24 TYPERYYDET 23.2 =D !!!

Tietäjä84

Joo tähän listataan tän päivän (VARMASTI tulevat) typeryydet ...kynät esille =) ...

21

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • old.man.river

      Miksi sinä muuten täällä riekut, mikset mene Maikkarin sivuille keskustelupalstalle valittamaan tai antamaan palautetta palautelaatikkoon se olisi varmaan paljon tuottoisampaa kuin tämä hedelmätön kohkaaminen.

      • Tietäjä84

        Kuhan kerrot typeryydet mitkä on kiva kertoa =D !!! Joo ja en jaksa ottaa lisää palstoja ...niitä on tarpeeksi jo =) ...mutta 58min TYPERYYDEN alkamiseen...


      • agent-almeida
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Kuhan kerrot typeryydet mitkä on kiva kertoa =D !!! Joo ja en jaksa ottaa lisää palstoja ...niitä on tarpeeksi jo =) ...mutta 58min TYPERYYDEN alkamiseen...

        Hullua...


      • Tietäjä84
        agent-almeida kirjoitti:

        Hullua...

        AIJAI ku jännittää monta virhettä löytyy ...vois pitää kisan ...kuka löytää eniten ...vastaukset samaa ikaan =) ...


      • old.man.river
        Tietäjä84 kirjoitti:

        AIJAI ku jännittää monta virhettä löytyy ...vois pitää kisan ...kuka löytää eniten ...vastaukset samaa ikaan =) ...

        Minä en katso sarjaa O.C.
        Minä en lue sen keskusteluja, minä en kirjoita kerta toisen perään kuinka tyhmä sarja se on ja kuinka tyhmiä ovat kaikki ne jotka eivät niin ajattele, minä en kerää listoja todistaakseni, että se on tyhmä sarja.
        Minusta SE ei ole kummallista, mutta jos niin tekisin niin se olisi.


      • Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

        Minä en katso sarjaa O.C.
        Minä en lue sen keskusteluja, minä en kirjoita kerta toisen perään kuinka tyhmä sarja se on ja kuinka tyhmiä ovat kaikki ne jotka eivät niin ajattele, minä en kerää listoja todistaakseni, että se on tyhmä sarja.
        Minusta SE ei ole kummallista, mutta jos niin tekisin niin se olisi.

        Pidät TYPERYYDET sisälläsi ja katotaan sit ku ne räjähtää joku kaunis päivä ...ei oo mukavaa nähtävää ...EI TOD ...mä sitte nauran vierestä =D !!!


    • 94859825936
      • Tietäjä84

        ...ainakaan että pitäisi mainita ...LOiSTava sarja =D !!!


      • 94859825936
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...ainakaan että pitäisi mainita ...LOiSTava sarja =D !!!

        Ekasta jaksosta lähtien...


      • dmt.
        94859825936 kirjoitti:

        Ekasta jaksosta lähtien...

        Vai ei yhtään? Löytyi vaikka kuinka monta, noob ;)

        Mikäli Bauerin selviytymisiä, ampumataitoa ja älykkyyttä, sekä ihmeellistä "takaportti" hakkerointia lasketa, ainakin nämä kämmit löysin.

        1. Se kone voidaan jäljittää, ja sen jälkeen tuhota vaikkapa "ohjuksentorjuntajärjestelmällä"

        2. Jos tilanne kerran oli niin kriittinen, mikseivät presidentti ja poika hypänneet lentokoneesta laskuvarjoilla?

        3. Mitäköhän ohjuksia tuossa F-117:ssä käytettiin? http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/f-117.htm
        Tällä ei muutes paljon ohi ammuskella. (Sehän oli epäsuora osuma.)

        4. Aikas epätodennäköistä, että tärkeimmät tiedot (F-117:n lentäjän kuva ym.) säästyivät Marwanin järjestämästä räjäytyksestä.

        Kai niitä olisi enemmänkin..


      • dmt.
        dmt. kirjoitti:

        Vai ei yhtään? Löytyi vaikka kuinka monta, noob ;)

        Mikäli Bauerin selviytymisiä, ampumataitoa ja älykkyyttä, sekä ihmeellistä "takaportti" hakkerointia lasketa, ainakin nämä kämmit löysin.

