Vaimo peri isältään kaksi Ladaa vuosimalleja 89 ja 96.Nyt juuri en tyyppimerkintöjä muista, mutta uudemmalla on ajettu 50 tkm ja vanhemmalla 26tkm!
Ovat olleet suulissa käyttämättöminä muutamia vuosia, kun ei ole maltettu antaa vaihdossa. Nyt ovat kuitenkin vain tiellämme. Korit täysin ruosteettomat ja autot ovat ajamalla suuliin viety, joten pitäisi olla täysin kunnossa. Mahtaisiko jollain olla antaa osviittaa hintaluokasta. Maksaako vaivaa laittaa rekisteriin ja laittaa iskuun...Ovat kuitenkin varmaan harvinaisia noilla ajokilometreillä(jotka muuten pitävät paikkansa).
Perintöladat
8
3101
Vastaukset
mutta noilla ei taida paljoo arvoo olla.
jos noi ois mun ni pyytäisin jotain noin 2000-4000€ mallista riippuen, suomessa toimii ladakerho, muistaakseni osotteessa www.ladakerho.fi niil on varmaan foorumissa vieraskirja, paa ilmotus sinne mallia 4000€/paras tarjous. uskoisin et joku kiinnostuu- koska mä
sain vain Samaran ukiltani.
Kilsoja oli vain 48000, mut silti siskon mies sai sen ajattua pas****i. - myyntiin1
Kiitos vinkistä. Tiedän kyllä, ettei noilla rahoiksi lyödä, muttei kuitenkaan viitsis paalatakaan tai varaosiksi silputa kun joku sais varmaan ihan ok kärryt...
- Repe89
Ostan noi peltorasseix, menevät sitte paskax rälläämisen ja rikkomisen jälkeen paaliin. Maksan 100€ noista yhteensä, tuun itte hakeen.
- kysyntää
Se vanhempi voi olla haluttu kun se on viimeisiä legendaarisia perusladoja ilman onnetonta kaasutinkatalysaattoria. Jos molemmat ovat täysin kunnossa itse ottaisin vanhemman.
- vazman
Eli uudempi on jo kanttilamppu mutta onko toi vanhempi pyöreälamppuinen?
- myytävänä
Kyllä ne molemmat on kantikkailla lampuilla.
- Blondi_Nuttura
Itse ostin 35000 ajetun Lada 1200 kanttilampun ajokuntoisena 200 eurolla. Ja myin sen parin vuoden ajon jälkeen 170 eurolla.
Kyllä kaduttaa.
Vaikka mitäpä minä sillä...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875