Minua suorastaan vituttaa.
tämän uuden huippuartistin Mariskan biisi Tarkasta tämä on kamalinta mitä olen koskaan kuullut.
"tarkasta tämä: mun nimi on mariska
mulla on miekkana kynä paperista haarniska
ratsuni on rakennettu musiikista et voi pysäyttää enää kun oon saanu vauhdista kiinni - mun riimi koostuu mikrofonista ja tietysti muista riimiritarettareista mä puolustan pientä ja kulman takaa voin keskarii näyttää mielipiteitäni jakaa"
Ei mitään järkeä. Ei mitään.
Sanat eivät edes ole suomea. Tai ovat, mutta hoonosoomi.
Ei tässä sen kummempia. Ärsyttää yhä!
toivottavasti tämä jää yhden hitin ihmeeksi.
MaRiSka [paskalla totisesti on tekijänsä!]
10
1067
Vastaukset
- Aatu-setä
Paljon järkevämpää kuin keskiverto "jou" ja "vittu" sanoista kootut biisit. Tietysti keskiverto räppäri voi mennä ulalle, jos biisissä käytetään enempää kuin neljää sanaa.
- Tray
Vaikka en kyllä sitä ikinä tule ostamaan. Sillä on hyvä/jännä ääni.
sitä fintelligens(- Anti-Bart
Ootteko ajatellu, että Mariska kuulosta aivan Bart Simpsonilta?
- :) ei saatana...
olihan toi ihan kauheeta :) emmä itte ainakaan tollasta kehtais heittää..tai no ehkä kännissä yksin suihkussa ja kaukana täältä...mut ihan sama jos se siitä tykkää nii tehköön mut ei sit oo pakko kuunnella..
- RÄPRÄP
JOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUTUI JO PASKAT LÖKÄREIHIN!!!!!! Tässä koko vitun räpin juju!!!
Keskiverto esityksiin verraten Mariska on loistolikka sanoituksineen!!! - LBC
sillä on aika helvetin sexy ääni!
- -Soray-
Aivan samaa mieltä=)
se on ihan paska biisi!!!pilaa Suomirapin maineen totaalisesti...ämmä ei ees ite oo kirjottanu ees varmaa ite niit sanoja...naurettavaa..
kai se o pakko yrittää puskee markkinoille joku naisräbbäri...ei oo oikeen tää tapaus oikeen onnistunu!- Lyrical Terrorist
Eiköhän se suomiräppi oo pilannu maineensa jo tullessaan tänne. Ois nimittäin voinu jättää tulematta kaikkineen Fintelligenssineen ja Ezkimoineen, joita ei kuuntele edes peräreijällä... Samaa luokkaa se Mariska on ku kaikki muutki suomiräppärit!!!
- sä olet...
Lyrical Terrorist kirjoitti:
Eiköhän se suomiräppi oo pilannu maineensa jo tullessaan tänne. Ois nimittäin voinu jättää tulematta kaikkineen Fintelligenssineen ja Ezkimoineen, joita ei kuuntele edes peräreijällä... Samaa luokkaa se Mariska on ku kaikki muutki suomiräppärit!!!
..jotkut sanoo että fintelligens on paska niin sitten jäbä tulee perässä ja sanoo samaa... huoh... naurattaa tälläset pellet!
Esitäs mulle sun omaa tuotantoa niin voin haukkuu sut vittu esterin anaaliin tenizzzxxzxzxz423 3
- m0lly
Se on paska.
Mä en kyllä ymmärrä miten räbiääni voi erota niin paljon siitä puheäänestä. Sehä o sellane mumisija muutenki..
Mutta saa ny kattoo, että minkälaisia ton mariskan nekst biisulit on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648