GALLUP: Ekat sokkotreffit?!

minä

Heips!

Kertokaapa, millaiset olivat teidän ekat sokkotreffinne?

1. Missä olitte / mitä teitte?
2. Kauanko treffit kesti?
3. Mistä puhuitte? Halailitteko/pussailitteko?
4. Vastasiko kumppani odotuksiasi? Jos ei niin miksi ei?
5. Mitä tapahtui treffien jälkeen? (Sovitteko näkevänne uudestaan yms.)

Olen itsekin lähiaikoina sokkotreffeille menossa ja olis kiva tietää muiden kokemuksia!

T: vastauksia mielenkiinnolla odottava :)

9

2873

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain (M)

Tässä vastaukset aivan ensimmäiseltä sokkotreffiltä:
      - Kahvilassa, juttelimme ja tutustuimme

- En muista, ehkäpä tunti pari

- En muista tarkalleen mistä puhuimme, mutta kerroin varmasti itsestäni ja kyselin hänestä, eli tutustuimme. Ja mitä tahansa smalltalkia, kun tunnun olevan melko hyvä siinä. Emme halanneet tai pussailleet, enkä sitä ole tehnyt ensimmäisellä "sokko tapaamisella" niidenkään kanssa, jotka ovat kehittyneet pidemmälle. Halaaminen on toki aivan suotavaa, jos kumppani kiinnostaa.

- Ei vastannut. Ensimmäisillä sokkotreffeillä, odotukseni olivat aivan liian korkealla, että olisin voinut lähteä tilanteeseen vain kaverina. Kun olen myöhemmin käynyt sokkotreffeillä, en ole asettanut mitään odotuksia, ja olen pari kertaa yllättynyt todella positiivisesti, kuten viimeksi... Tämän ensimmäisen sokkotreffiseuralaisen ulkonäkö ei vastannut odotuksiani, ja ihmisenä, hän oli aika erilainen. Minäkään en tainnut vastata hänen odotuksiaan.

- Sovimme että nähdään, mutta emme koskaan nähneet. Soittelimme pari kertaa.

Nämä olivat siis ensimmäiset sokkotreffini, viimeisimmältä sokkotreffiltäni, löysinkin sitten jo partnerin...

Neuvoja ensimmäisille sokkotreffeille:
      - Älä aseta MITÄÄN odotuksia, tai odota vaikkapa maailman kauheinta ilmestystä. Tällä tavoin treffikumppani, ei ole koskaan "pettymys", vaan voit ottaa rennosti vaikka kumppani ei vakavammin kiinnostaisikaan.
      - Lähtekää ensimmäiseen tapaamiseen vain ystävinä, niin tapaamisenne on mukava, vaikka teistä ei tulisi muuta kuin ystäviä. Kun et ole asettanut mitään odotuksia, niin tämä on mahdollista.
      - Ole oma itsesi (helpommin sanottu, kuin tehty). Ajattele vaikka, että tapaat vain kaveria, ja juttu kulkeekin ihan eri tasolla.
      - Jos olet mies, masturboi paineet pois ennen ensimmäisiä sokkotreffejä. Olet paljon rennompi ja järkevämpi.
      - Älä mene koskaan sokkotreffeille, väsyneenä, humalassa tai krapulassa. Olen mennyt krapulaisena sokkotreffeille parikin kertaa, ja vaikka ne olivatkin onnistuneet, olivat ne yhtä kärsimystä ruumiillisesti. Väsyneenä, näytät huomattavasti rumemmalta - valokynä tosin auttaa.
      - Jos olet mies, pukeudu hyvin, ja tarjoa ensimmäisillä treffeillä. Näin teet paremman vaikutuksen tyttöön ja olet ainakin osittain herrasmies.
      - Tapaa mieluummin kahvilassa, kuin baarissa tai elokuvissa. Leffateatterissa ette voi keskustella, ettekä tutustua. Baarissa on yleensä kova melu, ja hirveä tupakan haju (vaikka poikkeuksiakin löytyy). Etsi valmiiksi vaikkapa rauhallinen kahvila (sellainen, joka ei ole se täyteen ahdettu trendikahvila), ja ehdota tapaamista siellä.
      - Hymyile, ja katso kumppaniasi silmiin (siis jos kiinnostaa).
      - Laita puhelin äänettömälle, äläkä vastaa siihen tapaamisenne aikana.
      - Jos näet tapaamispaikassanne kavereita, niin tervehdi pikaisesti, mutta älä jää juttelemaan heidän kanssaan, sillä olet tapaamassa toista ihmistä.
      - TÄRKEIN: Älä puhu missään tapauksessa entisistä (seksi tai seurustelu) kumppaneista treffeillänne!!! Niin moni tyttönen on tehnyt tämänkin virheen.
      - Älä puhu seksistä, ellei toinen puhu siitä ensin (ellet sitten ole etsimässä vain seksisuhdetta)
      - Pese hampaat! (joitain pitää muistuttaa)

Eipä tule nyt muita mieleen, mutta tuossa on jo aikalailla.

• Zilleen

Olen ollut sokoilla muutaman kerran ja sen verran voin antaa sulle vinkkiä, ettei todellakaan kannata odottaa mitään. Kun lähtee ilman odotuksia, tai mielummin negatiivisin odotuksin, niin ei voi kuin voittaa. Pettyneeksi sen sijaan tulee melko helposti, jos odottaa kaikin puolin nappiin menevää tapaamista. Gallubbiin en ota tän enempää kantaa.

• juu

1. Kahvilassa, jutusteltiin ja tutustuttiin toisiimme...
      2. suurinpiirtein kolme tuntia =)
      3. ihan kaikesta!!!
      4. Ehdottomasti..tuntui heti maailman ihanimmalta mieheltä ja meillä synkkas yllättävän hyvin pienestä alkukankeudesta huolimatta =)
      5. Ja tapahtuipa niin onnellisesti, että nyt asutaan avoparina saman katon alla ja aikaa noista sokkotreffeistä on kutakuinkin vuosi! eikä elämä vois olla ihanampaa.. että näinkin voi sattua!! =) Rohkeasti vaan treffailemaan ja vinkiksi: olemalla oma itsensä, antaa itsestään myös parhaan kuvan!! =)

• Ainoat sokkotreffit

-Kaljalla, juteltiin
      -Baari ilta
      -Kaikesta, tuli viereen nukkumaan, ei antanut.
      -Ulkoisesti ihan OK. LIIAN EPATOIVOINEN, alko ahdistaa...
      -Soitti viikon jalkeen numeron eston kera, en halunnut enaa tavata (en sanonut sille) kun oli niin onneton ja halusi perheen...

Aikaa kulunut 1.5 vuotta, nyt saattaisin olla valmis uusiin sokkotreffeihin...

• ex-treffailija

Joo-o, empä muutamien katastrofaalisten sokkotreffien jälkeen mee enää koskaan tapaamaan ketään pelkkien mailien, tekstareiden tai puheluiden perusteella... sieltä löytyy vaikka millasii kuvatuksii, eikä niistä kemioista voi tietää etukäteen ja harvoin ne sattuu kohilleen. Empä oo, ku yhtiillä pussannu, lopuilla yrittäny päästä nopeesti eroon! Enää en haluu jännittää, oottaa ja pettyy! Jollekin voi sopia, mulle ei!

• Repe Ruutikallo

on outo, jos en kerro kolmista ensimmäisistäni. Eka (nollaksi sitä voi sanoa) on kyllä äkkiä kuitattu: siitä on 14 vuotta aikaa, olin reilu kolmekymppinen. Nainen oli mukavan näköinen mutta saapastyhmä kikattaja ja peräisin Parhaat Ystävät -kerhosta, jonka matskuun törmäsin kaverilla. Se oli kuitenkin leikkiä, kun seurustelussa oli paussi ja potutti. Jätin yhteen ajeluttamiseen.

Asiaan päästään näissä yli nelikymppisen nettisokkotreffeissä, joissa oli tosimeininki lähtökohtana - kiire nääs ennen kuin vanhuus iskee.

1.(tapaus)1. Olimme kaupungilla ja teimme pienen baarikierroksen.
      1.(tapaus)2. Menimme hotelliin ja harjoitimme villiä seksiä, kuten olimme sopineet etukäteen.

2.1. 4-5 tuntia.
      2.2. Vajaan vuorokauden.

3.1. Siitä sun tästä. Emme halailleet emmekä pussailleet.
      3.2. Vähän kaikesta puhuttiin, treffikumppani oli hyvin älykäs. Luonnollisesti halailimme ja pussailimme melko tavalla.

4.1. Pitkä, ei pahan näköinen mutta vähän koppava likka, vastasi vaatimattomia odotuksiani muuten (olin jo vähän menettänyt sydäntäni kohta kakkoselle, joka soitti juuri ennen näitä treffejä).
      4.2. Muuten suorastaan upea nainen, mutta aika hassut rinnat... Teki kyllä vaikutuksen älyllään ja estottomalla eroottisuudellaan.

5.1. Ei mitään. "Soitellaan", sanoi, ja varmaan tiesimme kumpikin että tokkopa soittelemme.
      5.2. Sovimme tapaavamme ja pidimme kiihkeästikin yhteyttä, mutta pian nainen osoittautui, hmm, hieman liiankin levottomaksi.

Kakkosen kariuduttua tuohon levottomuuteen koin järjestyksessä neljänsillä treffeillä elämäni siihen saakka mieleenpainuvimman ja ihanimman kokemuksen. Immeinen oli löytänyt netistä kuvani ja oli jostakin syystä aivan huumaantunut jo kun avasi ovensa. Kun olin kysynyt puhelimessa romanttisesti, saanko halata, se halaus kestikin to-del-la kauan... olimme onnesta ymmyrväisiä, muutimme seuraavana päivänä yhteen ja sitä molemmille terapeuttista riemua kesti sitten puolisen vuotta.

Sen puolen vuoden jälkeen tuli sitten lisää kokemuksia, mutta ensimmäisistähän tässä piti puhuttaman.

• *sinqqu*

Ensimmäiset sokkotreffini;

1. Tapasimme netissä, joten sovimme myöhemmin mailien avulla tapaavamme erään kaupan edessä, en meinannut ensin mennä, mutta sitten sisukkuus voitti.

2. Treffit kestivät n. tunnin

3. Paljon hiljaisia hetkiä oli, mies oli ujompi, joten se olin minä, joka puhuin. Mies enemmänkin yritti parhaansa mukaan keksiä kohteliaisuuksia minulle. Pidin huolta ettei saisi kuvitelmia, että olisin muka kiinnostunut tästä...

4. Mies ei vastannut odotuksiani. Hän oli tylsä ja liian ujo minulle. Hänellä oli tylsät jutut, ja naurettavia kohteliaisuuksia. "Voisit olla pupuni" ---> Siis täh? :)

5. Treffien jälkeen sanoin vain "moi" ja lähdin kävelemään. Tämän jälkeen tahdoin unohtaa koko tapahtuman, ja lopetin todella kurjasti yhteydenpidon mieheen, joka rupesikin pitämään minusta... sanoin, etten ollut kiinnostunut.

Suosittelen sokkotreffejä, vaikka minulla onkin niistä vain huonoja kokemuksia... olen oppinut, että mitä erilaisimpia ihmisiä on hyvä tavata...

• 123

Vaihdoitteko kuvia ennen kuin tapasitte?
        Kuinka vanha mies oli jonka tapaisit?

• *heh*

1. Kaupungilla mahd. näkyvällä paikalla tapaaminen.(Mistä sitä tietää onko toinen joku hullu raiskaaja?!)

2. 30min! !

3. Ei TODELLAKAAN tehty YHTÄÄN MITÄÄN!
      Seuraavana päivänä tämä henkilö laittoi
      mailia:"Tuntui ihanalta pitää kättä siinä 10cm
      päässä takapuolestasi. Tulisitko joskus
      valokuvamalliksi minulle?" *oksentaa*

4. Ei TODELLAKAAN! ! Antoi itsestään täysin
      erilaisen kuvan netissä! Hyih...Kun menin
      sinne tapaamis paikalle, niin ensin kävelin
      vain ohi, kun siellä oli sellainen huumedeekun
      näköinen, joka kyttäs koko ajan. Sitten
      jatkoin matkaa kauheella vauhdilla ja se
      hyökkäs perään ja kysyi, olenko minä ****?

Tuon jälkeen en ole KERTAAKAAN käynyt
      sokkotreffeillä! Ihan huuhaata!!

5. Näin sitä tyyppiä pari kertaa kaupungilla,
      mutta olin niinkuin en olisi tuntenut sitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe