ihannemiehesi. Yök.

• Notski
        Nuottatukka kirjoitti:

Se kertoo aika paljon sinusta itsestäni. Mieti nyt joku narkomaani alholisti mikä kuoli yrjöönsä on sinun ihannemiehesi. Yök.

Aivan ihana mies. Veti huumeita kaksin käsin ja pönkitti joka väliin kuinka paljon muka kaatoi naisia. Lopuksi kuoli omaan yrjöönsä. Joo hemmetin hyvä ihannemies.

• raavas nainen
        Crush kirjoitti:

Noo itse olen 24v sporttinen business-henkinen jäbä ja pitkää tukkaa kasvattamassa. Pakko siihen on kerran elämässä olla pokkaa. Tuntuu, että lyhyellä tukalla pää on vain yksi iso "naama." On se näitä martial art juttujakin, enemmän tapana itämaissa. Tämä tuleva talvi menee pipo päässä, sitten keväällä pitäisi jo olla niin pitkä, että sais ponnarille vihosta viimein! Jos joku nainen mut ignoraa sen takia, eipä ole mun nainen, vaadin muutenkin naiselta syvällisyyttä.

Martial art tyypeillä on yleensä lyhyet hiukset kun tukka on vain tiellä ja siitä saa hyvin kiinni. No harrastat varmaan jotain aikidoa tai feng shuita :_D

• SHANNON-f

Olipa hurja kommentti! :O

Itse en tuntisi itseäni ollenkaan lesboksi, jos olisin poninhäntämiehen kanssa.

• Lappalainen-67

Heh kaikkea sitä saakin lukea...eipä ole koskaan tullut tuollaista mielleyhtymää, vaikka enimmältään olen elämässäni päätynyt yksiin pitkätukkaisten kanssa.

Maukasia sano koira ku persettään nuoli ;)

• lottamari_1

"Mutta suoraan sanoen tuntisin itseni lesboksi, jos niin tekisin". Noin voi sanoa vain ruma nainen, sillä pontihäntäinen mies ei ole feminiininen tai homotyyppi. Ponihäntämiehellä luonne on yleensä rento, taiteellinen, eroottinen, romanttinen ja hellä. Ponihäntä kertoo miehen seksikyydestä ja kyvykkyydestä sekä siitä, että hän on tunneihminen.

Eihän nainenkaan näytä mieheltä lyhyissä hiuksissa ja jotkut miehet rakastavat naisten lyhyitä seksikkäitä hiuksia, jossa kasvojen sirot piirteet tulevat hyvin esiin.

Intiaanien pitkät hiukset kertovat vapaudesta ja riippumattomuudesta ja kesyttämättömyydestä,..joka naisen unelma :)

• mummomuori*

pitkistä hiuksista ja että ne ovat välillä ponnarillakin.

Mielestäni pitkät hiukset ovat erittäin eroottisen alkukantaisia. Etenkin vanhemmasta miehestä ne tekevät arvovaltaisemman, kuten ennen päälliköillä oli tapana. ja tämä…pitkät hiukset kertovat vapaudesta ja riippumattomuudesta ja kesyttämättömyydestä…” - juuri näin.

• näkkileipä.....

Heh heh hee, ei se tukan pituus tee miehestä naisellisempaa :D Sanoisin että se naismaisuus enempi rakenteesta kumpuaa kuin tukan pituudesta.

Pitkät, hyvinhoidetut hiukset ovat aika seksikkäät miehellä joille se tyyli sopii :P Harmi jos ponnarilla sitä pitävät

• Otan osaa...

• Nainen30v.

Pitkä tukka vanhemmalla miehellä on kyllä kamala. Ponihännällä tai ilman. Vain vanhentuneet hevarit tai rantojen miehet antavat tukkansa kasvaa viellä yli 30 vuotiaana.

• frost-free

osaa sanoa, riippuu miten miehekäs mies on muuten.Jos se käyttäytyy kuin tyttöfrendi mä kohtelen sitä kuin tyttöfrendä ja käsken sen tulla veskiin ku vaihdan tamponia! ihan siis riippuu siit miehest...nih!

• Mons Pubis

Vaihtoehtoja

On postin ponnaria, jenkkiponnaria, homppeliponnaria, muusikkoponnaria, taiteilijaponnaria.

• Clobo.

Jos mies on muuten ihan hyvän näköinen niin ponihäntä ja pitkä tukka on hyvin seksikäs! Välillä tuolla ulkona toivon näkeväni pitkätukkaisia miehiä silmäniloksi ;)

• en tykkää

Parempi on lyhyt tukka. Mies näyttää enemmän mieheltä ja siistiltä. Buudelit ja siimaletit ei sytytä. Siili ei tartte olla. Pisimmillään miehen hiukset voi olla korviin/niskaan kasvanut kauttaaltaan ja lainehtiva... Joillekin tosin sopii ponnari. Ei se silti sitä tarkoita, että mies olisi yhtään sen herkempi, syvällisempi tai taiteellisempi kuin lyhyt lettinen. Monet luo sen illuusion, aivan kuten naiset jotka pitää lyhyttä tukkaa, tahtoo olla niin uusmielisiä ja rohkeita.
      Vähiten merkitsee tukka ihmisessä. Skinhedit maastohousuineen ja tatskoineen kierrän kaukaa. En todellakaan tahdo olla tekemisissä rasistien kanssa jne.

