LCN geelikynnet?

Pitävyys?

Te joilla on Lcn-geelikynnet,kuinka hyvin teillä
ne kestää?Huoltoväli?

15

8260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilla

Mulla ollut vasta puolitoista viikkoa, mutta yksikään ei vielä ole lähtenyt. Uskoisin, et paras huoltoväli on 2 viikkoa, mutta voi olla, että pystyy venyttään kolmeenkin.
      Riippuu aika paljon myös tekijän taidoista tuo kesto ja ulkonäkö.

• kosmetologi .

no kestoaikahan riippuu oman kyntesi kavunopeudesta . samoin myös kestävyys . kestävyyteen tietysti vaikuttaa myös, se kuinka käytät kynsiäsi .
      ammttilaisen tekeminä pitäisi normaalissa käytössä kestää aika hyvin .
      kannattaa kokeilla itse, miten se omalla kohdalla toimii .

• lcn

Aikaisemmin mulle tehtiin kynnet lisätipillä, jolloin kynnet kesti siisteinä reilu kaksi viikkoa, mutta mitä enemmän niitä huollettiin sitä huonommin ne pysyi. Nyt mulla on ollu geelikynnet reilun vuoden niin, että geeli ja ranskalainen lakkaus levitetään suoraan omalle kynnelle. Oon tykänny tosi paljon, kynnet kasvoi jo parissa viikossa kivan mittaisiksi ja säilyy kauniina pitkään. Huolto kerran kuussa riittää.

• päivän

Mulla geelikymmet kestää korkeintaan viikon,sit joko halkeilee tai irtoaa.Olen tosi kyllästynyt
        jatkuvaan huoltamiseen,mutta toisaalta omat kynteni ovat niin lohkeilevat ja nämä ovat tosi kauniit.Tuo vois olla hyvä ratkaisu ilman tota tippiä,jolloin oman kynsi vahvistuu.

• Katie
        päivän kirjoitti:

Mulla geelikymmet kestää korkeintaan viikon,sit joko halkeilee tai irtoaa.Olen tosi kyllästynyt
        jatkuvaan huoltamiseen,mutta toisaalta omat kynteni ovat niin lohkeilevat ja nämä ovat tosi kauniit.Tuo vois olla hyvä ratkaisu ilman tota tippiä,jolloin oman kynsi vahvistuu.

Teen itse kynsiä,creativen kynnet myös kestäviä.Eivät kauheasti eroa lcn:stä.Itse käytän käsiäni aikalailla,enkä oikein muista suojata kotitöissäkään,mutta huoltelen n.kerran kuussa,oman kynnen kasvun takia.Joten aika hyvin pysyvät..

• ***Nimetön***
        Katie kirjoitti:

Teen itse kynsiä,creativen kynnet myös kestäviä.Eivät kauheasti eroa lcn:stä.Itse käytän käsiäni aikalailla,enkä oikein muista suojata kotitöissäkään,mutta huoltelen n.kerran kuussa,oman kynnen kasvun takia.Joten aika hyvin pysyvät..

Creativen kynnet on ihan kauheita, olen kuullut kokemuksia. Lcn:n kynnet ovat parhaat ja lcn:llä on paras koulutus! =) Lcn:n kynnet on hajuttomat ja erittäin laadukkaat. Suosittelen lämpimästi.

• **LCN**
        päivän kirjoitti:

Kannattaa kokeilla muita geelejä, esim Lcn:llä on geelejä jotka soveltuvat juuri erittäin kuiviin kynsiin, Ne ovat joustavempia oman kynnen päällä, esim 1-componentti geeli voisi sopia sulle hyvin, tavallinen tai sitten hienosäikeisempi "Resin-F"
        Ei selviä muuta kuin kokeilemalla.

• **LCN**

Olen itse kynsiteknikko ja voin kokemuksesta sanoa että kynsityyppejä on niin monta erilaista ja jokaisessa on eri pysyvyysajat, esim jos oma kyntesi on kosteahko (eli ei halkeile itsestään juuri koskaan ja tuntuu hiemän"öljymäiseltä") saattaa olla että ensimmäiset geelikyntesi ei kestä kuin max 1 viikon johtuen juuri siitä oman kynnen öljyisyydestä joka "pukkaa" geelin irti. Samoiten on jos kynsi on taas päinvastaisesti kovin kuiva ja lohkeileva , jolloin geelin alle pääsee helposti ilmaa.

