Minua suorastaan vituttaa.
tämän uuden huippuartistin Mariskan biisi Tarkasta tämä on kamalinta mitä olen koskaan kuullut.
"tarkasta tämä: mun nimi on mariska
mulla on miekkana kynä paperista haarniska
ratsuni on rakennettu musiikista et voi pysäyttää enää kun oon saanu vauhdista kiinni - mun riimi koostuu mikrofonista ja tietysti muista riimiritarettareista mä puolustan pientä ja kulman takaa voin keskarii näyttää mielipiteitäni jakaa"
Ei mitään järkeä. Ei mitään.
Sanat eivät edes ole suomea. Tai ovat, mutta hoonosoomi.
Ei tässä sen kummempia. Ärsyttää yhä!
toivottavasti tämä jää yhden hitin ihmeeksi.
MaRiSka [paskalla totisesti on tekijänsä!]
11
1092
Vastaukset
- Aatu-setä
Paljon järkevämpää kuin keskiverto "jou" ja "vittu" sanoista kootut biisit. Tietysti keskiverto räppäri voi mennä ulalle, jos biisissä käytetään enempää kuin neljää sanaa.
- Tray
Vaikka en kyllä sitä ikinä tule ostamaan. Sillä on hyvä/jännä ääni.
sitä fintelligens(- Anti-Bart
Ootteko ajatellu, että Mariska kuulosta aivan Bart Simpsonilta?
- :) ei saatana...
olihan toi ihan kauheeta :) emmä itte ainakaan tollasta kehtais heittää..tai no ehkä kännissä yksin suihkussa ja kaukana täältä...mut ihan sama jos se siitä tykkää nii tehköön mut ei sit oo pakko kuunnella..
- RÄPRÄP
JOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUJOUTUI JO PASKAT LÖKÄREIHIN!!!!!! Tässä koko vitun räpin juju!!!
Keskiverto esityksiin verraten Mariska on loistolikka sanoituksineen!!! - LBC
sillä on aika helvetin sexy ääni!
- -Soray-
Aivan samaa mieltä=)
se on ihan paska biisi!!!pilaa Suomirapin maineen totaalisesti...ämmä ei ees ite oo kirjottanu ees varmaa ite niit sanoja...naurettavaa..
kai se o pakko yrittää puskee markkinoille joku naisräbbäri...ei oo oikeen tää tapaus oikeen onnistunu!- Lyrical Terrorist
Eiköhän se suomiräppi oo pilannu maineensa jo tullessaan tänne. Ois nimittäin voinu jättää tulematta kaikkineen Fintelligenssineen ja Ezkimoineen, joita ei kuuntele edes peräreijällä... Samaa luokkaa se Mariska on ku kaikki muutki suomiräppärit!!!
- sä olet...
Lyrical Terrorist kirjoitti:
Eiköhän se suomiräppi oo pilannu maineensa jo tullessaan tänne. Ois nimittäin voinu jättää tulematta kaikkineen Fintelligenssineen ja Ezkimoineen, joita ei kuuntele edes peräreijällä... Samaa luokkaa se Mariska on ku kaikki muutki suomiräppärit!!!
..jotkut sanoo että fintelligens on paska niin sitten jäbä tulee perässä ja sanoo samaa... huoh... naurattaa tälläset pellet!
Esitäs mulle sun omaa tuotantoa niin voin haukkuu sut vittu esterin anaaliin tenizzzxxzxzxz423 3
- m0lly
Se on paska.
Mä en kyllä ymmärrä miten räbiääni voi erota niin paljon siitä puheäänestä. Sehä o sellane mumisija muutenki..
Mutta saa ny kattoo, että minkälaisia ton mariskan nekst biisulit on.. - Anonyymi00011
Mariska - Anteexi (2002)
"Anna anteeksi, desculpa me
Excuse me, pardon moi, I'm so sorry
Ei sen näin pitänyt mennä mutta menipä silti
Didn't mean it but I did it, admit it I'm guilty"
https://youtu.be/EKbltr4MeU4?si=1UP3bSDhPwv6fJoM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961502
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58921- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t260711Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636