Antakaa vähän kommenttja kyseisestä bändistä.Paras albumi? practice what you preach?
Testament
10
695
Vastaukset
Hyvää, mutta ei huippua minusta ainakaan. ja eiköhän
se eka ole paras. Siinä on ainakin Over the wall.- gtjug
Testament on loistava.
Souls of black rules.
Hell patrol on pakko kysyä että mitä tuo sinun profiili kuva yrittää sanoa, taisteletko kissan kanssa vai mitä, hieno kuva! gtjug kirjoitti:
Testament on loistava.
Souls of black rules.
Hell patrol on pakko kysyä että mitä tuo sinun profiili kuva yrittää sanoa, taisteletko kissan kanssa vai mitä, hieno kuva!Hölmö kuva. Otan sen kohta kokonaan pois. Joku tippu just maahan ku sitä otettiin ja käännyin katsomaan.
- Do Or Die
Erittäin hyvä bändi! Jokaisessa albumissa on aina jotain digattavaa. Parhaimpia lienevät kolme ensimmäistä albumia. Itse suosittelen kuitenkin uusinta First Strike Still Deadly -lättyä. The Gathering on myös erinomainen.
- Minä
Kova bändi, The Gathering, Low, New Order, Practice What You Preach ovat bändin parhaat, myös debyytti on hyvä, mutta siinä on aika ponnettomat soundit jotka syövät levyn tehoa vähän.
- Musical Death
Kaikki hyviä Ritualiin asti.
btw hankkikaas tuo uusi DVD myös!!!
- fake_plastic_girl
kyllähän niitä vanhempia levyjä kuuntelee... mutta niin on mun mielestä käynyt monessa metalli bändissä, vanhat levyt mahtavia ja uudet liian.... "hiottuja"
- Mutha
2 ekaa levyä oli hyviä, mutta niitä on jo kyllästynyt veivaamaan...loppupuoli tuotannosta sellaista hyvää keskitasoa...Skolnickin lähtö teki tehtävänsä.
- Rausku
Klassisia vanhan liiton levyjä on kyllä Legacy ja New Order. Ja mielestäni bändi on säilyttänyt tasonsa myöhemminkin. Low ja Gathering potkivat perkuleen hyvin.
Practice... ei oikein koskaan minuun huippuhyvin kolahtanut. Souls of black on hieman kaupallisempaa 80/90-l. taitteen tavaraa. Ritual sitten näytti menevän jo uudemman Megadethin suuntaan...mutta onneksi siitä ryhdistäytyivät.- mielestäni paras
kappaleet ei niitä rankempia,mutta helvetin hyviä biisejä.En ymmärrä miksi mollataan.Gathering tulee seuraavana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487