On hyvin yksilöllistä kuinka kauan geelikynnet kestävät, normaali kynnessä max 3-4 vko ja taas riippuu kynnen kasvuvauhdista.
      Hyvä neuvo on tehdä minihuolto 2 viikon päästä jolloin saadaan pidettyä kauniit kynnet pidempään.
      Pysyvyys kyllä yleensä ekan kerran jälkeen kestää 2-3 vkoa ja kuten yllä joku muukin kommentoi että riippuu hyvin paljon myös käyttäjästä ja työstä mitä teet,
      Geelejä on myös paljon erilaisia eri kynsityypeille. Parhainten tietää kokeilemalla mikä sopii kenellekkin.
      Esimerkiksi minulla on tietyt asiakkaat joille olen kokeilemalla löytänyt oiken tyyppiset ja sopivat geelit juuri heidän kynsiin, kun edelliset eivät ole pysyneet.
      Itse teen Lcn:geeleillä ja tuoteet ovat erittäin laadukkaita, vaikkakin huomattavasti kalliimmat kuin muilla merkeillä.
      Muistakaa silti että kynnet eivät ole työkalut! Limsatölkit, avaimenperän renkulat ym auton kahvat joissa voi "räpsähtää" on pahimmat kynsi ansat.

Mutta kyllä jokaisen ammattimaisen kynsitekniikon pitäisi kertoa asiakkaalle että ekat ei välttämättä kestä kuin parhaammassa tapuksessa 1 viikon ilman että alkaa irtoilemaan yhtään. Sekä antaa kotihoito ohjeet ja suositella viilan ja kovetuslakan ostamista.
      Aikamoinen pettymys on asiakkaalla muuten jos hän on kuullut ystäviltään kuinka he käyvät neljän viikon välein huollossa ja sitten itsellä kestää viikon tai kaksi. Luuletteko että tulevat teille uudestaan kynsiä laittaman?
      Totta on myös sekin että kyllä oma kynsi on aika heikossa hapessa pitkän geelin käytön jälkeen, ja suosittelenkin että pitää välillä vähän taukoa geeli/rakennekynsistä. Ne saa kyllä ihan nätiksi geelien poiston jälkeen lakkaamalla hoitavilla ja kovettavilla kynsilakoilla, lepotauon ajaksi. =)

• pirjo t

Moikka :)
      Kävin eilen 5.7.12 laitattamassa geelikynnet myllikässä, tarjous 15 egee.
      Ja jo nyt 6.7. huomaan pienet viirut, elikkä halkeilee (?) taisi olla rahastamista vaan.
      Huhtikuussa Tallinnassa laitetut geelikynnet kestivät melkein kaksi kuukautta, itse hoidin huollon. Minusta vaan tuntui kun tyttö laittoi, että unohti jonkun aineen lakkauksien alussa. Koko homma kesti vain n. 20 minsaa. Tallinnassa vähän yli puoli tuntia ja tosi hyvää jälkeä, ihan kuin "pehmeämmät" tai "notkeammat".

• voiherranjumala

sä sanot että 15e on rahastusta!? Missähän se silläkin tekijällä näkyy rahastuksena. ei rahapussissa ainakaan, suoraa verottajalla. Ja jos joku tekee 15e kynsiä niin luultavasti on harjoittelija.
        Eri asia on nämä ns.kynsiteknikot kotona, joiden jälkiä ammattilaiset saa korjailla ja maine ihan sama minkä merkkisistä geeleistä kärsii ku "kotitaiturit" väsää kynsiä. Toki sieläkin on heitä kellä on oikeasti järki ja taito samassa paketissa.

• Nouuu..