        1. Se kone voidaan jäljittää, ja sen jälkeen tuhota vaikkapa "ohjuksentorjuntajärjestelmällä"

        2. Jos tilanne kerran oli niin kriittinen, mikseivät presidentti ja poika hypänneet lentokoneesta laskuvarjoilla?

        3. Mitäköhän ohjuksia tuossa F-117:ssä käytettiin? http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/f-117.htm
        Tällä ei muutes paljon ohi ammuskella. (Sehän oli epäsuora osuma.)

        4. Aikas epätodennäköistä, että tärkeimmät tiedot (F-117:n lentäjän kuva ym.) säästyivät Marwanin järjestämästä räjäytyksestä.

        Kai niitä olisi enemmänkin..

        Lukekaapa

        1. Sparrow- http://www.fas.org/man/dod-101/sys/missile/aim-7.htm

        2. Sidewinder- http://www.fas.org/man/dod-101/sys/missile/aim-9.htm

        3. Phoneix- http://www.fas.org/man/dod-101/sys/missile/aim-54.htm

        Siinä niitä vaihtoehtoja.


      • old.man.river
        dmt. kirjoitti:

        Vai ei yhtään? Löytyi vaikka kuinka monta, noob ;)

        Mikäli Bauerin selviytymisiä, ampumataitoa ja älykkyyttä, sekä ihmeellistä "takaportti" hakkerointia lasketa, ainakin nämä kämmit löysin.

        1. Se kone voidaan jäljittää, ja sen jälkeen tuhota vaikkapa "ohjuksentorjuntajärjestelmällä"

        2. Jos tilanne kerran oli niin kriittinen, mikseivät presidentti ja poika hypänneet lentokoneesta laskuvarjoilla?

        3. Mitäköhän ohjuksia tuossa F-117:ssä käytettiin? http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/f-117.htm
        Tällä ei muutes paljon ohi ammuskella. (Sehän oli epäsuora osuma.)

        4. Aikas epätodennäköistä, että tärkeimmät tiedot (F-117:n lentäjän kuva ym.) säästyivät Marwanin järjestämästä räjäytyksestä.

        Kai niitä olisi enemmänkin..

        Takaporttihakkeroinissa nyt ei liene mitään kummallista

        Epäilen Sealth koneen jäljittämisen helppoutta, vaikka voisi olla mahdollista, että niihinkin olisi tehty takaportti

        Pressan ja pojan toiminta oli kyllä ponnetonta, mutta ei olisi yhtään poliisisarjaakaan jos niissä noudatettaisiin hiukankaan todelisuutta.

        Jos et tiedä mitä epäsuora osuma tarkoittaa niin lopeta kaikki arvostelu tähän.

        Säästyneet tiedot olivat eri rakenuksessa ja sitä tiedostoahan se nainen oli etsimässä. Nyt sinä olet pahemmin kuutamolla kuin 24.


      • Tietäjä84
        dmt. kirjoitti:

        Lukekaapa

        1. Sparrow- http://www.fas.org/man/dod-101/sys/missile/aim-7.htm

        2. Sidewinder- http://www.fas.org/man/dod-101/sys/missile/aim-9.htm

        3. Phoneix- http://www.fas.org/man/dod-101/sys/missile/aim-54.htm

        Siinä niitä vaihtoehtoja.

        VAi eikö siellä JOPA ole kapseli ...JESUS!!! Ja aika tyhmä et se nais agentti tuli vaan yksin ...luulis et ois pari mukana ...JOOH ...mutta ei mitään hirveää ongelmaa ..lähinnä nyt toi että ei käyttäny kapselia ja hävittäjän tuhoamattomuus ...mutta eipä sen kummenpaa ...no ens tiistaina sit =) ...


      • old.man.river
        old.man.river kirjoitti:

        Takaporttihakkeroinissa nyt ei liene mitään kummallista

        Epäilen Sealth koneen jäljittämisen helppoutta, vaikka voisi olla mahdollista, että niihinkin olisi tehty takaportti

        Pressan ja pojan toiminta oli kyllä ponnetonta, mutta ei olisi yhtään poliisisarjaakaan jos niissä noudatettaisiin hiukankaan todelisuutta.

        Jos et tiedä mitä epäsuora osuma tarkoittaa niin lopeta kaikki arvostelu tähän.

        Säästyneet tiedot olivat eri rakenuksessa ja sitä tiedostoahan se nainen oli etsimässä. Nyt sinä olet pahemmin kuutamolla kuin 24.

