Joo tähän listataan tän päivän (VARMASTI tulevat) typeryydet ...kynät esille =) ...
24 TYPERYYDET 23.2 =D !!!
Tietäjä84
211036
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 21
Vanhimmat
Miksi sinä muuten täällä riekut, mikset mene Maikkarin sivuille keskustelupalstalle valittamaan tai antamaan palautetta palautelaatikkoon se olisi varmaan paljon tuottoisampaa kuin tämä hedelmätön kohkaaminen.
Kuhan kerrot typeryydet mitkä on kiva kertoa =D !!! Joo ja en jaksa ottaa lisää palstoja ...niitä on tarpeeksi jo =) ...mutta 58min TYPERYYDEN alkamiseen...
Hullua...
AIJAI ku jännittää monta virhettä löytyy ...vois pitää kisan ...kuka löytää eniten ...vastaukset samaa ikaan =) ...
Minä en katso sarjaa O.C.
Minä en lue sen keskusteluja, minä en kirjoita kerta toisen perään kuinka tyhmä sarja se on ja kuinka tyhmiä ovat kaikki ne jotka eivät niin ajattele, minä en kerää listoja todistaakseni, että se on tyhmä sarja.
Minusta SE ei ole kummallista, mutta jos niin tekisin niin se olisi.
Pidät TYPERYYDET sisälläsi ja katotaan sit ku ne räjähtää joku kaunis päivä ...ei oo mukavaa nähtävää ...EI TOD ...mä sitte nauran vierestä =D !!!
Niitä Lostin typeryyksiähän vasta löytyy.
Niistä voi raportoida tänne:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001492&subcat=2611
...ainakaan että pitäisi mainita ...LOiSTava sarja =D !!!
Ekasta jaksosta lähtien...
Vai ei yhtään? Löytyi vaikka kuinka monta, noob ;)
Mikäli Bauerin selviytymisiä, ampumataitoa ja älykkyyttä, sekä ihmeellistä "takaportti" hakkerointia lasketa, ainakin nämä kämmit löysin.
1. Se kone voidaan jäljittää, ja sen jälkeen tuhota vaikkapa "ohjuksentorjuntajärjestelmällä"
2. Jos tilanne kerran oli niin kriittinen, mikseivät presidentti ja poika hypänneet lentokoneesta laskuvarjoilla?
3. Mitäköhän ohjuksia tuossa F-117:ssä käytettiin? http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/f-117.htm
Tällä ei muutes paljon ohi ammuskella. (Sehän oli epäsuora osuma.)
4. Aikas epätodennäköistä, että tärkeimmät tiedot (F-117:n lentäjän kuva ym.) säästyivät Marwanin järjestämästä räjäytyksestä.
Kai niitä olisi enemmänkin..
Lukekaapa
1. Sparrow- http://www.fas.org/man/dod-101/sys/missile/aim-7.htm
2. Sidewinder- http://www.fas.org/man/dod-101/sys/missile/aim-9.htm
3. Phoneix- http://www.fas.org/man/dod-101/sys/missile/aim-54.htm
Siinä niitä vaihtoehtoja.
Takaporttihakkeroinissa nyt ei liene mitään kummallista
Epäilen Sealth koneen jäljittämisen helppoutta, vaikka voisi olla mahdollista, että niihinkin olisi tehty takaportti
Pressan ja pojan toiminta oli kyllä ponnetonta, mutta ei olisi yhtään poliisisarjaakaan jos niissä noudatettaisiin hiukankaan todelisuutta.
Jos et tiedä mitä epäsuora osuma tarkoittaa niin lopeta kaikki arvostelu tähän.
Säästyneet tiedot olivat eri rakenuksessa ja sitä tiedostoahan se nainen oli etsimässä. Nyt sinä olet pahemmin kuutamolla kuin 24.
VAi eikö siellä JOPA ole kapseli ...JESUS!!! Ja aika tyhmä et se nais agentti tuli vaan yksin ...luulis et ois pari mukana ...JOOH ...mutta ei mitään hirveää ongelmaa ..lähinnä nyt toi että ei käyttäny kapselia ja hävittäjän tuhoamattomuus ...mutta eipä sen kummenpaa ...no ens tiistaina sit =) ...
Jäi pois: epäsuora osuma tarkittaa ampumista maaliin koordinaattien perusteella, suora osuma taas sitä, että ase suunnataan suoraan kohti näkyvää maalia.
...epäuskottavuutta Lostista? Juu sehän onkin ihan luonnollista, että jääkarhuja löytyy trooppiselta saarelta.
Se EI OLE realistinen sarja ...JESUS ...monennenkohan kerran sanoin ton ...JESUS!!!
Hetkinen, korjaa jos olen väärässä, mutta muistaakseni 24:ää on mainostettu reaaliaikaiseksi sarjaksi ei realistiseksi.
Eihän tuo nyt herra paratkoon realistinen missään nimessä ole, ei sen enempää kuin mikään muukaan fiktio.
...EHKÄ?!?!? ...mutta oikeessa oot ...MUTTA edelleen ajasta on kyse ...mitä mä höpisen ...aja kanssa se MUKA on realistinen ...NO EI OLE ...EI TOD!!!
"Takaporttihakkeroinissa nyt ei liene mitään kummallista "
Ei tietenkään, se ei tosiaankaan ole noin yksinkertaista. Terroristit, jotka osaavat hakkeroida etähallintalaitteella reaktoreja, eivät osaa suojautua takaporttihakkeroinnilta?
"Epäilen Sealth koneen jäljittämisen helppoutta, vaikka voisi olla mahdollista, että niihinkin olisi tehty takaportti "
Mikäli Stealt kone olisi muiden, kuin jenkkien se olisi vaikeata.
"Jos et tiedä mitä epäsuora osuma tarkoittaa niin lopeta kaikki arvostelu tähän. "
God damn it! Asiavirhe! Jep nyt minulta menivät kyllä termit sekaisin, pahoittelen.
"Säästyneet tiedot olivat eri rakenuksessa ja sitä tiedostoahan se nainen oli etsimässä. Nyt sinä olet pahemmin kuutamolla kuin 24."
Eipä muutes ollut. Niiden tietojen perusteella saatiin tieto siitä palkkasotilaasta, ja hänen asunnostaan yms.
Kun esim. Jack ajaa Angelesin toiselle puolelle kahessa minuutissa ;D
Typeryyksiä riittäää ...listan voisi tehdä =D !!!