Juonipaljastus

old.man.river

Pelkkä arvaus vaan: arvaan, että pressan konetta ampui joku muu kuin rosvo stealthissä ja että osuma ei tuhonnut konetta kokonaan vaan se putoaa mereen. Miksikö, no tapahtumien tiivistämiseksi. Sarjan päätösjaksossa sitten tulee tieto pressan pelastumisesta. Katsotaan tiistaina.

13

1009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä84

      "sinkkumies Turun seudulta yli 40v ja yli 100 kg" ...HEH!!! No mutta jos selvis niin saattaapi TYPERYS loppua ...MUKA selvii ohjuksesta ...JESUS!!!

      • old.man.river

        Mihin pitäisi luottaa?


      • old.man.river

        Tiedetään, että osuma pressan koneeseen oli epäsuora ja tiedetään, että lentokoneen osia lentelee taivaalla.
        Oletetaan, että joku muu ampui ja ampui siis koordinaattien perusteella eli osuma ei välttämättä ole täydellinen.
        Miksi näin tehtäisiin? Pressa ja poika halutaan sivuun vähäksi aikaa jotta heitä ei tarvitse näyttää ruudussa ja saadaan tapahtumat tiiviimmäksi.
        Toinen syy voi olla lentokoneessa olleen rosvon katuminen ja kääntyminen ja tahallinen huono osuma, siihenkin mahdollisuuteen luotiin siis pohja.
        Mikä tätä tukee:
        Pressa seisoi avuttomana osuman tullessa eli katsojille luodaan kuva tuhosta. Koneen pelastuminen voidaan tuoda juoneen tuomalla osumatapa esille. Pressan pelastuminen voidaan tuoda juoneen tuomalla huono osuma esille.
        Siihen asti kunnes pressa tuodaan takaisin voidaan häneen viitata repliikeissä.
        Kuten sanoin tämä on pelkkä arvaus, mutta kaiken arvostelijoille huomoitavaksi, että joskus joku joka näyttää juonessa tyhmälle saattaa olla siinä siksi, että se tarvitaan myöhemmin selittämään jotain. Esimerkiksi käsikirjoituksessa ei ole vahingossa Chloen repliikkinä maininta osuman epäsuoruudesta.


      • Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

        Mihin pitäisi luottaa?

        TOD ...ja mä sanon että SINNE KUOLI!!!


      • Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

        Tiedetään, että osuma pressan koneeseen oli epäsuora ja tiedetään, että lentokoneen osia lentelee taivaalla.
        Oletetaan, että joku muu ampui ja ampui siis koordinaattien perusteella eli osuma ei välttämättä ole täydellinen.
        Miksi näin tehtäisiin? Pressa ja poika halutaan sivuun vähäksi aikaa jotta heitä ei tarvitse näyttää ruudussa ja saadaan tapahtumat tiiviimmäksi.
        Toinen syy voi olla lentokoneessa olleen rosvon katuminen ja kääntyminen ja tahallinen huono osuma, siihenkin mahdollisuuteen luotiin siis pohja.
        Mikä tätä tukee:
        Pressa seisoi avuttomana osuman tullessa eli katsojille luodaan kuva tuhosta. Koneen pelastuminen voidaan tuoda juoneen tuomalla osumatapa esille. Pressan pelastuminen voidaan tuoda juoneen tuomalla huono osuma esille.
        Siihen asti kunnes pressa tuodaan takaisin voidaan häneen viitata repliikeissä.
        Kuten sanoin tämä on pelkkä arvaus, mutta kaiken arvostelijoille huomoitavaksi, että joskus joku joka näyttää juonessa tyhmälle saattaa olla siinä siksi, että se tarvitaan myöhemmin selittämään jotain. Esimerkiksi käsikirjoituksessa ei ole vahingossa Chloen repliikkinä maininta osuman epäsuoruudesta.

        Jos ohjuksesta selvii jonku "epäosuman" takia ...JESUS!!!


      • old.man.river
        Tietäjä84 kirjoitti:

        TOD ...ja mä sanon että SINNE KUOLI!!!

        Molemmat ovat yhtä luotettavia arvauksia.
        Otsikkoni "Juonipaljastuksia" oli epäonnistunut vitsikkyys, sen myönnän.
        Jenkki sarjassa olisi aika yllättävää jos oma pressa kuolisi rosvon tappamana.


      • Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

        Molemmat ovat yhtä luotettavia arvauksia.
        Otsikkoni "Juonipaljastuksia" oli epäonnistunut vitsikkyys, sen myönnän.
        Jenkki sarjassa olisi aika yllättävää jos oma pressa kuolisi rosvon tappamana.

        ...on noin TYPERÄ ...enhän mä nyt kattois jos tossa ei olis mitään ...mutta on joten nielen (tietenkin HAUKKUEN) typeryydet...


      • old.man.river
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...on noin TYPERÄ ...enhän mä nyt kattois jos tossa ei olis mitään ...mutta on joten nielen (tietenkin HAUKKUEN) typeryydet...

        Tuosta olen samaa mieltä. Jaksojen aluissa b-luokan jälki tympii hetken, mutta hyvä tempo ja juoni vie mennessään. Näyttelijä suoritukset voisivat olla hitusen parempia, mutta luulen, että se on ohjaajan syy kun esimerkiksi molemmat sekä Bauer että Almeida puhuvat samalla tavalla painottaen lauseen viimeisen tavun ja kähisemällä sen. Chloen näyttelijäsuoritusta olen ihmetellyt, joko se on todella hyvä tai todella surkea. Ei ole vielä tullut esille, mutta merkkejä näkyy jo, että se on aivan loistavaa työtä. Senkin aika näyttää.


      • Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

        Tuosta olen samaa mieltä. Jaksojen aluissa b-luokan jälki tympii hetken, mutta hyvä tempo ja juoni vie mennessään. Näyttelijä suoritukset voisivat olla hitusen parempia, mutta luulen, että se on ohjaajan syy kun esimerkiksi molemmat sekä Bauer että Almeida puhuvat samalla tavalla painottaen lauseen viimeisen tavun ja kähisemällä sen. Chloen näyttelijäsuoritusta olen ihmetellyt, joko se on todella hyvä tai todella surkea. Ei ole vielä tullut esille, mutta merkkejä näkyy jo, että se on aivan loistavaa työtä. Senkin aika näyttää.

        ...munki mielelestä Chloe on AIVAN HIRVEÄ ...tai sitten LOiSTava ...empä oikein tiedä ...YEAH!!!


      • old.man.river kirjoitti:

        Tuosta olen samaa mieltä. Jaksojen aluissa b-luokan jälki tympii hetken, mutta hyvä tempo ja juoni vie mennessään. Näyttelijä suoritukset voisivat olla hitusen parempia, mutta luulen, että se on ohjaajan syy kun esimerkiksi molemmat sekä Bauer että Almeida puhuvat samalla tavalla painottaen lauseen viimeisen tavun ja kähisemällä sen. Chloen näyttelijäsuoritusta olen ihmetellyt, joko se on todella hyvä tai todella surkea. Ei ole vielä tullut esille, mutta merkkejä näkyy jo, että se on aivan loistavaa työtä. Senkin aika näyttää.

        ...Chloe on mainio hahmo. Hän on kotonaan tietokoneiden ääressä, mutta sosiaalisissa tilanteissa hänestä tulee toivottoman tönkkö töksäyttelijä, joka hermostuksissaan tulee sanoneeksi vääriä asioita väärään aikaan.

        Arvelisin Chloen olevan luonteeltaan hyvin arka ja ujo nainen, jolle sosiaaliset tilanteet ovat jatkuva paniikin aihe. Siksi hän ilmiselvästä lahjakkuudestaan huolimatta jää helposti muiden varjoon.

        Chloe taitaa olla koko sarjan aidoin ja uskottavin henkilö noiden inhimillisten puutteidensa vuoksi.


      • old.man.river
        j.ellroy kirjoitti:

        ...Chloe on mainio hahmo. Hän on kotonaan tietokoneiden ääressä, mutta sosiaalisissa tilanteissa hänestä tulee toivottoman tönkkö töksäyttelijä, joka hermostuksissaan tulee sanoneeksi vääriä asioita väärään aikaan.

        Arvelisin Chloen olevan luonteeltaan hyvin arka ja ujo nainen, jolle sosiaaliset tilanteet ovat jatkuva paniikin aihe. Siksi hän ilmiselvästä lahjakkuudestaan huolimatta jää helposti muiden varjoon.

        Chloe taitaa olla koko sarjan aidoin ja uskottavin henkilö noiden inhimillisten puutteidensa vuoksi.

        Juuri näin. Katsoessa tulee ensin mieleen, ettei näyttelijä osaa mitään, mutta hän esittää roolin todella hyvin. Tällekin annettiin vihje jo aivan alussa kun kaksi CTU:n agenttia replikoivat tähän tapaan:
        -onko mitään uutta?
        -ei, mitä nyt Chloe käyttäytyy hiukan oudosti
        -Chloe nyt käyttäytyy aina hiukan oudosti, eli ei siis mitään uutta
        Syy Chloen käytökseen alkaa jo aukeamaan ja tulee esille vahvemmin varmaan jo ihan lähi jaksoissa, luulenpa, että Chloe tuo vielä sitä täälläkin kaivattua tunnelmaa CTU:n toimitiloihin ;>
        Chloe muuten kävi vessassa alkujaksoissa, tosin hermojen tähden, mutta kuitenkin.


      • Tietäjä84
        old.man.river kirjoitti:

        Juuri näin. Katsoessa tulee ensin mieleen, ettei näyttelijä osaa mitään, mutta hän esittää roolin todella hyvin. Tällekin annettiin vihje jo aivan alussa kun kaksi CTU:n agenttia replikoivat tähän tapaan:
        -onko mitään uutta?
        -ei, mitä nyt Chloe käyttäytyy hiukan oudosti
        -Chloe nyt käyttäytyy aina hiukan oudosti, eli ei siis mitään uutta
        Syy Chloen käytökseen alkaa jo aukeamaan ja tulee esille vahvemmin varmaan jo ihan lähi jaksoissa, luulenpa, että Chloe tuo vielä sitä täälläkin kaivattua tunnelmaa CTU:n toimitiloihin ;>
        Chloe muuten kävi vessassa alkujaksoissa, tosin hermojen tähden, mutta kuitenkin.

        Lorinaa kaivataa =D !!!


    • Possu ja Paavi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe