Onko kellään kokemusta Citrax-merkkisistä lääkkeistä?
CITRAx?
34
47292
Vastaukset
- lääke vai
jokin muu tuote? Mainitsemaasi lääkettä ei ole markkinoilla, siis jos nyt tarkoitat sanan varsinaisessa merkityksessä lääkettä etkä mitään huuha-pillereitä
- tarkotin..
tarkotin justiinsa niitä huuhaa-laihdutus-pillereitä..
- luuviuluko
Täällä niitä myydään, vaikuttaa epäilyttävältä.
http://www.select.fi/upsale.php?vid=&ksivu=1&lisaa=set&t_id=132&r_id=2&sivu=tuotteet - Sandy
luuviuluko kirjoitti:
Täällä niitä myydään, vaikuttaa epäilyttävältä.
http://www.select.fi/upsale.php?vid=&ksivu=1&lisaa=set&t_id=132&r_id=2&sivu=tuotteetJärjenkin pitäisi sanoa, että tuote joka lupaa laihtumista ilman ruokavalion muutosta ja liikunnan lisäämistä on 100% kusetusta.
- kokeilla
kyllä tässä mietityttää, ja haluan kokeilla. saapahan rahat takaisin jos ei toimi.
- ....
saas nähdä....:)lankesin tuon rahat takaisin takia...
Voihan sitä kokeilla....- toiminut?
ajattelin kysellä että toimiko lääke?
- ihmepillerinpopsija
Moro, mua rupes häiritsee kun tuossa kuponkiuutisissa sanottiin et 30päivän palautus oikeus..
Pillerit tuli ja siinä oli et 14 päivän palautus oikeus...hmph...pitäskö ne palauttaa 30 päivän päästä ja ottaa kopiot noista niitte mainoksista jos ne vaik ruupeki sanomaan ettei palauta rahoja kun 14 päivää menny...hmph - höhöö
ihmepillerinpopsija kirjoitti:
Moro, mua rupes häiritsee kun tuossa kuponkiuutisissa sanottiin et 30päivän palautus oikeus..
Pillerit tuli ja siinä oli et 14 päivän palautus oikeus...hmph...pitäskö ne palauttaa 30 päivän päästä ja ottaa kopiot noista niitte mainoksista jos ne vaik ruupeki sanomaan ettei palauta rahoja kun 14 päivää menny...hmphNiillä pillereillä on 30 päivän palautusoikeus vaikka mukana tullut lappu kertoo 14 päivästä. Ota varalta mainos talteen niin voit tarvittaessa todistaa. Kerrottiin kun soitin että menetellään mainoksen mukaan.
- hehheli
On, käytän niitä mutta en ole varma tuloksista. Aloitin 22.12 ja vaakani näyttää mitä sattuu. Kyllä, luulen että niistä on minulle apua.
- ... oliko...
... vaikutusta?
- toimiko ne
... oliko... kirjoitti:
... vaikutusta?
eli oliko vaikutusta ja kestikö tulokset oikeesti kuurin jälkeenkin...
- pajoo
toimiko ne kirjoitti:
eli oliko vaikutusta ja kestikö tulokset oikeesti kuurin jälkeenkin...
nyt lähtenyt kuukaudessa 10kg.. vielä 2kg..
kaljaa ja sipsiä joka päivä
just joo - toimiiko miten nopeesti??
pajoo kirjoitti:
just joomietin kannattaisko mun tuhlata rahoja siihen, ja kai ne saa takas jos ei toimi?
- Kiinnostunut..
pajoo kirjoitti:
just jooOnko citraxilla oikeasti ollut positiivista vaikutusta painon pudotukseen? Itse ajattelin myös kokeilla sitä..
- jb9776hghgg
mullekin tuli tää shopping-lehti näköjään tekin ootte langennu. en oo tod ylipainonen mut haluaisin nähä jonkun läskin kokeilevan. (painan 56kg ja oon 15v niin en voi tilaa)
- hindi
Toimiko jollain nää kapselit ihan siis huomattavasti niinku siinä sanottiin.. Ja Entä saako rahat takasin vaik on popsinu koko paketin? siis jos ei tulosta näy! Onko muita laihdutus pillereitä?
- Haaveilija 58
Hei sinä nimimerkki jb9776hghgg
Olet 15 vuotias unohda tälläiset laihdutuspillerit ynm. laidutus jutut sinun sinä tarvitset kasvaaksesi kaikki mahdolliset elimistösi rasva ynm. aineet. Voi olla jopa vaarallista tuossa iässä kokeilla. Sitä paitsi kuten sanoit olet alaikäinen etkä voi tilata.
Terveisin anoreksiasta kärsivän nuoren tuntenut.