        Jäi pois: epäsuora osuma tarkittaa ampumista maaliin koordinaattien perusteella, suora osuma taas sitä, että ase suunnataan suoraan kohti näkyvää maalia.


      • Tietäjä84 kirjoitti:

        ...ainakaan että pitäisi mainita ...LOiSTava sarja =D !!!

        ...epäuskottavuutta Lostista? Juu sehän onkin ihan luonnollista, että jääkarhuja löytyy trooppiselta saarelta.


      • Tietäjä84
        j.ellroy kirjoitti:

        ...epäuskottavuutta Lostista? Juu sehän onkin ihan luonnollista, että jääkarhuja löytyy trooppiselta saarelta.

        Se EI OLE realistinen sarja ...JESUS ...monennenkohan kerran sanoin ton ...JESUS!!!


      • old.man.river
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Se EI OLE realistinen sarja ...JESUS ...monennenkohan kerran sanoin ton ...JESUS!!!

        Hetkinen, korjaa jos olen väärässä, mutta muistaakseni 24:ää on mainostettu reaaliaikaiseksi sarjaksi ei realistiseksi.
        Eihän tuo nyt herra paratkoon realistinen missään nimessä ole, ei sen enempää kuin mikään muukaan fiktio.


      • Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

        Hetkinen, korjaa jos olen väärässä, mutta muistaakseni 24:ää on mainostettu reaaliaikaiseksi sarjaksi ei realistiseksi.
        Eihän tuo nyt herra paratkoon realistinen missään nimessä ole, ei sen enempää kuin mikään muukaan fiktio.

        ...EHKÄ?!?!? ...mutta oikeessa oot ...MUTTA edelleen ajasta on kyse ...mitä mä höpisen ...aja kanssa se MUKA on realistinen ...NO EI OLE ...EI TOD!!!


      • dmt.
        old.man.river kirjoitti:

        Takaporttihakkeroinissa nyt ei liene mitään kummallista

        Epäilen Sealth koneen jäljittämisen helppoutta, vaikka voisi olla mahdollista, että niihinkin olisi tehty takaportti

        Pressan ja pojan toiminta oli kyllä ponnetonta, mutta ei olisi yhtään poliisisarjaakaan jos niissä noudatettaisiin hiukankaan todelisuutta.

        Jos et tiedä mitä epäsuora osuma tarkoittaa niin lopeta kaikki arvostelu tähän.

        Säästyneet tiedot olivat eri rakenuksessa ja sitä tiedostoahan se nainen oli etsimässä. Nyt sinä olet pahemmin kuutamolla kuin 24.

        "Takaporttihakkeroinissa nyt ei liene mitään kummallista "

        Ei tietenkään, se ei tosiaankaan ole noin yksinkertaista. Terroristit, jotka osaavat hakkeroida etähallintalaitteella reaktoreja, eivät osaa suojautua takaporttihakkeroinnilta?

        "Epäilen Sealth koneen jäljittämisen helppoutta, vaikka voisi olla mahdollista, että niihinkin olisi tehty takaportti "

        Mikäli Stealt kone olisi muiden, kuin jenkkien se olisi vaikeata.

        "Jos et tiedä mitä epäsuora osuma tarkoittaa niin lopeta kaikki arvostelu tähän. "

        God damn it! Asiavirhe! Jep nyt minulta menivät kyllä termit sekaisin, pahoittelen.

        "Säästyneet tiedot olivat eri rakenuksessa ja sitä tiedostoahan se nainen oli etsimässä. Nyt sinä olet pahemmin kuutamolla kuin 24."

        Eipä muutes ollut. Niiden tietojen perusteella saatiin tieto siitä palkkasotilaasta, ja hänen asunnostaan yms.


      • Darth
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...EHKÄ?!?!? ...mutta oikeessa oot ...MUTTA edelleen ajasta on kyse ...mitä mä höpisen ...aja kanssa se MUKA on realistinen ...NO EI OLE ...EI TOD!!!

        Kun esim. Jack ajaa Angelesin toiselle puolelle kahessa minuutissa ;D


      • Tietäjä84
        Darth kirjoitti:

        Kun esim. Jack ajaa Angelesin toiselle puolelle kahessa minuutissa ;D

        Typeryyksiä riittäää ...listan voisi tehdä =D !!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe