Miten määritellään, onko ihminen normaali, pyöreä vai lihava?
Jos BMI on alle 26, niin on normaalipainoinen, vaikka vatsa roikkuisi?
Entäs jos profiilissa haetaan normaalipainoista, mutta painoksi on merkitty esim. 70kg, vaikka pituus antaisi myötä useammalle lisäkilolle ja silti olisi normaalinpainoinen, niin voisko silti ottaa yhteyttä, vaikka painaisikin esim.76 kiloa (176cm pituudella, normaalipainoindeksi)
Kuinka tarkkaan ylipäätään näiden kilojen kanssa ihmiset ovat?Suuntaa-antavia vai ehdottomia?
Normaali,pyöreä vai lihava?
2
1225
Vastaukset 2
- pyöreä/kurvikas/L/XL???
Olen 171cm, ja 80kg, lihaksikas ja raskas luusto. Kun kerron painoni, miehet katoavat. Baarista saan kyllä seuraa milloin vain. Moni mies on kysyttyäni sanonut, että en ole lihava, vaan muodokas. Silti monet miehet pitävät minua liian tuhtina, vaikka en olekaan varsinaisesti "läski". Miehet, jotka eivät pidä isoista naisista, eivät ilmeisestikään välitä siitä on ko tuo massa läskiä vai lihasta. Olennaista on se, että he haluavat hennon naisen. Tämän kuvan olen itse saanut.
eipä noita paino/pituus asioita kauheasti mieti. saattaa sitä ohimennen vilkaista että luvut on suht normaalien puitteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561