Itselläni ei pysynyt LCN geelit yhtään eräs halvempi merkki kyllä :) Ja sinulle kynsiteknikko, minulla ollut kynnet vuodesta 2009 eikä omat kynnet ole mennyt miksikään pikemminkin ovat paremmassa kunnossa kun geeli suojaa niitä päivittäisiltä toiminnoilta. Toki jos kynsi repeää jossakin tilanteessa pahasti niin sitten oma kynsi on hetken aikaa vähän "vaurioitunut", mutta kasvaa hyvin takaisin :)
      Mielestäni LCN ei ole niin hyvä merkki kuin antaa olettaa, mutta toki tämähän on mielipide asia :)

• järsijäinen

Minulla oli LCNkynnet, aloitettiin omista pureskelluista kynsistä.. tippejäkään ei saanut kun omat kynnet oli niin onnettomat ja sormet jotenklin leveät/oudon malliset.

Ekat kynnet ei tietenkään kestäneet kuin reilun viikon, mutta siitä kyllä varoitettiin ja huolto oli varattuna. Ajan myötä oma kynsikin kasvoi siellä alla ja geelit alkoi kestää.

Olin tyytyväinen :-)

Valitettavasti ammatiin takia jouduin luopumaan kauniista kynsistä, kynsien pureskeluni alkoi heti taas kun geelaus loppui.

• 15e RAHASTUSTA???

sä sanot että 15e on rahastusta!? Missähän se silläkin tekijällä näkyy rahastuksena. ei rahapussissa ainakaan, suoraa verottajalla. Ja jos joku tekee 15e kynsiä niin luultavasti on harjoittelija.
      Eri asia on nämä ns.kynsiteknikot kotona, joiden jälkiä ammattilaiset saa korjailla ja maine ihan sama minkä merkkisistä geeleistä kärsii ku "kotitaiturit" väsää kynsiä. Toki sieläkin on heitä kellä on oikeasti järki ja taito samassa paketissa.

• mun kokeilut

mulla on toinen merkki käytössä mutta huoltoon on tultu lcn kynsillä. tähän mennessä kaikki niistä ovat olleet täynnä liftausta. kaikki mun asiakkaat ovat olleet onneissaan kun huoltoväli on kasvanut 4-5 viikkoon 2viikon sijasta.

itselleni olen 2 kertaa tehnyt lcn geeleillä varpaat (salongissa jossa olin toinen tekijä käytti näitä geelejä). ne pysyivät n2 viikkoa kunnes ekat otti ilmaa alleen. näillä omillani mulla pysyy kyllä kunnes kasvavat ulos. en henkilökohtaisesti käsitä miten tuollaisella aineella on ns hyvä maine. itse en ainakaan vakuuttunut niistä.

• Järki hoi, älä jätä

Ihan uskomatonta kyllä, että täällä voidaan keskustella kynsien pysyvyydestä niin, että puhutaan siitä miten jokin toinen geeli kestää paremmin kuin toinen ja unohdetaan kokonaan se merkittävä tekijä, mikä vaikuttaa ihan minkä tahansa geelin pysyvyyteen. Nimittäin se, että jokaiset kynnet ovat juuri niin hyvät ja kestävät kuin tekijänsä.

Vaikka saisit miten hyvän pohjakoulutuksen, ei se takaa, että kynsistä tulisi heti täydelliset. Vaatii kovaa harjoitusta ja jatkuvaa kouluttautumista tulla hyväksi kynsitekijäksi.On myös tärkeää muistaa, että toisten kynnet ovat luonnostaan haastavammat, eivätkä geelit esimerkiksi siksi pysy kaikilla samalla tavalla. Ammattilaisen pitäisi osata valita käyttämänsä geelit asiakkaan tarpeen mukaan.

Itselläni ei koskaan ole ollut LCN geelien kanssa minkäänlaisia pysyvyysongelmia, paitsi itseaiheutettuja. Kynnet eivät ole työkalu ja se olisi todella tärkeää muistaa varsinkin silloin, kun kynnet otetaan ensimmäistä kertaa.

Tykkään kyseisistä geeleistä suurimmaksi osaksi niiden hajuttomuuden, värjäytymättömyyden ja ennen kaikkea allergiaystävällisyyden vuoksi! Ja itselläni huoltoväli parhaillaan venyy 5-6 viikkoonkin, jolloin suurin ongelma on kasvuraja, ei niinkään ilmautuminen. Kynsitekijäni on osannut valita minulle juuri oikeanlaiset pohja- ja muotoilugeelit. Niinkun ammattilaisen mielestäni kuuluukin tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe