Eli tietääkö joku kuka mahtaa olla tehny tän biisin ja mikä biisin nimi on ?? oon ite yrittäny netistä ettii noilla sanoituksilla mut ei oo natsannu.
Menee suurinpiirtein näin ainaki yhdessä kohtaa:
"something my baby and I know it's true
she's bringing the life in this world that is new
I know god will see us too
a man got to do what a man is supposed to do"
Eli jos ootte kattonu Madventures 2 koskaan ni toi biisi soi siin ensmäisessä jaksossa aika alussa ku Riku saapuu jamaikalle. Hyvä biisi, haluaisin tietää enemmän eli jos joku tietää ja viittii valaista ni kiitos...
biisi hukassa
...
4
2792
Vastaukset
- ...
joo selvis jo...
alcatraz: having my baby
oli kipaleen nimi...- Markuzzi
Tota mistä ton biisin sais hommattua??
- jee
mistä löytäisin tän biisin?
- markuzzi
jee kirjoitti:
mistä löytäisin tän biisin?
http://www.youtube.com/watch?v=vWne2HW8j_c
Tos on ainakin ensihätään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019