miks suurin osa hevin kuuntelijoista on niin tyhmiä ja ärsyttäviä?
haukkuu kaikkia muita, kiroilee jne?
miks hevarit...
11
1784
Vastaukset
miksi suurin osa teinimusiikin kuuntelijoista juo siideriä, pitää löysiä housuja ja myös työntää äksää ja vittua joka väliin ja yrittävät kuunnella metallia? :D
- Rääbä
Vittu teinix vittu musiikin vittu kuun vittu teliat vittu ei vittu niinQ vittu käytä vittu niinQ löyzii vittu niinQ vittu houzui vittu!!11!!
- aha.
yhtä hyvin ihq daa pissikset kiroilee ja on tyhmiä ja ärsyttäviä ja haukkuu muita. Eiköhän se ole ihan ihmisen luonteesta kiinni.
- Jipsutin
Iha luonteesta riippuu. Mun mielestä monet hevarit on oikein mukavia tyyppejä. Kerros mitä ärsyttävää niissä sitten on? Yleensä mua tässä ollaan haukuttu sen takia että kuuntelen vain metallia, eli miksi muut haukkuu hevareita sen takia että ne kuuntelee metallia.
- apina
taidat nyt sekoittaa teinit ja hevarit keskenään.. hevareilla ei ole mitään muuta yhteistä kuin musiikkimaku, kaikki muu on kiinni persoonasta.. kaikkea sitä kuuleekin..
- Rausku
Mielenkiintoinen tutkimustulos. Olisi mukavaa tietää, miten olet tähän päätelmään tullut.
Itse hevarien/metallinkuuntelijoiden/punkkarien/rokkarien/goottien kanssa keskusteltuani en voi vetää mitään kovin yleistäviä kommentteja näiden ihmisten asenteista. Paitsi sen että rankan musiikin kuuntelijat ovat yleensä leppoisaa ja suvaitsevaa porukkaa.
Olen tuntenut inhon väristyksiä lähinnä niiden yksilöiden kohdalla, jotka ovat kuunnelleet esim. Radio Novaa (vapaaehtoisesti). - kaetsu
En käytäkkään muita sanoja kuin vittua ja perkelettä. Potkin mummoja, palvon Saatanaa ja kuuntelen metallia tuota Saatanan musiikkia laidasta laitaan. Olen possessoitu, pääni pyörii 360 astetta ja rasvaista lettiäni en pese ikinä.
Eli aiheen aloittajalle vain että haistappa vittu. - lapset yleistetä!
Kyllä cse yleensä on ihan yksilöstä kiinni minkälainen se tyyppi on kuunteli sitten heviä tms. musaa. Terveisin 36v metallin ystävä.
- kerrotaanpasitten
Mun oman kokemuksen mukaan kaikki on kyllä hevareiden kimpussa. Siis voihan olla et asia on ihan päinvastainen, mut ite kuuntelen metallia ja myönnän sen. En koe olevani mitenkään "friikki" tai "erilainen" sen takia.
Mutta jaksaisitko joka aamu katsoa kun porukka tuijottaa sinua niin kuin jotain seitsemännen taivaan ihmettä. Ja kyllä, vaikka olen hevari, en ole kuuro enkä sokea. Näen kyllä ne teidän toljottamisenne ja kuulen aina ne samat sanat "voi vittu mikä hevari".
Ja ironisinta on se, että mulla ei oo mitään muita vastaan. En hauku enkä arvostele muita. Joten odotan että saisin samaa kohtelua takaisin, mutta ei. Jonkun päälle päsmärin on pakko aina tulla kommentoimaan et en sais pukeutua näin koska HÄN ei tykkää siitä.
Tiedättekö mitä. Onneksi en ole KENELLEKÄÄN tilivelvollinen siitä miten pukeudun tai mistä musiikista tykkään.
Kiitos ja hei. - jau jau jau!!!1
Rauhoittukaas nyt lapset ja menkää äidin luokse, iltakaakao höyryää jo kupissa!
- HevisaaTanaRokkaa
Älä käy mulle mä vedän sua turpaan. Voimalla keppanan saat selkäsaunan ankaran!!!
http://www.youtube.com/watch?v=RdX-swN9Tw8
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768