- Ihme
Olen käyttänyt citraxia nyt 3 viikkoa (olen ottanut 3 kapselia vuorokaudessa) enkä ole laihtunut yhtään eikä rasva ole hävinnyt mihinkään, harrastan säännöllistä liikuntaa aktiivisesti muutenkin. Kävin eilen verikokeissa ihan muista syistä olen ns. "tutkimuskohteena", mutta on mielenkiintoista nähdä mitä elimistöni voinnistani kertoo. Olen miettinyt mitähän nuo kapselit ihan oikeasti sisältävät ja katsoin kapselin sisääkin. että onko siellä yhtään mitään koko keveässä kapselissa olihan siellä jotain kuitenkin. Minä en ole menettänyt kuin rahaa (toivottavasti)tähän mennessä. Toivoin salaa mielessäni saavani pömppö vatsani sulamaan, mutta se ei lähde edes jumpalla teen kai vatsalihasliikkeeet väärin ja kasvatan vain vatsaani muuta selitystä en ole enää keksinyt. Mutta epätoivossa ihminen sortuu vaikka mihin. Tämä oli minun kokemus tuotteesta.
- alkava pullero
Toisen lapsen jälkeen hiipinyt lievää ylipainoa. Syömistä en kykene tarpeeksi pitkään hillitsemään ja kroppa ei kestä pelkällä liikunalla laihduttamista, niin ajattelin what the f..
kokeillaan vaikka aina olen näitä pillereitä irvaillut.
Tuskin ne mihinkään pikkupömppään auttavat, mutta oletan että vähän enemmän elopainoa omaavilla voi jotain vaikutusta olla.
Onhan tässä se fakta, että sitruunahappo vaikuttaa aineenvaihduntaan ainakin jonkin verran.
Toista päivää jyrsin pillereitä ja koko ajan pakkaa hikiaaltoa päälle, joten ainakin aineenvaihdunta on jyrähtänyt liikkeelle-yleensä palelen helteelläkin.
Voin vaikka 2 vkon päästä ilmoitella mikä on tilanne. Lähtöpaino 73kg. - päkäkää
alkava pullero kirjoitti:
Toisen lapsen jälkeen hiipinyt lievää ylipainoa. Syömistä en kykene tarpeeksi pitkään hillitsemään ja kroppa ei kestä pelkällä liikunalla laihduttamista, niin ajattelin what the f..
kokeillaan vaikka aina olen näitä pillereitä irvaillut.
Tuskin ne mihinkään pikkupömppään auttavat, mutta oletan että vähän enemmän elopainoa omaavilla voi jotain vaikutusta olla.
Onhan tässä se fakta, että sitruunahappo vaikuttaa aineenvaihduntaan ainakin jonkin verran.
Toista päivää jyrsin pillereitä ja koko ajan pakkaa hikiaaltoa päälle, joten ainakin aineenvaihdunta on jyrähtänyt liikkeelle-yleensä palelen helteelläkin.
Voin vaikka 2 vkon päästä ilmoitella mikä on tilanne. Lähtöpaino 73kg.minäkin aloitin tänään kuurin. 170/84
meinaan kyllä katsoa 30 päivän kuluttua tulokset tai sitte haluun tuon 50€ takasin. Mulla tässä kropassa lölllöä ja nestettä aika paljon.. - Että näin...
päkäkää kirjoitti:
minäkin aloitin tänään kuurin. 170/84
meinaan kyllä katsoa 30 päivän kuluttua tulokset tai sitte haluun tuon 50€ takasin. Mulla tässä kropassa lölllöä ja nestettä aika paljon..Purkki tuli postista maanantaina ja nyt on nautittu yhteensä 4 tabua. Syön ja juon entiseen tapaan ja uskokaa tai älkää, mutta 1½ kg on lähtenyt! En uskoisi itsekään, jos joku tällaista "soopaa" yrittäisi minulle syöttää! Mutta totta se on ja täytyy nyt vaan uskoa! En mässäile, mutta en pidä mitään vesipaastoakaan, ja kilot senkus lähtee.
- kata573
Että näin... kirjoitti:
Purkki tuli postista maanantaina ja nyt on nautittu yhteensä 4 tabua. Syön ja juon entiseen tapaan ja uskokaa tai älkää, mutta 1½ kg on lähtenyt! En uskoisi itsekään, jos joku tällaista "soopaa" yrittäisi minulle syöttää! Mutta totta se on ja täytyy nyt vaan uskoa! En mässäile, mutta en pidä mitään vesipaastoakaan, ja kilot senkus lähtee.
Itse käytän nyt kolmatta päivää . Kiloista en vielä tiedä mutta eilen ja tänään on hikittänyt oikein kunnolla ja wc:ssä saanut rampata tavallista taajempaan. Aineen vaihdunta on lisääntynyt. Jos pääsen huomenna vaakaan laitan kuinka paljon on lähtenyt tai ei lähtenyt. JÄNNÄÄ!!!
- Elina
kata573 kirjoitti:
Itse käytän nyt kolmatta päivää . Kiloista en vielä tiedä mutta eilen ja tänään on hikittänyt oikein kunnolla ja wc:ssä saanut rampata tavallista taajempaan. Aineen vaihdunta on lisääntynyt. Jos pääsen huomenna vaakaan laitan kuinka paljon on lähtenyt tai ei lähtenyt. JÄNNÄÄ!!!
Olen pian syönyt kaksi purkkia. Minulta ei ole lähtenyt yhtään kiloa.
- kata573
Elina kirjoitti:
Olen pian syönyt kaksi purkkia. Minulta ei ole lähtenyt yhtään kiloa.
Tänään käyttänyt 6 päivää eikä lähtenyt grammaakaan!!!!!!
- Cathy
Käytin kyseistä tuotetta ensin väärin: otin 3 kapselia kerralla (monta kertaa päivässä), sitten vasta tajusin, että piti ottaa yksi kapseli 2 tai 3 kertaa päivässä. Mutta sen jälkeen kuin söin näitä oikein, aineenvaihdunta lähti kyllä käyntiin oikein kunnolla. Ja (ihme ja kumma...) makeanhimo ja ruokahalu jotenkin väheni kanss. En usko, että pelkkä kapseli auttaa laihtumaan, mutta jos aineenvaihdunta toimii niinkin tehokkaasti, eikä enää ole niin nälkä, ehkä se loppujen lopuksi auttaa laihduttamispyrkimyksissäni. En uskalla käyttää vaakaa, mutta housut mahtuvat taas päälleni!
- ei toimineet
Tilasin itse sen kaksipurkki niitä ja söin puolitoista purkillista ohjeen mukaan. Huvitavaa kyllä, että niillä ei todellakaan ollut minkäälaista vaikutusta. Olen itse lievästi ylipainoinnen 183/90kg. Tajusinpa viimein, että ihme diettiä ei ole olemassa. Sai noista kapseleista sentään rahat takaisin, mutta postimaksuthan siinä häviää varsinkaan kun vaikutusta ei ole. Käytön aikaan tarkkailin painoani päivittäin ja pyrin syömään normaalisti, enkä lisännyt muuta liikunta / muuttanut ravitsemus tapoja. Ps.aamulenkkeilyn aloittamisen jälkeen ja klo 17 syömisen lopettamisen jälkeen painoa lähtenyt ja parissa viikossa 3kg.
- tytteli84_
mulla ainakin todella on tehonneet :D oon syöny vaikka mitä näitten aikana! ..mua kun kortisoni muutenki pyöristää niin aattelin kokeilla ja toimii...!!!!
- pettynyt
tilasin pienemmän purkin jolla luvattiin -6 kg. Grammaakaan ei tuona aikana lähtenyt, vaikka käytin pillereitä ohjeen mukaan 3 kpl päivässä ennen ateriaa. älkää hyvät ihmiset menkö lankaan. Nyt olen aloittanut perinteisen laihdutuskuurin ja heti näkyy tuloksia!
- Rva Pun Kero
pettynyt kirjoitti:
tilasin pienemmän purkin jolla luvattiin -6 kg. Grammaakaan ei tuona aikana lähtenyt, vaikka käytin pillereitä ohjeen mukaan 3 kpl päivässä ennen ateriaa. älkää hyvät ihmiset menkö lankaan. Nyt olen aloittanut perinteisen laihdutuskuurin ja heti näkyy tuloksia!
Mietin samaa kun sain huuhaapostia ja näin nuo mainokset:"yksi tabletti poistaa 2 kiloa" tai "vuosisadan laihdutussensaatio-kaikki rasva pois""vaikuttaa kuin "myrkky""....ei paremmin voi sanoa, jos henki lähtee...vaikuttaa kuin myrkky...hah.
Siispä en vaivaudu, vaikken menettäisi kuin postirahat.Silti.Vähemmän lihottavaa ruokaa ja enemmän liikettä! Siinä se on!
- mut läski kiinteytyny
olen syönyt nyt viisi päivää. ja painoa on lähtenyt 4 kg. läski on kiinteytynyt vatsa pienentynyt. uudet 2 kokoa pienemmät farkut joutunu hommaan. kyll nää ainaki aineenvaihduntaan auttaa jos ei muuten. :) sit vaan salille ja aamu / ilta lenkille ja kevyesti syöden nii alkaa kilot kariseen ;)
- ikuinen laihduttaja
Kyllä meitä laihduttajia taas vedetään retkuun.
Ei ole grammaakaan lähtenyt vaikka piti lähteä 6kg. olen ottanut 3kaps. päivässä eikä mitään vaikutusta, olisihan se pitänyt arvata että se on puppua , en ikinä enää usko mihinkään ihmepillereihin kyllä se vaan on niin että kattoo mitä laittaa suuhunsa.- OkaII
Miksi tällaisia tuotteita saa yleensä edes mainostaa? Itsekkin kiinnostuin rahat takaisin systeemistä, mutta onnex on tämä netti olemassa. Myyjä varmaan tienaa pelkästään sillä periaatteelle, että joillekin tehoaa lumelääke ja joku ei jaksa taas pakkausta palauttaa. Kaikilta se saa vielä lisäksi osan postimaksusta omaan taskuun, joten ei tule varmaan takkiin yhtään, kävi pillerien kanssa sitten niin tai näin.
- Pohojalaanen naanen
Ajattelin tilata kun on kans yli painoa noin 40kg ja pitäis saada pudotteua se pois! katotaan toimiiko, laitan tilaukseen ja kerron sit muillekkin jos niistä tosiaan on apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3554560Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4763281- 752271
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3451697Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-2091612Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1801585- 1061275
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal761250Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121167K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81132