Jee! Viimeisen työpäivän viimeinen tunti alkaa kohta... Ihanaa päästä tästä p-skaloukosta uuteen, paremmin palkattuun ja arvostavaan työpaikkaan. Tänäänkin pomo on v-ttuillut koko päivän, niin että varmasti olen iloinen päästessäni siitä niljakkeesta eroon!!!
Yli neljä vuotta omistauduin tällle työlle, eikä pomo ole edes kiittänyt hyvästä työstä.
Mutta uusi työ on ihanaa!:)
Viimeinen työpäivä!
Istar
2
1516
Vastaukset
- Kohtalotoveri?
Onnittelut viimeisen työpäivän johdosta! Itse jännitän huomiseen, saanko irtisanoa itseni hyvin menneen työhaastattelun jälkeen.. Sitten vaan toivon, että uusi paikka on parempi.. ;-)
- Sairastunut
Ole onnellinen todella, jos näin on käynyt. Kyllä noita P.pomoja riittää ja ei ole hurraamista hänen alaisissakaan. Hmm! Sen ainakin sanon, että jos itsensä tietämättään laittaa kilpailuhenkiseen omistajavaihtoiseen paikkaan määräajaksi, niin sydän kyllä vielä pettää ja hermot menee sellaisten kanssa. Määräaikaisuus on p:stä ja sen kyllä ne sadistit tietävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2412608Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122162Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3231880- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois861546Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016