Jos nainen pettää ...

kostoko

Jos nainen pettää, niin kostatteko pettämällä?

18

1743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emeritus-Corrector

Minun mielipiteeni on se, että en tekisi! En ymmärrä, miksi pitäisi tehdä sellaista mitä itse pitää pahana ja vääränä.

• äijäkkä

teen sen ainakin viisik kertaa

• Rowen82

Joko jättäisin naisen tai antaisin pettämisen anteeksi, mutta en kostaisi.

• kostaisi, mutta

jättäisin siltä seisomalta. Niin olen tähänkin asti tehnyt.

• Heart-of-Stone

Se olisi lapsellista. Kuka haluaa olla lapsi?

• haluavat

olla lapsia! Paitsi ne, jotka vetelevät viimeisiä murrosiästään. He kuvittelevat olevansa aikuisia. Valitettavasti monet haluavat vain oikeuksia ilman velvollisuuksia. Ja elävät sen mukaan. Lapsissahan on valtavasti positiivista energiaa. Se negatiivinen tulee mukaan siinä vaiheessa, kun aikuinen heittäytyy oikeuksineen henkisiltä kyvyiltään pikkulapsen tasolle.

• tavalla kuin toiseen

kaikki on yhtäkkiä vain sun syystä vaikka hän petti sua ennen. Outoa se on mutta naiset aina löytyy joku syy ja miellelään itse lähtee suhdesta kuin petetty puoli, tavalla kuin toinen.

• mmies

Lukon vaihtamien, ja vaimon tavaroiden jättäminen sen ulkopuolelle riittäisi. Tämän jälkeen kaikki uudet suhteet ovat deittailua, ei pettämistä.

• pettää

En lähtisi kostontielle, koska se ei mitään pelasta. Päinvastoin, likaisin itseni samalla paskalla millä mies on jo liannut. Jatkoa en osaa tässä kuvitella, koska sen näkisi sitten, ehkä asia puitaisiin teepannullisen ääressä, ja päätettäisiin miten edetään.

• Kolli Kellinen

Kostin, ja jälkikäteen kadutti. Täysin turha temppu sekin. Eikä vaimoni ollut kostoiskustani edes moksiskaan. Oletin, että hän olisi huomannut, kuinka paljon pettäminen voi satuttaa, mutta hän sai siitä vain uuden syyn jatkaa rakastajansa kanssa.

Ehkä siitä oli kuitenkin se hyöty, että minulle alkoi lopullisesti valjeta, kuinka vähän vaimoni minusta todella välitti ja sain eroasian viimein vireille.

• Elise

Aikamoinen tarina... ja aikamoinen vaimo,huh huh. Menikö luotto naisiin tuon jälkeen?

• sitä..
        Elise kirjoitti:

Aikamoinen tarina... ja aikamoinen vaimo,huh huh. Menikö luotto naisiin tuon jälkeen?

yhden tapauksen takia kannata yleistää.. yhden tai kymmenenkään huoran jälkeen uskon että luotettava nainen löytyy joskus.

• siinä..

pettäminen auta.. akka vaihtoon.. kuka nyt huoran kanssa seurustelee.

• Miksi kostaisin?

• Miekkonen*

No luottamus siinä menee lopullisesti, joten potkaisisin sellaisen lutkan pihalle. Voi olla että kostonhimokin kasvaa, mutta pääasiassa tuntisin sääliä sellaista ihmistä kohtaan. Eihän sitä parisuhteessa ihan muuten vaan vitsillä olla vai? Voi juma näitä!

• kurppa20

miksi pitäis????

• ap.

Jos kostatte naiselle pettämisen pettämällä häntä, niin haluatteko että nainen saa tietää siitä?

• vaan potkaisen pihalle,pettäminen on vain meidän miesten yksinoikeus.Naisilla ei oo samanlaista pakottavaa tarvetta jakaa siementään jtn. naisen pettäminen on silkkaa vittuilua / kokonaan uuden miehen pyydystämistä / koukuttamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      153
      1923
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1856
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1704
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1297
    5. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1256
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      425
      1155
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    9. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      846
    10. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49