• formerdesperado

Lyhyttukkaiset ja kaljut naiset voi kanssa olla söpöjä ja en tunne itseäni mitenkään homoksi, eikä mulla ratkase naisessa hiukset, enkä tykkää niistä hiuksista minkään idean tms takia vaan jos sopivat sille naiselle. En pidä pitkää tukkaa minkään taiteellisuuden, syvällisyyden tai päällikkyyden osoituksena vaan koska tykkään tästä tyylistä.

• reilu peli

Ei kai se ponin häntä haittaa jos suhde toimii, taas sitä tavanomaista ennakkoluuloa joka inhottaa. Mites olis jos kaikki jättäisivät lapselliset ennakkoluulonsa ja tutustuisivat ensin ihmiseen jolla on jotain "väärin" ihminen joka arvostelee kaikkia pieniäkin yksityikohtia ei voi olla kehittynyt mitenkään muuten kun kyläpolitiikan alalla Siis JUORUAMISESSA.
      Monta fiksua miestä joilla on pnihäntä on olemassa joten ei tukka miestä pahenna eikä tukattomuuskaan.

• 26 v nainen

Mieluummin kalju kuin ponihäntä. Lähen kaikki pitkätukka miehet ovat jonkun alakuttuurin edustajia. Hevarit, gootit, filosofit, biseksuaalit, hipit, lintubongarit,..
      Lähes kaikki pitkätukat ovat muutenkin jotenkin naismaisia, mikä ei oikein sytytä.

• ffffffffffffffffffff

Lähen kaikki pitkätukka miehet ovat jonkun alakuttuurin edustajia. Hevarit, gootit, filosofit, biseksuaalit, hipit, lintubongarit,..
      Lähes kaikki pitkätukat ovat muutenkin jotenkin naismaisia, mikä ei oikein sytytä.

26v nainen.
      Oon pitkätukka,MIES.Hevariksi tunnustan itseni,en ole mikään luonnonsuojelija aktivisti.PÄINVASTOIN.
      Tykkään Autoista(50-70 lukulaisista) ja niiden vapauden/fiiliksen tuomasta tunteesta.
      Hieman se pitkäletti haittaa öljynvaihtoa tai muuta auton alla rassausta.
      Moppitukalla siivoaa jälkensä....

• bellus maritus

Ai että jonkun alakulttuurin tuloksia pitkätukkaiset , naapurimaassa edeuskunnassa parit ponihännät ja komeita miehiä molemmat. Minusta alakulttuurin edustajat ovat juuri ne TAVALLISET taapertajat jotka eivät uskalla pitää ulkonäköänsä sellaisena kun haluavat vaan sellaisena kun MUUT ovat päättäneet, joten aika alistavaa kulttuuuria ja naiset ovat kovaäänisesti mukana kommentoimassa---ei mies--- ja- en lähtisi sellaisen mukaan---
      Joten riippuvaisuus siitä miten toiset ihmiset pitävät on oikeaa alakulttuuria. Ja sitten vielä puhutaan NORMAALISTA miehestä. Historian kirjoista näkee näitä " Alakulttuurin pitkätukkaisia MIEHIÄ" vaikka miten paljon joten te jotka ETTE voisi edes ajatellakkaan niin lukekaa ja katsokaa kuvia. Mutta minä taas en pitäisi miehestä jolla ei ole koulutusta, joka ei ole älykäs, joka haisee hieltä koko ajan, ja jolla on ajatukset seksissä koko ajan , ja joka juo joka viikonloppu , sehän on sitä kulttuuria jota on tarjolla tässä maassa ja siihen on naistenkin tyydyttävä ja lopulta ne luulee itsekkin että se on se ainut oikea. Joten komea pitkätukkainen mies joka on töissä joka päivä, työpaikassa jossa tarvitaan hyvä koulutus, ja joka on puhdas miellyttävä ja ennenkaikkea joka ei ole alistettu näihin hulluihin kaavoihin jonka mukaan aika moni muu elää kun ei uskalla olla oma itsensä vaan on alistettu miehen kuva. pitkätukkainen mies on rohkea ja ei riippuvainen siitä mitä muut pitävät hänen hiuksistaan.

• BFgirl

Joo ei kiitos mulle. Kaikki hiustenpituudet miehellä sexyjä niin kauan kun niitä ei saa ponnarille. Miehen tulee näyttää mieheltä.

• hmm..

Heillä onkin hyvä leikkaus ja miehekkyyttä muutekin. Tummat hiukset ja hyvät kasvot.

• niin-

Aika harvalle miehelle sopii pitkät hiukset. Osaisin sanoa kenelle sopii ja mikä pituus.

• diididiu

Nuoren naisen näkökulmasta; pitkä letti tekee miehen ;-)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      118
      6229
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      3992
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3325
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      476
      2812
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      276
      1823
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1486
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1416
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      163
      1327
    10. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1283
    Aihe