Asfalttityöntekijöiden Palkka?????

Asfaltti polttaa

Olisiko kenelläkään tietoa paljonko asfalttityöntekijöille maksetaan palkkaa???
Mikä on esim. TES tai onko muuta tietoa??
Kiitos jo etukäteen kaikille vaivaa nähneille!!!

21

21333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy
      • sfdgsdfg

Työpäivät on sitten PITKIÄ! n. 20 h päivässä, mutta talviloma on toisaalta ruhtinaallinen

• muutama kesä sitten

parhaimmillaan n. 5000 euroa kuukaudessa.

• rehellisyys maan perii

toivottavasti kaveris rahas vielä vie tuuli mennessään

• rehellisyys maan perii

toivottavasti kaveris rahas vielä vie tuuli mennessään

• JISU

joo palkat ovat tes mukaiset näissä isoissa firmoissa pienet firmat kuulemma maksavat paremmin palkka on 10-15 euron välillä tunti ja isot tilit perustuvat juuri pitkään päivään n.14-16 tuntia

• jee

Se on 9000 yleensä

• Asfaltti
        jee kirjoitti:

Se on 9000 yleensä

Pyh..jos noin saat palkkaa ei työnantajan paljon kannata eikä tarjoukset läpi mene.
        Komennustyöntekijät (kiinalaiset, Puolalaiset ym.) tekevät kiinteällä tes minimillä n. 8-9 €/h.
        Ylityöt tasataan vapaina.

• Kesä '10
        Asfaltti kirjoitti:

Pyh..jos noin saat palkkaa ei työnantajan paljon kannata eikä tarjoukset läpi mene.
        Komennustyöntekijät (kiinalaiset, Puolalaiset ym.) tekevät kiinteällä tes minimillä n. 8-9 €/h.
        Ylityöt tasataan vapaina.

Harjoittelija 9.10 €, Lapiomies 12.61 €, Kolamies 13.41 €, Perämies tai levittimen kuljettaja 14.20 €, Etumies eli nokka 15.00 € -tunnilta. Jokainen saa osaamisensa mukaan tämän päälle laskettavan "lisän" ja enemmänkin mikäli työnantaja katsoo sen aiheelliseksi. Mainitut euro määrät ovat siis alimmat maksettavat korvaukset joita pitäisi noudattaa.

• mipe55

Jeps. itse olen perämies, ja peruspalkkani on 15 ja risat. tuotantona teillä (siis teiden vedossa)viime kesän taisi olla reipas19 ekeä tunti, eli nettona vajaa viis tonttua kouraan. sis. kilometrikorvaukset yms.

• pikiakka

Harmi kun en ole mies...Minulle kelpaisi kausiluonteinen työ hyvällä palkalla

• hulluhumanistihippi

hölmö akka, etkö oo muka ikinä nähny niissä hommissa naista? minä oon

• fude65

6kk hankin 44560€ palkkaa. Lisäksi päivärahoja 5000€ matkakorvauksia 8000€. Nyt ansiosidonnaista 2000€ käteen.

• Tapsa599

6kk= 63 tonnia verollista ylitöitä tosin aika paljon.

• KuninkaallinenJyräkuski

74tonnia, 4kk ja ylitöitä tietysti.

• rsjr

Minullapa on asiaan liittyvä kysymys: maksetaanko kilometrikorvaukset kotoa työntekopaikkakunnalle vai ainoastaan työntekopaikasta majoitukseen jonka työnantaja on järjestänyt? Entäpä jos kilometrikorvaukset maksetaankin palkkana - meneekö tämä näin? Erikoista, palkkahan on verotettavaa... tietysti hyötynä se, että tulo esim tulevaa eläkettä ajatellen kasvaa ja saahan verotuksessa vähentää kilometrit työntekopaikkakunnalle.... mutta mikä on siis käytäntö? Työehtosopimusta olen lukenut mutta tiedän että on olemassa erilaisia käytäntöjä!

• bdswe

jos laitetaan kaupunki porukkaan palkat on siivoojan tasolla

• Anonyymi

Pääseeköhän 16-vuotias asfalttityömaalle töihiin pariks kuukaudeks? Olisi mukavaa jos joku vastaisi ja pitkät päivät eivät kyllä ole este.

• Anonyymi

Ei 16 vuotiaat saa tehdä pitkiä päiviä minun mielestäni.

• Anonyymi

Itse pääsin asfalttityötekijäks ei vaadittu muutakun työturvallisuuskortti. palkka 11,11€/h joka on tes mukainen, alkaa ens kuussa

• Anonyymi

Miksi asfalttimiehet on lihavia? varsinkin jyrämiehet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      309
      2743
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      53
      2583
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      121
      1710
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1400
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1211
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1070
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      1010
    Aihe